Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
Okładka książki Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Tył okładki książki Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Ocena:
3.0/6  Opinie: 2
Stron:
221
     PDF

Ebook

18,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty

Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP

Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz

Miejsce i data wydania: Szczecin 2015

Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG

www.wydawnictwoivg.pl, email: biuro@wydawnictwoivg.pl

Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz

Zamknij

Wybierz metodę płatności