TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZʦCIA
Opis ksi±¿ki: TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZʦCIA
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowie¶ci autor bestsellerów z listy New York Timesa, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczê¶cia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model dzia³ania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z ka¿dej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesuj±c± opowie¶æ o Brianie Baileyu, przedwcze¶nie emerytowanym mened¿erze, który poszukuje sensu w swojej karierze i ¿yciu. Poprzez seriê zaskakuj±cych wydarzeñ z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamt±d pod okienko obs³ugi zmotoryzowanych we w³oskiej restauracji. Dziêki tym do¶wiadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczê¶cia i frustracji w pracy i narzêdzia pozwalaj±ce je pokonaæ. Próbuj±c przekonaæ bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywuj±c kierowcê w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawiæ czo³a ró¿nym aspektom w³asnej osobowo¶ci oraz osobowo¶ci innych ludzi, które sprawiaj±, ¿e brak poczucia szczê¶cia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez wzglêdu na to, czy jeste¶ kierownikiem, który chce zapewniæ firmie kulturow± przewagê konkurencyjn±, mened¿erem próbuj±cym zaanga¿owaæ i zmotywowaæ swoich pracowników, czy te¿ pracownikiem poszukuj±cym spe³nienia w pracy, niniejsza ksi±¿ka zapewni natychmiastow± ulgê i nadziejê. OPINIE Ksi±¿ka, któr± czyta siê z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicê satysfakcji z pracy. Niewa¿ne, czy zarz±dzasz sze¶cioma, czy sze¶ædziesiêcioma lud¼mi ta ksi±¿ka to lektura obowi±zkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie ksi±¿ek na temat anga¿owania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe ko³o ratunkowe. Jego ksi±¿ka jest wspania³ym dzie³em, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbuj± wprowadziæ do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor dzia³u szkoleñ w General Mills, Inc. Lencioni uczy wszystkich przywódców tego ¶wiata techniki, która zapewnia niezwyk³± lojalno¶æ i wyniki. Ta prosta ksi±¿ka mo¿e zmieniæ naprawdê wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tê m±dr± i wnikliw± ksi±¿kê! Przypomina ona kierownikowi, ka¿demu kierownikowi na ka¿dym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation
Wybrane bestsellery
Patrick Lencioni - pozosta³e ksi±¿ki
MT Biznes - inne ksi±¿ki
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZʦCIA Patrick Lencioni (0) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.