ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
Okładka książki/ebooka Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Okładka książki Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Okładka książki Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Okładka książki Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
288
Druk:
oprawa miękka

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty. Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach. Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać.

Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z nich. W książce znajdziesz:

  • przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
  • metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
  • rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
  • sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
  • wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
  • techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.

Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher

Zamknij

Wybierz metodę płatności