ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Marek Skała
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Marek Skała - okładka książki

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Marek Skała - okładka książki

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Marek Skała - okładka audiobooka MP3

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone Marek Skała - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
5.4/6  Opinie: 42
Stron:
192
Czas nagrania:
5 godz. 28 min.
Czyta:
Jakub Urlich
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

34,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (13,05 zł najniższa cena z 30 dni)

29,00 zł (-45%)
15,95 zł

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(13,05 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (15,71 zł najniższa cena z 30 dni)

34,90 zł (-55%)
15,71 zł

(2za1 » dobierz audiobook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(15,71 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Sprawdź nowe wydanie

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone. Książka z autografem
Marek Skała
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu! Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się n...

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini

"Marek — TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA — i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan

"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie — do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea — techniki z najwyższej półki — podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu — Cialdiniego, Hogana, Ury’ego — obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda

"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec

"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

 



Patroni medialni:

 

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Marek Skała

Marek Skała -  jest trenerem warsztatowym, mówcą inspiracyjnym i coachem, właścicielem firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 30 lat prowadzi dla firm szkolenia z przywództwa, negocjacji, motywacji, wdrażania zmian, efektywności, technik rozwoju i coachingu. Autor książek i dziennikarz. Ma na koncie cztery bestsellery: Psychologia zmiany — rzecz dla wściekniętych, Manipulacja odczarowana, Skuteczność górą! i 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Od wielu lat jest członkiem International Coach Federation i International Federation of Journalists. Laureat Ostrego Pióra BCC, Protonu 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR; w 2019 roku otrzymał nagrodę Złote Pióro w Wiedniu.

Marek Skała - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności