ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (8)

55

2006-01-11
bez podpisu
Wszystko bardzo przejrzyście napisane, przystępnym językiem, miła lektura oraz bardzo duża liczba świetnych przykładów - polecam dla ludzi, którzy interesują się marketingiem i PR.
2009-08-18
bez podpisu
Rewelacyjna - przejrzysta, ciekawa, z praktycznymi wskazówkami. Najlepiej zainwestowane 35 zł w firmę :)
2010-03-09
bez podpisu
Książkę się czyta jednym tchem. Mimo, że autor wspomina o tym, że można pominąć niektóre rozdziały warto przeczytać wszystkie. Bardzo polecam jest w niej ogrom wiedzy i życiowych przykładów. Rewelacja.
2005-03-29
Arkadiusz Mącki
Jeśli zajmujesz się marketingiem, prowadzisz własny biznes, masz kontakt z żywym handlem to musisz wiedzieć to co napisano w tej książce. Gorąca ją polecam, przystępny język, ciekawe przykłady, świetny styl... :)
2005-05-04
Grzegorz Bugajewski
Dla prowadzących swoją firmę książka wyśmienita. Zalety tej książki to: - napisana przystępnym językiem - dużo ciekawych przykładów - wiele cennych wskazówek
2006-05-23
Ola
Fajne, przydałoby się coś takiego napisane przez Polaka.
2006-05-22
Filip
Bardzo dobra książka, polecam gorąco.
2008-12-11
Adi
Bardzo ciekawa książka, warta przeczytania. Chcąc zaznaczyć ciekawsze wiadomości markerem śmiało zaznaczymy połowę książki. Polecam