ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Michael E. Porter
Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników Michael E. Porter - okładka książki

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników Michael E. Porter - okładka książki

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników Michael E. Porter - okładka audiobooka MP3

Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników Michael E. Porter - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
VIP
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
664
Druk:
oprawa twarda

Ta książka to kamień milowy
w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy

Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej.

Książka "Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników" to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów:

  • jak odróżniać działania, które powiększają wartość firmy, od tych, które są zbędne,
  • jak uzyskać trwałą przewagę kosztową,
  • jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi,
  • jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta,
  • kiedy opłaca się koncentrować działalność firmy w wybranym segmencie,
  • jak rozpoznawać "dobrych" konkurentów, czyli tych, którzy umacniają pozycję innych firm na rynku,
  • jak wprowadzać nowe substytuty tradycyjnych i powszechnie akceptowanych produktów,
  • jak wykorzystać siłę dóbr komplementarnych: strategia sprzedaży pakietowej.


"Porter zawarł w tej książce wszystko, co trzeba wiedzieć o zasadach konkurowania.
Tę wiedzę należy jak najszybciej upowszechnić."
Antitrust Law & Economics Review

Wybrane bestsellery

Michael E. Porter

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności