Adrian Andrzejczyk - książki
-
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
-
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia
-
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
-
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
-
O prywatności w świecie nowych technologii. Asymetria przejrzystości
-
Partnerstwo w komunikacji
-
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2
-
Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła
-
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
-
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1
-
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych
-
Marketing usług turystycznych
-
Targi w gospodarce rynkowej
-
Prasowe gatunki dziennikarskie
-
Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw
-
Przegląd Corporate Governance 4 (32) 2012
-
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Jak zmienia się telewizja
-
The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)
-
Marketing międzynarodowy
-
Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
-
Ha!art 41. Gonzo
-
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji