ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Carl Shapiro, Hal R. Varian
Okładka książki/ebooka Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Okładka książki Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Okładka książki Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Okładka książki Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
368
Druk:
oprawa twarda

Książka

49,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Powiadom o dostępności audiobooka »

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej

  • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
  • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
  • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com

Carl Shapiro, Hal R. Varian

Zamknij

Wybierz metodę płatności