Adrian Andrzejczyk - książki
-
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamic...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(35.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym ro...
-
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmująceg...(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Książka poddaje refleksji współczesne kłopoty z prywatnością w kontekście funkcjonowania nowych technologii rozwijanych w demokratycznych strukturach liberalnych społeczeństw zachodnich. Autork...
- PDF + Epub + Mobi
-
Składamy na Państwa ręce niniejszą książkę poświęconą rozmaitym zdarzeniom komunikacyjnym zachodzącym w różnych przestrzeniach, z udziałem tradycyjnych i nowych środków wyrazu. Za sprawą...
-
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, b...
- PDF + Epub + Mobi
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)40.72 zł
47.90 zł(-15%) -
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytuc...(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Słowem redaktorów Monografia „Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno – prywatnym” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademi...
-
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowa...
- PDF + Epub + Mobi
-
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie...(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)
16.80 zł
21.00 zł(-20%) -
Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. ...
- PDF + Epub
-
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodar...
- Epub + Mobi
(46.23 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategiczne...
- PDF + Epub + Mobi
-
Podręcznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturo-znawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacją wcześniejszej bestsellerowej publikacji Ga...
- Epub + Mobi
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)27.12 zł
33.90 zł(-20%) -
Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego....(41.65 zł najniższa cena z 30 dni)
41.65 zł
49.00 zł(-15%) -
Biuletyn Polskiego Instytutu Dyrektorów...(36.28 zł najniższa cena z 30 dni)
36.28 zł
42.68 zł(-15%) -
Telewizja nie zginie, choć w kształcie, w jakim dziś ją znamy, możemy o niej zapomnieć. Pogłębiona analiza procesu tej zmiany, próba maksymalnego wyczuwania trendów, kierunków rozwoju telewizji jest k...
- PDF + Epub + Mobi
-
Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe....(6.90 zł najniższa cena z 30 dni)
8.70 zł
10.25 zł(-15%) -
Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą, studentów i pracowników naukowy...(36.55 zł najniższa cena z 30 dni)
36.55 zł
43.00 zł(-15%) -
"Gonzo, mówiąc w skrócie, jest stylem subiektywnego zapisu realnych wydarzeń, balansowaniem na granicy relacji faktograficznej oraz osobistej impresji. [...] Z chęcią wpuszczenia w zastaną rzeczywisto...
- Epub + Mobi
Niedostępna
-
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu l...
- Druk
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna