Content marketing. Od strategii do efektów



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 200
- Czas nagrania:
- 8 godz. 44 min.
- Czyta:
- Matter
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Content marketing. Od strategii do efektów
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
- Czy content marketing sprzedaje?
- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
- A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(27.89 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w...
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.00 zł(-69%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł(-69%)
O autorze książki
Justyna Bakalarska-StankiewiczJustyna Bakalarska-Stankiewicz - Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji marketingowej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB. Twórczyni treści i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości oraz Content marketing. Od strategii do efektów. Redaktorka Naczelna czasopisma Marketing w Praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Content marketing. Od strategii do efektów (7)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Marketing w Pigułce Wolszczak Ewelina
Po książkę Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz sięgnęłam z ciekawości - jako blogerka i studentka marketingu i public relations. Chciałam dowiedzieć się czegoś więcej na temat tworzenia contentu, gdyż zawodowo głównie tym się zajmuję. Zależało mi na uporządkowaniu wiedzy oraz rozwinięciu już posiadanej. Czy książka spełniła moje oczekiwania? Tak. Zawiera sporą dawkę wiedzy, liczne przykłady, umożliwiające przełożenie teorii na praktykę, a także niezwykle wartościową serię „Z warsztatu Content Managera”. „Content marketing. Od strategii do efektów” J. Bakalarskiej - Stankiewicz to obowiązkowa pozycja dla osób zajmujących się budowaniem marki i tworzeniem contentu - zarówno profesjonalistów, jak i osób początkujących. Książka pozwala zrozumieć na czym polega marketing treści, a także w zrozumiały sposób wyjaśnia, jak opracować skuteczną strategię. To poradnik, który pozwala zdobyć wiedzę teoretyczną i od razu przełożyć ją na praktykę. Z pewnością jeszcze nieraz wrócę do tej książki.
-
Paweł Polejowski - Trener Języka Angielskiego Polejowski Paweł
Recenzje "Content Marketing: od strategii do efektów" można zamknąć tak naprawdę w jednym zdaniu, pisząc o tej książce, że jest to pozycja obowiązkowa dla tych, którzy mają cokolwiek wspólnego z tworzeniem treści i budową wizerunku marki. Autorka książki prowadzi nas jak za rękę przez kolejne etapy budowania obecności marki w sieci. Nieważne czy jesteś specjalistą, który postanowił rozpocząć budowę swojej marki osobistej, czy zajmujesz się marketingiem zawodowo. W swojej książce Justyna Bakalarska-Stankewicz zawarła wszelkie niezbędne informacje, które pozwolą Ci na to, aby zrozumieć, czym jest kwintesencja content marketingu i to dlaczego warto, albo i nie, skupić się na nim kreując daną markę. "Content Marketing: od strategii do efektów" to rzetelnie napisana pozycja - nie obiecuje złotych gór, ale stawia na sprawdzone pomysły, które pomogą również i Tobie stać się mistrzem contentu.
-
ps.Karolina Gierdziejewska Karolina
Content is a King. Kto z blogujących nie zna tego stwierdzenia? "Content marketing - od strategii do efektów" to książka, po która sięgnęłam z dużą ciekawością - jako blogerka, i jako osoba tworząca markę osobistą. Oczywiście jako takie pojęcie o content marketingu miałam, ale chciałam to w głowie sensownie poukładać. Książka spełniła moje oczekiwania, bo zawiera naprawdę dużo wiedzy i to nie tylko teoretycznej. W środku znajduje się sporo przykładów, co do mnie przemawia jeszcze bardziej. Bardzo wartościowe są też wstawki z serii "Z warsztatu content managera". Książka napisana jest bardzo zrozumiałym językiem i jak najbardziej nadaje się dla początkujących. A co znajdujemy w środku? M.in.: - czym się różni content marketing od treści sprzedażowych, - jak pisać językiem korzyści, - jak tworzyć tytuły przykuwające uwagę, - jak określać cele w content marketingu i jak je mierzyć (tu też znajdziemy polecane narzędzia), - po co określać personę, - czy musimy być na wszystkich social mediach, - ćwiczenia, które od razu pomogą wprowadzić rady w czyn... A to tylko mała część tego, co znalazło się w książce.Warto przeczytać.
-
@zyrafka_com Lukoszek Katarzyna
Nazwisko autorki kojarzyłam ze szkoleń marketingowych. Czy po przeczytaniu książki chciałabym w nich wziąć udział? Jeśli Justyna Bakalarska-Stankiewicz tak prowadzi zajęcia, jak napisała tę książkę, to bardzo chętnie. Jest ciekawie i na temat. Teraz wiem, jaka jest różnica między content marketingiem a treściami sprzedażowymi (chociaż różnice mogą być subtelne). Po lekturze książki wydaje mi się też, że czeka mnie zbudowanie persony (i to nie jednej!). Wybrane punkty ze spisu treści: ▪️ Znaczenie inbound marketingu w komunikacji. ▪️ Czego można nauczyć się z historii content marketingu? (świetny rozdział!). ▪️ Cel w content marketingu. ▪️ Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu. ▪️ Nie daj się wpuścić w kanał. ▪️ Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy. ▪️ Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu. ▪️ Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? ▪️Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko. ▪️ Jak mądrze używać słów kluczowych? ▪️ Content marketing B2B (to kluczowy rozdział pod kątem mojej pracy zawodowej). ▪️ Content marketing i budowa marki osobistej. Cenne (bo praktyczne) są wskazówki zawarte w ramkach „Z warsztatu content managera”. Nawet niby tak oczywista tabela jak szablon harmonogramu okazała się przydatna. Polecam marketingowcom. Katarzyna Lukoszek, @zyrafka_com (https://www.instagram.com/zyrafka_com/)
-
Harbingers Jasion Anna
Potrzebowałam książki, która wprowadza czytelnika w świat content marketingu oraz dostarcza wystarczającej wiedzy do jego zrozumienia. Ważne było dla mnie, aby po jej przeczytaniu, porządkował się w głowie obraz pracy content managera, a także wybrzmiewał solidny zarys marketingu treści. Z odsieczą przybyła pozycja Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz o tytule “Content marketing - od strategii do efektów”. I jak oczekiwała, autorka stopniowo zapoznała mnie ze światem tworzenia spójnej, efektywnej oraz wartościowej treści. Pierwsze strony to rozdziały poświęcone teoretycznej wiedzy na temat content marketingu wraz z jego historią oraz znaczeniem w komunikacji. Nie jest to jednak sucha dawka skomplikowanej wiedzy, która zniechęca już na starcie. Autorka zwraca w nich uwagę, jak bardzo zmienił się sposób przyjmowania treści przez potencjalnych Klientów czy po prostu użytkowników Internetu. Przytacza przykłady dla konieczności zmiany postrzegania działalności sprzedaży oraz marketingu. Swoje wnioski opiera na przeprowadzonych badaniach, wykazujących poszczególne zależności kiedyś versus dziś. Myślę, że szczególnie potrzebne jest to spojrzenie dla osób, które niechętnie podchodzą w biznesie do zmian ze względu na silne przyzwyczajenie do tradycyjnych oraz niegdyś efektywnych form komunikacji sprzedaży, kiedy to głośniejszy zbierał najwięcej. Potencjalny Klient zmienił się, a content marketing pragnie go wysłuchać i odpowiedzieć na nowe potrzeby. Popyt równa się sprzedaż, co Content King zdaje się rozumieć. Tym samym, J. Bakalarska-Stankiewicz wprowadza nas w tajniki tworzenia strategii, która jest nieodłączną częścią dla tworzenia marketingu treści. A ta nie może być dziełem przypadku, jak twierdzi autorka. Dziś nie wystarczy już przemawiać hasłami. Warto porozmawiać najpierw z samym sobą.
-
Kulturatka.pl Matura Monika
Czy w dobie, gdy średni czas skupienia odbiorcy oscyluje w granicach 8 sekund, jesteśmy w stanie przebić się do jego świadomości i pozostać w niej na dłużej? Czy istnieją sposoby lub strategie, które mogą nam to ułatwić? Justyna Bakalarska-Stankiewicz nie obiecuje złotych gór, ale oferuje nam swoje towarzystwo na drodze do tworzenia treści, które nam w tym pomogą. Jeszcze kilkanaście lat temu jedną z wiodących form reklamy był banner. Dzisiaj, w morzu docierających do nas zewsząd komunikatów i w szumie mediów społecznościowych, trudno w ogóle zostać zauważonym, nie mówiąc już o przekazaniu jakiegokolwiek komunikatu. Czy w takich warunkach możemy w jakiś sposób ułatwić sobie dotarcie do naszych odbiorców? Jak najbardziej, jest to jednak proces złożony. Autorka rozpoczyna książkę od przybliżenia historii content marketingu oraz inspiracji z niej płynących. Następnie wspólnie z nią przejdziemy przez wybór odpowiedniego kanału komunikacji i stworzenie dopasowanej do niego treści. W tym celu powinniśmy zastanowić się nad tym, gdzie są nasi odbiorcy. Jednak bez względu na to, gdzie publikujemy, pamiętajmy o zasadzie - liczy się jakość oraz potrzeby naszych odbiorców. Przed stworzeniem contentu poświęćmy czas na to, by zastanowić się nad tym, czego potrzebują nasi klienci. Zadbajmy również o unikatowość naszych publikacji. To nie wszystko, w kreowaniu atrakcyjnego przekazu może pomóc nam język korzyści. Z książki dowiemy się także, jak stworzyć mierzalny cel i ustalić kim jest nasz potencjalny odbiorca poprzez stworzenie persony. Jak widać, recenzowana przeze mnie pozycja to źródło sporej dawki wiedzy. Przy czym zawarte w książce rady płyną z doświadczenia specjalistki. Dlatego możemy wierzyć w wiarygodność i użyteczność prezentowanych wskazówek. Przy czym warto wspomnieć, że zostały one zaprezentowane w sposób dość przystępny pod kątem graficznym i treściowym. Treści zostały zobrazowane przykładami z życia znanych marek, autorka daje nam też zajrzeć za kulisy pracy content managera, proponując sprawdzone działania, które możemy zastosować od zaraz. „Content marketing. Od strategii do efektów” nie rozczarowuje i zgodnie z nazwą pozwala przejść nam przez proces stworzenia strategii oraz ustalenia celów, które pomogą nam zmierzyć faktyczne rezultaty. To poradnik, który pozwala na szybkie wykorzystanie wiedzy w praktyce. Jest to książka, do której z całą pewnością będę wracać, a zawarte w niej treści jeszcze długo będą użyteczne. Polecam wszystkim zainteresowanym rozwojem w obszarze marketingu treści, którzy nie chcą realizować contentu w sposób niewłaściwy czy niedopasowany.
-
https://ksiazkomama.blogspot.com/ Wioleta Cebulak
To kolejna książka, która ma dla mnie szczególne znaczenie. Głównie z uwagi na moją pracę. Content Marketing to moje narzędzie pracy. Dlatego warto je udoskonalać. Dzięki tej książce dowiedziałam się bardzo dużo. Dlatego polecam ja każdemu, kto pisze i chce pisać. To wartościowy poradnik, z którego każdy wyciągnie cegiełkę wiedzy dla siebie. Czego dowiecie się z książki? - Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych? - Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu? - Czy content marketing sprzedaje? - Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię? - Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści? - W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa? - Czy Twoja firma to Mędrzec, czy Błazen? - Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej. Bez względu czy zaczynasz pracę jako copywriter, czy już nim jesteś. A może prowadzisz sklep internetowy? Wiedza jaką zdobędziesz po przeczytaniu tej książki będzie na pewno przydatna. Jako specjalista od marketingu, takie książki oceniam trochę inaczej od nowicjusza. Wiele to, co jest w niej zawarte było dla mnie oczywiste. Jednak są rozdziały, które i mi przydadzą się w codziennej pracy. Jednak uważam, że każdy, kto tworzy kampanie reklamowe i contentmarketingowe po tą lekturę sięgnąć powinien.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2366-7, 9788383223667
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-10-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2393-3, 9788383223933
- Data wydania ebooka:
-
2020-10-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2628-6, 9788383226286
- Data wydania audiobooka:
-
2020-11-16
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 186507
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.0MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 261.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Dlaczego content is king? 17
- Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu 22
- Content marketing a treści sprzedażowe 26
- Po pierwsze: jakość 30
- Po drugie: język korzyści 33
- Po trzecie: kanał komunikacji 38
- Po czwarte: spójność 40
- Po piąte: strategia 45
- Jak określać cele w content marketingu? 49
- Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? 53
- Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? 57
- Po czym poznać, że cel został osiągnięty? 61
- Dlaczego potrzebujesz persony? 66
- Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? 69
- Jak zbudować personę, a raczej persony? 73
- POEM(at) w kanałach 82
- Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? 86
- Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? 93
- O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami 105
- Co powinien zawierać harmonogram? 115
- Jak pracować z harmonogramem? 117
- Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem 120
- Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu 126
- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? 143
- Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko 154
- Jak mądrze używać słów kluczowych? 161
- B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową 170
- Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? 172
- O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? 184
- Etapy budowy marki osobistej 190
- Twój content marketing 193
Jak przykuć uwagę złotej rybki? 7
Znaczenie inbound marketingu w komunikacji 11
Czego można nauczyć się z historii content marketingu? 29
Cel w content marketingu 49
Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu 65
Nie daj się wpuścić w kanał 81
Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy 115
Treść - to co najważniejsze 125
Content marketing B2B 169
Content marketing i budowa marki osobistej 189
Na zakończenie 197
Onepress - inne książki
-
Tak nie wypada, a tak trzeba. Bo tak się przyjęło. Tak należy. Musisz iść w tę stronę, tam czekają pieniądze, a w tamtym kierunku nie idź ― owszem, tam może czekać nagroda, ale najpewniej spotka Cię porażka. Każda kobieta powinna być matką, a każdy mężczyzna musi spłodzić syna i posadzić dr...
Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi Strach ma wielkie oczy, może Ci naskoczyć. O trudnej sztuce poszukiwania w sobie odwagi
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Książka składa się z krótkich, luźno powiązanych ze sobą esejów na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i dziedzinach ludzkiego życia. Dzięki niej dowiesz się, jakie postawy i działania sprzyjają realizacji celów, nauczysz się podejmować prawidłowe decyzje i pozna...
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Potężny, fascynujący Wszechświat. Kosmiczna energia, tajemnicze powiązania i prawidłowości. Skomplikowana maszyneria zwana Losem. Czujesz, że stanowisz jej trybik? Od czasu do czasu cierpisz na przetarcia oraz zadyszkę? I Ty się na to godzisz?
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Ciężka praca często nie przynosi spodziewanych efektów. Mimo postawienia sobie konkretnego celu pozostaje on w sferze marzeń. Co gorsza, w sytuacjach stresowych wiele osób nie radzi sobie z własnymi emocjami i nastawieniem. W efekcie, niezależnie od włożonego wysiłku, ponoszą kolejną porażkę. Oka...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
27.93 zł
39.90 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Content marketing. Od strategii do efektów Justyna Bakalarska-Stankiewicz (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2022-03-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Izabela,
Data dodania: 2021-01-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-11-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof,
Data dodania: 2020-11-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Jowita,
Data dodania: 2020-10-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii