Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku.
Seth Godin to autor dziesięciu międzynarodowych bestsellerów, w tym wyróżnionej przez „New York Times” pozycji Dołek: czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad dwadzieścia pięć języków. Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Squidoo.com (wielkiego i rozwijającego się w szybkim tempie plemienia), a także najbardziej poczytnym blogerem świata. Jeśli chcesz zapoznać się z jego blogiem, wejdź na stronę www.sethgodin.com.
Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.
Seth Godin - książki
Tytuły autora: Seth Godin dostępne w księgarni Onepress
-
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi r...
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie unikną...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mając...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy....
- Druk
Niedostępna
-
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci. Każda organizacja musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. ...
- Druk
Niedostępna
-
"Teraz małe jest wielkie…" to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych....
- Druk
Niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna
-
Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości...
- Druk
Niedostępna