Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
- Autor:
- Marcin Żukowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 11
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Marcin Żukowski
Opis książki: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Wybrane bestsellery
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(24.95 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(109.85 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
(43.45 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%)
O autorze książki
Marcin Żukowski
Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
Marcin Żukowski - pozostałe książki
-
Nie tylko „zwykli”, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego — ten świat jest tak rozbudowany, tak ...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
(26.95 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać — zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie ...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
(21.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło
Prowadzisz firmę lub do tego dopiero aspirujesz. Wiesz, że podobno warto zaistnieć z nią w mediach społecznościowych. Nie masz bladego pojęcia od czego jednak zacząć. W taki wypadku ta książka jest dla ciebie idealna. Opisze ci wszystko od podstaw krok po kroku wdrażając cię w arkana Facebooka, Twittera i You Tube, czyli aktualnie najpopularniejszych kanałów. Pokaże ci teorię i przykłady tego jak należy się tam zachowywać. Jeśli tego szukasz to jest to książka dla ciebie.
-
moneygrabbing.co.uk Radosław Salak
Ostatnio przeczytałem książkę „Twoja firma w social mediach – Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw„ napisaną przez Marcina Żukowski. Książka ma nie całe 190 stron i czyta się bardzo szybko. Język prosty i łatwo do przyswojenia i co najważniejsze reprezentuje nowe pokolenie. Daje się to odczuć po stylu oraz użytym języku. Przede wszystkim dla kogo jest ta książka. Dla każdego, kto jest zainteresowany głównie reklamą w social mediach i oczywiście nie tylko na Facebooku. Są dostępne również inne nawet, o których ja nie wiedziałem. Dlatego warto zajrzeć do książki, aby poznać te najważniejsze i poszukać inspiracji. W książce jest silny nacisk na marketing, który poprzez nakierowanie na media społeczne może przyczynić się, że nasza firma wyróżni się z tłumu. Kiedyś, aby się zareklamować to człowiek był skazany na radio, prasę i telewizję. Obecnie dzięki takim serwisom jak Facebook można dotrzeć do wielu klientów i w przypadku dobrze przemyślanej kampanii przy bardzo małym nakładzie pieniędzy. W dzisiejszym świecie kreatywność została podniesiona na wyższy poziom, gdyż nawet nie od zasobności portfela a co od pomysłu może zależy czy nasza reklama dotrze do milionów ludzi co przed erą Facebooka praktycznie nie było możliwe. Tradycyjne strony Internetowe nie miały takiego potencjału jak dzisiejsze serwisy społecznościowe. Dlatego tym bardziej warto zainteresować się sposobami na wykorzystanie social mediów. Co dała mi książka. Już wcześniej wiedziałem, że media społecznościowe są bardzo ważne, ale przeczytanie książki tylko utwierdziło mnie, że muszę jakoś się skupić na tych mediach w szczególności wybrać jakiś jeden i wyspecjalizować się. Dlatego postanowiłem bardziej zainteresować się Facebookiem i zainwestować w socialpilot*, gdzie wykupiłem podstawowe konto na rok i staram się właśnie w tym serwisie ustawiać wszystkie kampanie na Facebooku na wszystkich moich kontach. Dla kogo książka Książka jest dla każdego, ale w szczególny uwzględnieniu dla ludzi, którzy mają nikłe pojęcie o Social mediach w szczególności dla tych co muszą pytać się swoich dzieci co to jest Facebook. Podsumowanie Polecam przeczytać książkę, chyba że jesteś już specem od wykorzystania social mediów to wówczas ta pozycja może służyć jako uzupełnienie i pokazanie różnych ciekawych przykładów użycia social mediów w reklamie. Pozycja raczej dla tych, co mają małe pojęcie o Facebooku, G+ czy Twitter.
-
annamiotk.pl Anna Miotk
Książka "Twoja firma w social mediach" powinna zachęcić nawet najbardziej sceptycznych.
Takie zadanie postawił sobie autor ? Marcin Żukowski, doświadczony praktyk na co dzień pracujący w agencji interaktywnej Mint Media. Skierował swoją książkę do szefów i odpowiedzialnych za promocję małych i średnich przedsiębiorstw. Nie wszyscy z nich to młodzi startupowcy, świetnie czujący internet. Wielu wywodzi się ze starszego pokolenia, które do końca jeszcze do internetu nie jest przekonane. I do nich właśnie pisze autor, pokazując, że media społecznościowe to nie tylko coś, w co bawią się ich dzieci, ale potężne i skuteczne narzędzie komunikacji biznesowej firmy.
Stare a nowe media
Pierwsza część książki Twoja firma w social mediach ma za zadanie zaznajomić czytelnika z mediami społecznościowymi - ich historią, zasadami funkcjonowania czy różnymi typami serwisów. Porównuje je ze "starymi" mediami typu prasa, radio czy telewizja. Podkreśla, że choć na media społecznościowe stać nawet małe podmioty (co z mediami tradycyjnymi nie zawsze było możliwe), działania w nich prowadzone nie są całkowicie bezkosztowe. Pokazuje również, w których obszarach biznesu media społecznościowe mogą pomóc.
Najpierw obserwuj, potem działaj
Media społecznościowe wymagają też starannego przygotowania - przeanalizowania swoich grup docelowych, ale również poobserwowania specyfiki komunikacji w tym kanale, w czym dobrze pomaga monitoring mediów. Autor charakteryzuje niektóre narzędzia monitoringu mediów dostępne na polskim rynku - Brand24, Newspoint, Sentione i porównuje je ze sobą.
Najpopularniejsze platformy social media
Spora część książki Twoja firma w social mediach to przegląd platform społecznościowych i ich możliwości marketingowych - zarówno pod kątem publikowania treści, prowadzenia własnych profili jak również współpracy z liderami opinii. Autor zaczyna od Facebooka, przechodzi do Twittera i YouTube, omawia współpracę z blogerami i youtuberami. Charakteryzuje również serwis Pinterest i serwisy mikrowideo takie jak Snapchat i Vine. Przygląda się też mediom społecznościowym dla profesjonalistów - GoldenLine, LinkedIn i Slideshare. Na koniec próbuje przewidzieć najważniejsze trendy związane z mediami społecznościowymi.
Oko praktyka
Książkę "Twoja firma w social mediach" przeczytałam dość szybko - jej zaletą jest lekki i przystępny sposób pisania. Czytelnik znajdzie tu przede wszystkim praktyczne spostrzeżenia i wskazówki, co jest dużą zaletą wydawnictwa. To czego mi natomiast brakowało, to zrzutów z omawianych przykładów (wiem, wiem, koszty, prawa autorskie, itp.) i bibliografii (odesłania pojawiające się w tekście odsyłają głównie do artykułów z internetu). Książkę poleciłabym początkującym ? dokładnie tym osobom, które jako grupę docelową określił sam autor, a także studentom. Za książkę dziękuję wydawnictwu Helion. -
MRS WIERZBICKA Paulina Wierzbicka
"Twoja firma w social mediach" to książka, która pomoże Ci nabyć odpowiednią wiedzę do tego, aby móc dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Założeniem jest nabycie nowych, potencjalnych klientów dla naszej firmy. Książka Marcina Żukowskiego to fajny poradnik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw.Marcin pisze prosto i mądrze. Lekki język pozwala fajnie i bezproblemowo przyswoić wiedzę zawartą w książce. Po przeczytaniu już czterech rozdziałów, czytelnik, który posiada własną firmę dostanie odpowiedź na pytanie dlaczego warto wprowadzić swoją firmę na media społecznościowe.Autor pomaga w rozpoczęciu działań marketingowych. Dodatkowo zachęca czytelnika do przemyślenia i opracowania własnej koncepcji. Zwraca też uwagę na różne narzędzia, które ułatwiają stawianie pierwszych kroków na różnych portalach, nie tylko na facebooku. Marcin dokonuje też rzetelnego przeglądu serwisów, dzięki czemu nie jest to książka o samym facebooku czy instagramie. Opisuje tutaj także działanie innych portali takich jak Pinterest, YouTube czy LinkedIn. Znajdziecie też sporą wiedzę z zakresu SEM. Dowiecie się z jakich narzędzi można skorzystać, aby od początku działać efektywnie.Marcin jest praktykiem, przez co jego książka jeszcze bardziej nabiera wiarygodności. Pisze też w wielu sprawach dość ogólnie jednak możemy sporo się dowiedzieć. Książka na pewno szybko nie straci swojej ważności. -
dailyweb.pl Marcin Lewandowski; 2016-11-07
Wraz ze wzrostem popularności i znaczenia mediów społecznościowych w naszym codziennym życiu, na rynku zaczęły pojawiać się książki zgłębiające tajniki social media, których poznanie mogłoby pozytywnie wpłynąć na funkcjonowanie naszej firmy. Prostszym językiem – to książki traktujące o marketingu internetowym. W lutym bieżącego roku na półkach w księgarniach pojawiła się kolejna tego typu pozycja – „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” autorstwa Marcina Żukowskiego. Ostatnio wpadła ona w moje ręce, a z racji tego, że bardzo lubię branżowe lektury, nie mógłbym jej nie przeczytać. Dla Was – krótka recenzja.
Autorze, kim jesteś?
Treść, treścią, ale autor także jest ważny. Marcin Żukowski to cyfrowy tubylec, account manager w jednej z interaktywnych agencji, w której opiekuje się kluczowymi klientami. To aktywny działacz IAB Polska, autor branżowych artykułów, wykładowca na Uczelni Łazarskiego, założyciel fundacji Cyfrowi Tubylcy. Ma więc wiedzę i doświadczenie, którym postanowił podzielić się z Czytelnikami.
Jest dla Ciebie nadzieja!
Książka rozpoczyna się dwoma dość nieoczywistymi cytatami. Pierwszy z nich pochodzi z biblijnej „Przypowieści o talentach”, drugi – z „Ojca Chrzestnego”. Dlaczego autor zdecydował się na ich zastosowanie? Odpowiedź znajdziecie w tekście, nie chcę zdradzać szczegółów. Powiem tylko, że z uzasadnieniem zgadzam się w stu procentach! We wstępie podręcznika przeczytamy:
Przed nastaniem ery mediów społecznościowych szanse małych i średnich przedsiębiorców na zaistnienie na rynku były znacznie mniejsze niż obecnie. Nie mieli bowiem dostępu do narzędzi marketingu i promocji – były one dla nich zbyt drogie. Koszty promocji w telewizji, prasie czy radiu były (i nadal są) ponad możliwości wielu firm. Media społecznościowe zmieniły ten stan rzeczy. Dziś do konsumentów można skutecznie dotrzeć za znacznie mniejsze pieniądze. Nie ma już bariery wejścia, która uniemożliwia efektywny marketing. Zmieniły się podstawy funkcjonowania marketingu i sprzedaży
Rady, rady i jeszcze raz rady
Owszem, zmieniły się i każdy z nas zdaje sobie z tego sprawę. Po krótkim wstępie, w którym przybliżona jest nawet historia internetu (ale w bardzo, bardzo krótki sposób – nie przestraszcie się tym!), Żukowski od razu przechodzi „do rzeczy” – daje rady, jak przejść od koncepcji do działania, czyli jak przygotować i wdrożyć strategię marketingu internetowego. Na co zwrócić uwagę, a czego unikać. Dowiemy się między innymi, jak przeprowadzić skuteczną analizę rynku, jak przeprowadzić (i wykorzystać!) monitoring mediów, czy jak efektywnie prowadzić obsługę klienta w social media. Warto to przeczytać. Naprawdę.
Media społecznościowe bez tajemnic
Kolejny rozdział książki jest poświęcony przeglądowi narzędzi, które możemy wykorzystać w marketingu internetowym. Żukowski dosyć skrupulatnie opisuje specyfikę danych mediów i narzędzia, które można w nich wykorzystać, by świat usłyszał o naszej firmie. Nie znajdziemy tu jedynie informacji o Facebooku i Twitterze, ale także między innymi o – coraz popularniejszym – video marketingu, blogosferze, czy marketingu na LinkedIn i wykorzystaniu Slideshare. Dla wszystkich zainteresowanych nowymi trendami – tak, znajdziecie tu informacje o Snapchacie! W książce opisany jest także Vine, ale Żukowski nie mógł przecież przewidzieć, jak potoczy się jego historia.
Dla przedsiębiorców i nie tylko
Jak sam tytuł wskazuje książka adresowana jest głównie dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą połączyć swój biznes z mediami społecznościowymi. Jednak nie tylko oni znajdą tu coś dla siebie – polecam wszystkim tym, którzy interesują się social media i marketingiem internetowym. Żukowski ma niebywale lekkie pióro i przysięgam – 190 stron lektury pochłoniesz w mgnieniu oka. -
Miesięcznik Benefit
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2035-2, 9788328320352
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-02-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2561-6, 9788328325616
- Data wydania ebooka:
-
2016-02-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 39119
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Social Media
Spis treści książki
- Dziki Zachód (14)
- Social jest stary! (17)
- 1, 2, 3, internet (18)
- Człowiek jest najważniejszy (21)
- Nowe media dla nowego człowieka (23)
- Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
- Social media - co jest czym? (27)
- Marketing pod strzechy! (30)
- Najtrudniejszy1 (31)
- Komputer czy jabłko? (32)
- Naszą siłą będzie treść (32)
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)
- Facebook (59)
- Twitter (84)
- YouTube i wideo (100)
- Blogosfera (116)
- Visual content (135)
- Mobile (150)
- Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)
- So-lo-mo (181)
- Hipsteryzacja (182)
- Internet rzeczy (184)
- Social biznes (185)
Wstęp (5)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
Podziękowania (189)
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Marcin Żukowski (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(3)
(1)
(1)
(1)
(0)
Ola,
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-10-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Kaczmarczyk, specjalista ds. marketingu
Data dodania: 2016-03-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej W, informatyk
Data dodania: 2017-07-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Kozubik, coach i trener biznesu
Data dodania: 2017-01-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Anna Kamińska, PR Manager
Data dodania: 2016-04-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Martyna Kieliszek, trener rozwoju
Data dodania: 2017-05-05 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Szymon, przedsiębiorca
Data dodania: 2017-05-24 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Hubert, Mikroprzedsiębiorca
Data dodania: 2017-04-23 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Tester oprogramowania,
Data dodania: 2021-04-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-02-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii