Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Naukowe Wydawnictwo IVG
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 221
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty
Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP
Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz
Miejsce i data wydania: Szczecin 2015
Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG
www.wydawnictwoivg.pl, email: biuro@wydawnictwoivg.pl
Wybrane bestsellery
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efektywność gwałtownie wzrośnie — w każdym aspekcie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Promocja
Rok 2019 był ostatnim bardzo pomyślnym rokiem dla światowej gospodarki. Od pokoleń wszystko staje się coraz szybsze, lepsze i tańsze. Światowe łańcuchy dostaw, zintegrowane międzynarodowe rynki energetyczne i finansowe, innowacyjne branże gospodarki wszystko to umożliwiły przede wszystkim Stany Zjednoczone. Dzięki globalnemu systemowi handlowemu pod kierunkiem Amerykanów miliardy ludzi mają co jeść i mogą uzyskać wykształcenie. Jednak wszystko to było sztuczne i tymczasowe. Ameryka straciła właśnie zainteresowanie podtrzymywaniem tego systemu przy życiu.- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
39.90 zł
56.00 zł (-29%) -
Promocja
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydanie książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież „nikt tak dobrze jak ja...”. Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz - pozostałe książki
-
Monografia naukowa pt.: „Perspektywy rozwoju gospodarczego Polski – Wybrane aspekty” jest to praca zbiorowa, autorstwa 6 osób, składająca z 7 głównych tematów, będąca owocem konferencji naukowej pt.: „Perspektywy rozwoju gospodarczego Polski” zorganizowanej w dniu 23-24 listopada 2017 roku. Ambitnym celem naszego projektu badawczego była próba zast
Perspektywy rozwoju gospodarczego Polski
Aleksandra Fudali, Ireneusz Miciuła, Anna Krug-Żarnowska, Waldemar Kunz, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk
Niedostępna
-
Publikacja stanowi historyczne ujęcie i analizę obszernych rozważań nad procesami integracji europejskiej w świetle rzeczywistych i potencjalnych zmian traktatowych, które próbowano wprowadzać na różnych etapach rozwoju Unii Europejskiej w latach 2004-2006, w związku z próbą ratyfikacji traktatu konstytucyjnego Unii Europejskiej – kluczowego etapu
Niedostępna
-
Niniejsza publikacja – TOM II stanowi ciąg dalszy badań nad proce-sem ratyfikacji Traktatu konstytucyjnego Unii Europejskiej w ujęciu historycznym. TOM II koncentruje się przede wszystkim na przebiegu procesu ratyfikacji we Francji i Holandii zakończonego porażką – w tym tzw. „kryzysem konstytucyjnym”, a także skutkach tego wydarzenia. W aneksie na
Niedostępna
-
Przedmowa Prezentujemy Państwu trzecią część monografii naukowej pod tytułem „Zarządzanie przedsiębiorstwem”, która zostało opracowana przez pracowników naukowych. Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację badań oraz diagnoz poświęconej problematyce aspektów zarządzania przedsiębiorstwem. Składa się z sześciu ro
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część III
Wojciech Zieliński, Ewelina Trubisz, Błażej Barchański, Daniel Ciupiński, Wojciech Leoński, Ireneusz Miciuła
Niedostępna
-
Przedmowa Prezentujemy Państwu pierwszą część monografii naukowej pod tytułem „Zarządzanie przedsiębiorstwem”, która zostało opracowana przez pracowników naukowych. Książka prezentuje wiedzę teoretyczną oraz praktyczną, stanowi prezentację badań oraz diagnoz poświęconej problematyce aspektów zarządzania przedsiębiorstwem. Autorzy niniejszych rozd
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Część I
Krystyna Serafin, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Ireneusz Miciuła, Jacek Wożniak, Tomasz Szemraj, Tomasz Buchwald, Adam Dymitrowski
Niedostępna
-
Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach konkretnej grupy przyszłych nabywców. Przy poszukiwaniu pom
-
Wprowadzenie Przedmiotem monografii naukowej „Rozwój regionalny – Wybrane aspekty” jest problematyka rozwoju regionalnego i polityki regionalnej, które zostały ujęte w aspektach ważniejszych celów administracji publicznej oraz jako konieczny warunek efektywnego i sprawnego funkcjonowania współczesnego państwa. Publikacja jest efektem pracy pracow
Rozwój regionalny - Wybrane aspekty
Aleksandra Fudali, Marta Zygier, Anna Tomczyk, Dariusz Grzybek, Ilisio Manuel de Jesus, Agnieszka Napiórkowska-Baryła, Mirosława Witkowska-Dąbrowska, Łukasz Matwiej, Krzysztof Wiaderek, Maria Kukurba, Krzysztof Gąsiorowski
Niedostępna
-
Książka zawiera wybrane artykuły naukowe przygotowane przez pracowników naukowych z Uniwersytetu Szczecińskiego WNEiZ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach WZ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Koszalińskiej Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych w Koszalinie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, WZ Politechniki Częstochowskiej oraz Instytutu
Wybrane aspekty zarządzania biznesem
Aleksandra Fudali, Ireneusz Miciuła, Krzysztof Miciuła, Krystyna Serafin, Justyna Kozłowska, Krzysztof Gąsiorowski, Bogumiła Smolorz, Monika Trojanowska, Agnieszka Raczek, Henryk Wojtaszek, Jolanta Kubicka
Niedostępna
-
Zasadniczą różnicą między nową ekonomią a ekonomią klasyczną (operującą kategorią trzech czynników wytwórczych - praca, ziemia, kapitał) jest założenie, że wiedza jest podstawowym czynnikiem wytwórczym w sensie jej decydowania o sposobie racjonalnego wykorzystania podstawowych czynników wytwórczych... Tytuł monografii naukowej: Gospodarka oparta
Gospodarka oparta na wiedzy
Aleksandra Fudali, Krystyna Serafin, Ilisio M. de Jesus, Mirosława Witkowska-Dąbrowska, Agnieszka Napiórkowska- Baryła, Magdalena Drouet, Justyna Miciuła, Ireneusz Miciuła, Paweł Serwiński
Niedostępna
-
PRZEDMOWA Monografia „Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademic-kich, takich jak: Szkoła Główna Handlowa, Politechnika Częstochowska, Uniwersytet Zielo-nogórski, Uniwersytet w Białymstoku, Szkoła Policji Pile, Staropolska Wyższa Szkoła w K
Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze (red.) Joanna Nowakowska- Grunt, Ireneusz Miciuła
Oskar Braszczyński, Joanna Kadłubska, Waldemar Jagodziński, Łukasz Augustowski, Angelika Gumieniak, Ewa Kuziomko-Ochryniuk, Krystian Nowak, Monika Różycka, Monika Semik, Anna Nurzyńska, Leszek Smyrski, Jonna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
Ebooka "Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-620-6264-5, 9788362062645
- Data wydania ebooka :
- 2017-03-25 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 80875
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Ekonomia
Marketing
Zarządzanie
Spis treści książki
Spis treści / Table of Contents
Przedmowa 7
ART. I
“Entrepreneurial University” in co-operation with its stakeholders” 11
Przedsiębiorcza uczelnia we współpracy z jej interesariuszami 11
Streszczenie 11
Summary 12
Introduction 13
Theoretical background for analysis of stakeholders 14
Stakeholder capitalism 14
Definition, status and types of stakeholders 15
Stakeholder management - stakeholder versus shareholder in company 17
Classifications of stakeholders in company 19
Stakeholders’ relationship and interactions: conflict and cooperation 20
Stakeholders and CSR 25
Stakeholders of University 26
Social Responsibility of University 26
Stakeholders of Universities 27
Stakeholders’ expectations to University 30
Interactions between stakeholders and University 31
Model of stakeholders of Entrepreneurial University 33
Form of co-operation with its stakeholders 34
The challenges for “Entrepreneurial University” in co-operations with stakeholders 35
“Entrepreneurial University” in face of the co-operation with stakeholders 35
Bibliography/ Bibliografia 36
Information about the Author/ Informacja o Autorze 38
ART. II
Risk in the activity of a Born Global enterprise and its analysis on the basis of the Felsenstein-Swartz model and measures of financial security 39
Ryzyko w rozwoju cyklu życia przedsiębiorstwa typu Born Global i jego analiza w oparciu o model Felsensteina-Swartza i miary bezpieczeństwa finansowego 39
Streszczenie 39
Summary 40
Introduction 41
A Born Global enterprise – its role and importance in the contemporary global economy 43
Determining risk in the development of a life cycle of a Born Global type enterprise 49
Conclusion 55
Bibliography/ Bibliografia 56
Information about the Author/ Informacja o Autorze 57
ART. III
The new use of a new product 58
Nowe zastosowanie nowego produktu 58
Streszczenie 58
Abstract 58
Introduction 59
New product - characteristics 60
The proposal to introduce a new product 61
Presentation of new product and consumer survey 62
Concluding remarks 65
Bibliography/ Bibliografia 66
Information about the Authors/ Informacja o Autorach 66
ART. IV
Buzz marketing effects and response to product 67
Marketing szeptany a wprowadzenie nowego produktu 67
Abstract 67
Streszczenie 67
Wstęp 68
Cykl życia produktu 69
Wprowadzenie produktu do sprzedaży 71
Nowy produkt - Żołądkowa Gorzka Czarna Wiśnia 73
Marketing szeptany jako reklama nowego produktu 74
Bibliografia / Bibliography 77
Informacja o Autorze / Information about the Author 77
ART. V
Marketing innovations in mobile apps – definition, characteristics, examples 78
Innowacje marketingowe w aplikacjach mobilnych – definicja, charakterystyka, przykłady 78
Abstract 78
Conclusion 79
Streszczenie 79
Wstęp 80
Innowacje jako przedmiot badań 81
Charakterystyka innowacji marketingowych w aplikacjach mobilnych 82
Przykłady innowacji marketingowych w aplikacjach mobilnych 84
Podsumowanie 90
Bibliografia / Bibliography 91
Informacja o Autorze / Information about the Author 92
ART. VI
Global and strategic dimension of innovations and their influence upon the organization 93
Globalny i strategiczny wymiar innowacji i ich wpływ na funkcjonowanie organizacji 93
Summary 93
Wstęp 94
Współczesna organizacja a problem zmian i innowacji 95
Innowacje, ich źródła i rodzaje 97
Wdrażanie innowacji organizacyjnych 99
Innowacje a zachowania organizacyjne 101
Innowacje jako szansa dla przedsiębiorstwa w globalnym świecie 106
Zakończenie 107
Bibliografia / Bibliography 108
Informacja o Autorze / Information about the Author 109
ART. VII
Analysis of the development of e-economy in Poland 110
Analiza rozwoju e-gospodarki w Polsce 110
Abstract 110
Streszczenie 111
Wstęp 112
Istota i zasady funkcjonowania gospodarki elektronicznej 113
Stan i struktura e-gospodarki w Polsce w latach 2011-2014 116
Perspektywy rozwoju e-gospodarki w Polsce na tle innych państw 124
Podsumowanie 126
Bibliografia / Bibliography 127
Informacja o Autorze / Information about the Author 127
ART. VIII
Financial attributes of functioning enterprises - efficiency and effectiveness approach 128
Finansowe atrybuty funkcjonowania przedsiębiorstw - ujęcie skutecznościowe i proefektywnościowe 128
Summary 128
Streszczenie 129
Wprowadzenie 130
Systemowe atrybuty funkcjonowania przedsiębiorstw 132
Finansowe atrybuty funkcjonowania przedsiębiorstw - ujęcie skutecznościowe 136
Finansowe atrybuty funkcjonowania przedsiębiorstw - ujęcie efektywnościowe 139
Podsumowanie 141
Bibliografia / Bibliography 142
Informacja o Autorze / Information about the Author 142
ART. IX
The human capital in economic development 143
Kapitał ludzki w rozwoju gospodarczym 143
Abstract 143
Streszczenie 144
Wstęp 144
Pomiar wzrostu i rozwoju gospodarki 146
Rola kapitału ludzkiego w gospodarce opartej na wiedzy 148
Elementy składowe kapitału ludzkiego 151
Metody pomiaru wartości kapitału ludzkiego 157
Podsumowanie 159
Bibliografia / Bibliography 161
Informacja o Autorze / Information about the Author 162
ART. X
SEWI - Social Economic Welfare Index 163
Wskaźnik DGS - Dobrobytu Gospodarczo – Społecznego 163
Summary 163
Streszczenie 163
Wstęp 164
Dobrobyt gospodarczo – społeczny i jego pomiar 165
Miernik dobrobytu gospodarczo – społecznego (DGS, ang. Social Economic Welfare Index - SEWI) 173
Bibliografia / Bibliography 176
Informacja o Autorze / Information about the Author 177
ART. XI
Legal regulations versus changes in global OTC interests rates derivatives market over 2001-2013 years 178
Regulacje prawne a zmiany na rynku instrumentów pochodnych OTC na stopę procentową na świecie w latach 2001- 2013 178
Summary 178
Streszczenie 179
Wprowadzenie 180
Pojęcie instrumentu pochodnego i najważniejsze grupy instrumentów pochodnych 182
Zmiany w światowym systemie finansowym – najważniejsze działania w latach 2008-2013 185
Rynek OTC instrumentów pochodnych na stopę procentową w latach 2001-2013 189
Dynamika rynku OTC a dynamika globalnego PKG 193
Podsumowanie i wnioski 194
Bibliografia / Bibliography 195
Informacja o Autorze / Information about the Author 195
ART. XII
The scope of modern international threats and education for the needs of safety 196
Wymiar współczesnych zagrożeń międzynarodowych oraz kształcenie dla potrzeb bezpieczeństwa 196
Summary 196
Streszczenie 196
Wstęp 197
Pogłębianie się dysproporcji rozwoju ekonomicznego między państwami 198
Terroryzm międzynarodowy i rozwój przestępczości zorganizowanej 201
Uprzedzenia kulturowe i religijne oraz potrzeba edukacji dla bezpieczeństwa 204
Zakończenie. 207
Bibliografia / Bibliography 208
Informacja o Autorze / Information about the Author 208
Bibliography/ Bibliografia 209
Naukowe Wydawnictwo IVG - inne książki
-
To dwumiesięcznik, recenzowane czasopismo akademickie. Czasopismo dostarcza wybrane informacje gospodarcze, polityczne, biznesowe oraz z badań naukowych. To lektura dla ekonomistów, polityków, przedsiębiorców chcących nadążyć za nowym materiałem w nowych badaniach w dyscyplinie. Informacje gospodarcze, polityczne, biznesowe, z badań naukowo-badawcz
Niedostępna
-
Informacje gospodarcze, polityczne, biznesowe, z badań naukowo-badawczych. Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie to dwumiesięcznik, recenzowane czasopismo akademickie, wydawane od 2012 roku. Celem Czasopisma jest opublikować i promować artykuły, które prezentują oryginalne prace badawcze, dyskusje naukowe i które będą miały długoterminowy wpływ na bada
Niedostępna
-
Wydanie pierwsze książki pod tytułem „Gospodarka XXI wieku. Innowacyjność, ekonomika i organizacja” stworzona została z myślą o zaprezentowaniu wiedzy teoretycznej oraz praktycznej dotyczącej aspektów funkcjonowania, rozwoju gospodarki krajowej i światowej. Poszczególne Rozdziały stanowią bogaty zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz tworzą
Gospodarka XXI wieku. Innowacyjność, ekonomika i organizacja - Część I
Aleksandra Fudali, Anna Romanów-Struzik, Wojciech Struzik, Krzysztof Miciuła, Mirosław Starzyński, Dariusz Grzesica, Joanna Gąska, Maja Zagórna-Goplańska, Monika Maria Kijek, Yanina Sialitskaya
Niedostępna
-
Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie to dwumiesięcznik, recenzowane czasopismo akademickie, wydawane od 2012 roku. Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie to lektura dla wszystkich ekonomistów chcących nadążyć za nowym materiałem w nowych badaniach w dyscyplinie.
Niedostępna
-
Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie to dwumiesięcznik, recenzowane czasopi-smo akademickie, wydawane od 2012 roku. Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie to lektura dla wszystkich ekonomistów chcących nadążyć za nowym materiałem w nowych badaniach w dyscyplinie.
Niedostępna
-
Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie to dwumiesięcznik, recenzowane czasopismo akademickie, wydawane od 2012 roku. Celem Czasopisma jest opublikować i promować artykuły, które prezentują oryginalne prace badawcze, dyskusje naukowe i które będą miały długoterminowy wpływ na badania z Dziedzin nauk ekonomicznych, a w tym ekonomii i zarządzania. Anal
Niedostępna
-
Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie (CEiZ) to dwumiesięcznik, recenzowane czasopismo akademickie publikowane przez pracowników naukowych z różnych uniwersytetów. Czasopismo zostało założone w 2012 roku w Polsce. Wydawcą Czasopisma jest “Naukowe Wydawnictwo IVG”. Celem Czasopisma jest opublikować artykuły, które prezentują oryginalne prace badawcze, d
Niedostępna
-
Czasopismo Ekonomia i Zarządzanie (CEiZ) to dwumiesięcznik, recenzowane czasopismo akademickie publikowane przez pracowników naukowych z różnych uniwersytetów. Czasopismo zostało założone w 2012 roku w Polsce. Wydawcą Czasopisma jest “Naukowe Wydawnictwo IVG”. Celem Czasopisma jest opublikować artykuły, które prezentują oryginalne prace badawcze, d
Niedostępna
-
Innowacja jest skuteczną realizacją pomysłów w organizacji. W tym ujęciu, kreatywność przez osobisty wkład i zespołów jest punktem wyjścia dla innowacji, jest to konieczne, ale nie wystarczającym warunkiem sukcesu innowacji. Zależy od innych czynników, jak również i to może wynikać nie tylko z pomysłów, które pochodzą w organizacji, ale także z pom
Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część I
Katarzyna Szopik-Depczyńska, Arkadiusz Świadek, Jadwiga Gorączkowska, Marlena Płonka, Piotr Dzikowski, Marek Tomaszewski, Roman Tylżanowski, Krzysztof Janasz, Malwina Szczepkowska
Niedostępna
-
Przedmowa Innowacja jest skuteczną realizacją pomysłów w organizacji. W tym ujęciu, kreatywność przez osobisty wkład i zespołów jest punktem wyjścia dla innowacji, jest to konieczne, ale nie wystarczającym warunkiem sukcesu innowacji. Zależy od innych czynników, jak również i to może wynikać nie tylko z pomysłów, które pochodzą w organizacji, ale t
Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część II
Roman Tylżanowski, Katarzyna Kazojć, Joanna Wiśniewska, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Katarzyna Kozioł-Nadolna, Malwina Szczepkowska, Tomasz Buchwald, Anna Bielawa, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Arkadiusz Świadek, Jadwiga Gorączkowska, Piotr Dzikowski, Marek Tomaszewski
Niedostępna
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz (2) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii