Zaplanuj swój sukces! Biznesplan...

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start

Autor: Anna Szajkowska

Stron: 128
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
29,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 5,98 zł
23,92 zł 29,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
29,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
23,92 zł
29,90 zł

Grunt to mieć plan. Biznesplan!

Masz pomysł na biznes? Gratulacje! Teraz czas zamienić idee na konkretne zyski. By się solidnie do tego przygotować, musisz stworzyć biznesplan. Weź czystą kartkę papieru albo otwórz nowy dokument na ekranie swojego laptopa. Zacznij od liczb - jeśli jesteś w tym biegły i ten aspekt uważasz za najważniejszy, skup się na planie finansowym. Możesz też zacząć od marketingu: ustalić asortyment, opisać wachlarz usług i skalkulować zróżnicowanie cen. Możesz zaplanować akcje promocyjne, dokonać badania aktualnych cen na rynku czy posłuchać opinii potencjalnych klientów. Wyobraź sobie swoją przyszłą spółkę — co ją charakteryzuje, co widzisz najwyraźniej? Dobrany zespół kreatywnych pracowników, którzy są dla siebie życzliwi? Może zaczniesz od planowania struktury zatrudnienia, klucza doboru pracowników, systemów motywacyjnych? Nie jest łatwo, prawda? Jednak nagroda za trud będzie wielka.

Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i prowadzi do rozwijania ciekawych pomysłów. Dzięki analizie danych rynkowych można pogłębić lub zaktualizować wiedzę na temat zmian w popycie, trendach czy standardach. Analiza słabych i mocnych stron uświadamia potrzebę zmian, testuje elastyczność i pomaga zarządzać ryzykiem. Proces pisania biznesplanu stwarza okazję do osobistego rozwoju jego autorów poprzez określanie wartości, zasad i priorytetów oraz stymulowanie umiejętności twórczych, a nawet artystycznych.

Zatem - pisanie czas zacząć…



Anna Szajkowska - z sukcesem współprowadziła rodzinną firmę i pracowała dla międzynarodowego koncernu paliwowego. Wiedzę i doświadczenia zdobyte w kraju wykorzystała i pogłębiła podczas pobytu w Barcelonie, gdzie współpracowała z przedsiębiorstwami inwestującymi w rozwój na rynku europejskim. W pracy i życiu prywatnym kieruje się filozofią zen, a mądrości Wschodu łączy z pasją trenowania sztuk walki. Interesują ją różnice dotyczące zarządzania, struktury i strategii firm na tle kulturowym.

Wstęp (5)

1. Planowanie w biznesie (9)

  • Organizacja procesu planistycznego (9)
  • Forma i prezentacja biznesplanu (28)
  • Struktura i standardy biznesplanu (33)

2. Część wstępna (45)

  • Ogólna charakterystyka działalności (45)
  • Streszczenie menadżerskie - podsumowanie wykonawcze (47)

3. Plan strategiczny (53)

  • Misja i wizja firmy (53)
  • Analiza strategiczna (63)

4. Plany operacyjne (81)

  • Plan marketingowy (81)
  • Plan organizacji i zarządzania (91)
  • Plan zasobów i procesów (96)
  • Plan inwestycji (99)
  • Plan finansowy (103)

5. Wnioski i załączniki (119)

Bibliografia (123)

Najczęściej kupowane razem:

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start plus 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? plus Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
Cena zestawu: 90,77 zł 106,80 zł
Oszczędzasz: 16,03 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start plus 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? plus Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
Cena zestawu: 90,77 zł 106,80 zł
Oszczędzasz: 16,03 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start
„Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start" to oparta na własnych doświadczeniach propozycja Anny Szajkowskiej, która z sukcesem współprowadziła rodzinną firmę i pracowała dla międzynarodowego koncernu paliwowego.

Najważniejsze to mieć pomysł na biznes - podkreśla autorka, pomagając czytelnikowi zamienić idee na konkretne zyski. Punkt pierwszy to czytelny biznesplan, a w nim plan finansowy. Kolejne kroki to ustalenie asortymentu, przedstawienie wachlarza usług i skalkulowanie cen.

Trzeba też zaplanować akcje promocyjne oraz wsłuchać się w opinie potencjalnych klientów. Jeśli to ma być spółka, czas pomyśleć o dobraniu kreatywnych pracowników. No, ale wróćmy do biznesplanu, bo przecież to od niego wszystko się zaczyna...

POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-07-01


    płatności onepress.pl