Strategia błękitnego oceanu. Początek (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Wydawnictwo:
MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
264
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

49,90 zł
38,49 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

39,90 zł
31,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.

Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji.

Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór zawiera również najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu.

Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.

***

Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach tak wielkiego sukcesu, jak Strategia błękitnego oceanu.

„The Economist”

***

W. Chan Kim oraz Renée Mauborgne wykładają na INSEAD i wspólnie kierują INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. Napisali razem Strategię błękitnego oceanu, zaliczaną do najważniejszych i najbardziej wpływowych książek o strategii, jakie kiedykolwiek powstały. Kim i Mauborgne znajdują się na 3. pozycji listy guru zarządzania na świecie według Thinkers50, są też laureatami licznych światowych nagród. Współpracują ze Światowym Forum Gospodarczym.

Więcej informacji na temat autorów i ich pracy można znaleźć na stronie blueoceanstrategy.com.

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Zamknij

Wybierz metodę płatności