Ewa Waliczek - ebooki
Tytuły autora: Ewa Waliczek dostępne w księgarni Onepress
-
Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach konkretnej grupy przyszłych nabywcó
Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA
-
Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Ciepliń
Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.