Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku.
Seth Godin to autor dziesięciu międzynarodowych bestsellerów, w tym wyróżnionej przez „New York Times” pozycji Dołek: czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad dwadzieścia pięć języków. Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Squidoo.com (wielkiego i rozwijającego się w szybkim tempie plemienia), a także najbardziej poczytnym blogerem świata. Jeśli chcesz zapoznać się z jego blogiem, wejdź na stronę www.sethgodin.com.
Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.
Seth Godin - książki
Tytuły autora: Seth Godin dostępne w księgarni Onepress
-
To jest marketing!
-
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
-
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
-
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi
-
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie
-
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie
-
Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
-
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
-
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą
-
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować
-
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
-
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
-
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
-
Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny