ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna                      Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz - okladka książki

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna                      Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz - okladka książki

Ocena:
3.0/6  Opinie: 2
Stron:
221
Dostępny format:
     PDF

Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty

Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP

Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz

Miejsce i data wydania: Szczecin 2015

Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG

www.wydawnictwoivg.pl, email: biuro@wydawnictwoivg.pl

Wybrane bestsellery

Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności