E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
- Autor:
- Maciej Dutko
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 69
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Postaw na biznes w sieci!
- Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
- Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
- Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem
Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
- Tworzenie sugestywnych ofert
- 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
- Komunikacja biznesowa z e-klientem
- "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
- Telepraca w biznesie
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- E-marketing
- Prawo a e-przedsiębiorczość
- Pomysł na e-biznes
Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!
Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
To opowieść o zemście, władzy, spisku i wielkich pieniądzach. Trzymająca w napięciu od pierwszej do ostatniej strony historia intrygi zorganizowanej przez miliardera, właściciela serwisu PayPal Petera Thiela — z udziałem najbardziej znanego na świecie zapaśnika Hulka Hogana — udowadni...
Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów Anatomia intrygi. Opowieść o spisku wartym miliony dolarów
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)32.95 zł
59.90 zł(-45%) -
Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak w...
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
O autorze książki
Maciej DutkoMaciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.
Maciej Dutko - pozostałe książki
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Jesteś e-sprzedawcą? To szkolenie jest dla Ciebie. Sprzedajesz na Allegro albo w e-sklepie? Szczególnie zapraszam. Ale znajdziesz tu rady i techniki uniwersalne, do wykorzystania niemal w każdym innym kanale e-sprzedażowym. Działasz w nietypowej branży? Najbardziej nietypowi sprzedawcy popełnia...
-
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy ...(35.20 zł najniższa cena z 30 dni)
35.20 zł
44.00 zł(-20%) -
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie ...
Biblia e-biznesu Biblia e-biznesu
Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przeds...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.84 zł
37.89 zł(-45%) -
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to roze...
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Niezwykła książka o zwykłych negocjacjach! Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie... Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie. Dzięki tej książce nauczysz się negocjować...
-
Czy wiesz, że 97% ofert wynajmu i sprzedaży nieruchomości zawiera 15 błędów, odstraszających klientów w ciągu pierwszej minuty? Nie zabijaj ofert znoszących złote jajka! Unikaj 15 najczęstszych błędów i twórz ekstremalnie skuteczne oferty! &nb...
-
An extraordinary book on ordinary negotiations! You have been negotiating your entire life: in kindergarten, at school, at work, at home, while shopping, in business… Sometimes however bargaining is accompanied by disputes, claims or even harm to one of the parties involved. Unnecessar...
Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji) Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji)
Ebooka "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (5) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz KiszłoRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznę nietypowo, bo od osoby autora książki, czyli Macieja Dutko. Podziwiam jego umiejętność autokreacji i tworzenia środowiska biznesowego. Jest idealnym przykładem osoby dbającej o markę osobistą. Tym samym w mojej ocenie jest jedną z czołowych postaci polskiego e-biznesu. Posłodziłem.
CZEGO SIĘ DOWIESZ Z TEJ KSIĄŻKI:
- Tworzenie sugestywnych treści
- Sposoby, aby zniechęcić do siebie klienta
- Komunikacja z klientem
- Telepraca
- Budowanie konkurencyjności
- E-marketing
- Prawo a przedsiębiorczość
- Pomysł na e-biznes
Żaden rozdział nie został potraktowany po macoszemu, ale zdecydowanie dominuje sprzedaż przez serwis aukcyjny Allegro i ewentualny nabywca musi być na to gotowym. Na szczęście treści przydadzą się również osobom, które planują posiadać własny sklep internetowy. Maciej nie nauczy cię jak stawiać własny sklep, ale doskonale wyjaśni podstawy prowadzenia własnego biznesu w sieci. Jest znakomita, gdy dopiero się przymierzasz. Świetna, gdy już własny sklep prowadzisz, ale robisz to relatywnie od niedawna i chcesz się w tym doskonalić. -
Recenzja: górowianka Anna SikorskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dawno, dawno temu ludzie chcący się wzbogacić musieli podróżować od miasta do miasta, by sprzedać swoje towary. Brak konkurencji sprzyjał sprzedaży towarów, które kupowano nawet od gburów i oszustów. Dziś sprzedawcy podróżują wirtualnie: muszą być na wyciągnięcie ręki klienta oraz pracować nad konkurencyjnością. To wiąże się ze stworzeniem rzetelnego biznesu z wizerunkiem życzliwego sprzedawcy, który zawsze chętnie pomoże zainteresowanemu produktem. Internet daje wielkie możliwości. Kupować można o każdej porze dnia i nocy, a ideałem obsługi klienta jest natychmiastowa odpowiedź wzbudzająca sympatię pytającego i jego chęć kupienia towaru. Po wpłaceniu pieniędzy przez kupującego i dostarczeniu towaru transakcja się kończy. Może być inaczej.
Co zrobić, żeby ludzie odwiedzali nasze strony? Jak przyciągnąć klientów? W jaki sposób rozmawiać ze zainteresowanymi? Jak tworzyć wizerunek firmy? Jak zyskać stałych odbiorców? – na te pytania odpowiada Maciej Dutko w książce „E-biznes. Poradnik praktyka”. Muszę szczerze przyznać, że dawno nie czytałam tak świetnie napisanej książki o e-biznesie. Autor podaje konkretne przykłady, bardzo dobrze definiuje problemy, wskazuje luki, wady, podaje przykłady bardzo dobrych rozwiązań. W całej jego pracy widać solidny warsztat badacza, który dąży do perfekcji. To sprawia, że z jego książki nie tylko dowiemy się o możliwościach, jakie daje nam Internet, ale również nauczy nas prowadzenia obserwacji własnej firmy oraz kształtowania wyglądu strony i pojawiających się na niej treści, które nie tylko przyciągną odwiedzających, ale sprawią, że oni będą odwiedzać je częściej. Całość opisana żywym, prostym językiem, dzięki czemu czytelnik nawet nie zauważy, kiedy skończy książkę. Podanie konkretnych negatywnych przykładów pozwoli odbiorcy znaleźć błędy we własnym e-biznesie, a nawet blogu.
„E-biznes. Poradnik praktyka” Macieja Dutko polecam wszystkim, którzy chcą w Internecie przyciągnąć do siebie odbiorców i ich utrzymać. Jest to doskonały zbiór porad dla początkujących. U mnie książka ma wielki plus za "nieamerykański" styl pisania (książka nie jest przegadana). Na minimalnej ilości stron dowiadujemy się konkretów. -
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian Jakubiec, 2013-08-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niedawno ukazało się odświeżone wydanie książki E-Biznes Poradnik Praktyka, którą miałem okazję przeczytać i dziś podzielę się z wami krótką recenzją tej publikacji. Sama w sobie nie jest zbyt gruba, czyta się ją lekko i dosyć sprawnie, w sumie zajęło mi to 3-4 dni na spokojnie.
Książka to faktycznie zbiór konkretnych informacji wynikających z praktyki autora, co wielokrotnie można zauważyć – dzieli się on przykładami z sal szkoleniowych, z własnego e-biznesu (również wpadkami co szczególnie uczące), jak i z obsługiwanych klientów. W książce dominuje tematyka ofert i ich tworzenia, obsługi klienta która przewija się przez sporą część oraz mocno w tle aukcje internetowe, które stanowią odniesienie bardzo wielu tematów.
Czytając tą książkę dostaniesz garść praktycznych porad:
- jakich błędów nie popełniać w e-biznesie,
- jak stworzyć efektywną ofertę sprzedażową swojego produktu lub usługi,
- odrobinę typografii,
- kwestii obsługi klienta i podnoszenia jakości swoich usług,
- badań marketingowych jak chociażby mystry shopping oraz wielu innych tematów.
W dwóch słowach, można to określić: praktyczna i wartka, choć niejeden z czytelników może odnieść wrażenie, że autor chciał całość swojej wiedzy i doświadczenia chciał zmieścić w jednej książce – co powoduje taki rozstrzał tematów, uproszczenia. To co stanowi atut, to to że książka w dużym stopniu uwrażliwia na kwestię zaangażowania i uczciwości w e-biznesie i tego, że każdym swoim działaniem w sieci budujemy swój wizerunek (e-PR).
Z wad myślę, że jak dla mnie rozdział poświęcony telepracy jest nie trafiony, a może tylko jego umiejscowienie dziwi? Po prostu od tak w połowie autor postanowił nas wprowadzić w zagadnienia pracy na odległość, które szczerze mówiąc wnoszą z całej książki najmniej. Nie umknęła również mojej uwadze nieco mylne (a może to tylko kwestia braku przyuważenia przy wznowieniu?) informacja odnośnie pozycjonowania, gdzie jak podaje autor:
„…nota w rankingu wyszukiwarki Google, decydująca o widoczności strony w wynikach. Wynik ten dodatkowo podnoszą odpowiednio dobrane metadane (słowa kluczowe, krótki opis witryny)…” (s. 149)
Z całym szacunkiem dla wiedzy autora, jednak metadane słów kluczowych czy opisu nie mają wpływu na pozycjonowanie, co potwierdziły prowadzone przeze mnie testy.
Wracając do książki i jej zawartości – wspomniany rozstrzał tematyczny sugeruje raczej, że jest to pozycja dla osób początkujących w temacie, chcących rozpocząć od czegoś wprowadzającego, ogólnego. Moim zdaniem, warta przeczytania, jeśli ktoś chce usprawnić niektóre aspekty swojego młodego e-biznesu (mi osobiście dała odrobinę inspiracji do pewnych działań), lub dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją e-biznesową przygodę. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak sobie radzić w e-biznesie, czyli realne zyski w wirtualnym świecie
Dwa bardzo praktyczne poradniki wydane przez One Press/Helion z pewnością ułatwią pracę tym, którzy postawili na e-biznes. „O biznesie w internecie. Wszystko, co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać" - taką propozycję gotowych odpowiedzi na temat robienia „interesów" w przestrzeni wirtualnej składa grupa autorów One Pressu. Pokazują oni, jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet.
Poradnik to o tyle niezbędny, że nie tylko coraz więcej kupujemy, ale i sprzedajemy przez internet, a polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ponad 21,5 mld zł. Nic dziwnego, że z roku na rok rośnie rzesza zainteresowanych tym, by stworzyć własny punkt usługowy czy sklep w internecie. Wtedy też pojawiają się pierwsze pytania. Niektóre już na etapie planowania biznesu, inne -w chwili rozpoczęcia działalności.
Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu, choćby poprzez proponowaną lekturę.
Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Podpowiadają, jak promować firmy w sieci, prezentują specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym oraz poruszają tematy, o których często zapomina się lub je lekceważy - kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi porządkują i ułatwiają lekturę.
Równoważna propozycja to „E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II", a to oznacza, że książka Macieja Dutko już znalazła tysiące nabywców. To pochodna tego, że sprzedaż internetowa - prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne - już od dawna odgrywa bardzo znaczącą rolę w biznesie. Nim jednak na serio rozkręci się własny e-biznes, warto zyskać solidną teoretyczną podstawę i przeczytać, jak to robią praktycy.
W tej publikacji znajdujemy opisy działań, których nie można zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsuwa pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych czy obłaskawienie klienta.
Przedstawia zalety i wady telepracy, definiuje e-marketing oraz przypomina o prawnych aspektach działania w sieci.
A ponieważ „lubimy" uczyć się na błędach, prezentuje ich wachlarz, byśmy potrafili ich uniknąć i od razu zaczęli zarabiać realne pieniądze w wirtualnym świecie. -
Recenzja: Rzeczpospolita 2013-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zanim rozkręcisz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi - radzi autor książki, w której przedstawia m.in. pomysły na oferty sprzedażowe, zalety i wady telepracy, e-marketing, kardynalne błędy, e-mity, a także prawne aspekty działania w sieci.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5643-1, 9788324656431
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-03-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6236-4, 9788324662364
- Data wydania ebooka:
- 2013-03-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 11414
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 25.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Start-up
Spis treści książki
- Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (11)
- Dobry lead, czyli nagłówek (19)
- Copywriting: "Odpowiednie dać rzeczy - słowo" (21)
- Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (35)
- Czcionka a "czcionka" (39)
- Przedstaw się klientowi (42)
- Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (49)
- Ciekawostki na temat błędów (51)
- 10 grzechów głównych - jądro ciemności (52)
- Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (62)
- Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (71)
- Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (78)
- "Mystery shopping" - o co w tym chodzi? (85)
- Popraw jakość - zwiększ zyski (87)
- Jak to się robi, czyli przebieg badania (89)
- Kim jest tajemniczy klient? (94)
- Jak to zastosować w e-biznesie (96)
- Dodatek: Mystery shopping w Polsce (101)
- Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (103)
- Jak to się zaczęło? (104)
- Czynniki sprzyjające (105)
- Typy telepracy (107)
- Telepracownik - kto to taki? (108)
- Uwarunkowania i bariery (110)
- Wdrażanie telepracy krok po kroku (121)
- Konkurencyjny - znaczy lepszy (126)
- 21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (126)
- Chroń swoją konkurencyjność (144)
- Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (147)
- Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (148)
- Promocja w sieci - garść zasad (149)
- Plan marketingowy i analiza SWOT (152)
- Modne słowo - "feedback" (154)
- Przymus wyjątkowości (157)
- Domeny internetowe - walka o nazwę (159)
- Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować (160)
- Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (163)
- Granice prawne marketingu (164)
- 10 największych mitów (171)
- E-niewypały (178)
- Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (182)
O autorze (5)
Wstęp do wydania drugiego (7)
Wstęp do wydania pierwszego (9)
Tworzenie sugestywnych ofert (11)
10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę (49)
Komunikacja biznesowa z e-klientem (71)
"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (85)
Telepraca w biznesie (103)
Budowanie przewagi konkurencyjnej (125)
E-marketing (147)
Prawo a e-przedsiębiorczość (157)
Pomysł na e-biznes (171)
Oceny i opinie klientów: E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II Maciej Dutko (69) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(48)
(11)
(7)
(2)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii