Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Autor: 

Stron: 272
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Cena:
39,90 zł
Cena:
31,99 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,99 zł

Idź na swoje - i poczuj tę ogromną satysfakcję!

  • Zakładanie własnej firmy, czyli gdzie szukać informacji i pomocy
  • Własna działalność gospodarcza, czyli Twój najlepszy pomysł na biznes
  • Wzory wniosków i umów, czyli legalna ściąga

Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Powodów jest bardzo wiele: ciągle obecne w wielu firmach dyskryminacja i mobbing, szklany sufit, zamykający kobietom drogę na szczyt, bezrobocie, chęć polepszenia swojej sytuacji majątkowej i osobistej albo po prostu pasja, domagająca się ujścia w formie innej niż bezproduktywne ślęczenie w czyimś biurze. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Otóż poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powstrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania oraz prowadzenia własnej firmy. Na szczęście teraz będziemy mieć do dyspozycji znakomitą książkę Anny Konarzewskiej-Żuczek.

W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki, dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności — od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory różnych ważnych umów. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie!

  • Forma prowadzenia działalności gospodarczej i rejestracja firmy
  • Biznesplan i pieniądze na rozpoczęcie działalności gospodarczej
  • Dobra reklama — połowa sukcesu
  • Przedszkole i dom seniora
  • Biuro podróży i biuro rachunkowe
  • Firma sprzątająca i fitness klub
  • Gabinet kosmetyczny i gabinet stomatologiczny
  • Gospodarstwo agroturystyczne, projektowanie ogrodów i utrzymanie terenów zielonych
  • Kawiarnia, kwiaciarnia i pizzeria
  • Klinika weterynaryjna i sklep z artykułami dla zwierząt
  • Salon fryzjerski i salon optyczny
  • Sklep spożywczy, ciucholand i apteka
  • Szkoła językowa i szkoła tańca

Szefowa to brzmi dumnie! Spełnij swoje marzenia!



Anna Konarzewska-Żuczek - prawniczka specjalizująca się w prawie podatkowym, niegdyś pracująca w Izbie Skarbowej w Warszawie i Ministerstwie Finansów. Współpracowała m.in. z "Monitorem Podatkowym", "Nieruchomościami", serwisem: www.wieszjak.pl. Autorka artykułów z zakresu prawa podatkowego i gospodarczego oraz książki Zobowiązania podatkowe z serii "Egzamin Doradcy Podatkowego".

Wstęp (5)
CZĘŚĆ I Jak założyć własną firmę i gdzie znaleźć pomoc w jej prowadzeniu? (7)
Rozdział 1. W jakiej formie prowadzić działalność gospodarczą? (9)
Rozdział 2. Co na początek? - rejestracja firmy (13)
Rozdział 3. Biznesplan (27)
Rozdział 4. Skąd wziąć pieniądze na rozpoczęcie działalności gospodarczej? (37)
Rozdział 5. Dobra reklama to połowa sukcesu (43)
CZĘŚĆ II Przykładowe pomysły na własną firmę i projekty ich rozwoju (47)
Rozdział 6. Apteka (49)
Rozdział 7. Biuro podróży (63)
Rozdział 8. Biuro rachunkowe (69)
Rozdział 9. Ciucholand (81)
Rozdział 10. Dom seniora (85)
Rozdział 11. Firma sprzątająca (97)
Rozdział 12. Fitness klub (103)
Rozdział 13. Gabinet kosmetyczny (111)
Rozdział 14. Gabinet stomatologiczny (119)
Rozdział 15. Gospodarstwo agroturystyczne (127)
Rozdział 16. Kawiarnia (135)
Rozdział 17. Klinika weterynaryjna (147)
Rozdział 18. Kwiaciarnia (161)
Rozdział 19. Pizzeria (167)
Rozdział 20. Projektowanie ogrodów, utrzymanie terenów zielonych (173)
Rozdział 21. Przedszkole (179)
Rozdział 22. Salon fryzjerski (197)
Rozdział 23. Salon optyczny (201)
Rozdział 24. Sklep spożywczy (207)
Rozdział 25. Sklep z artykułami dla zwierząt (217)
Rozdział 26. Szkoła językowa (221)
Rozdział 27. Szkoła tańca (229)
Zakończenie (235)
Polecana literatura (236)
DODATKI (237)
Dodatek A: Wzory umów (239)
Dodatek B: Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej (245)
Dodatek C: Załącznik nr 4 do ustawy o podatku zryczałtowanym (255)

Najczęściej kupowane razem:

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę plus Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża plus Sprzedaż pogłębiona 2.0. Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem
Cena zestawu: 95,02 zł 111,80 zł
Oszczędzasz: 16,78 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Najczęściej kupowane razem:

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę plus ABC Word 2010 PL plus Sztuka wojny. Wydanie III
Cena zestawu: 67,81 zł 79,79 zł
Oszczędzasz: 11,98 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę

Osoby, które kupowały książkę , często kupowały też:

„Mam własną firmę” – to brzmi dumnie. Od dziś takie słowa mogą wyjść poza strefę marzeń.

Oczywiście, nie łudźmy się – nic nie stanie się ot tak, na zawołanie. Można jednak poczynić kolejny krok na drodze do otworzenia własnego biznesu i zapoznać się z tym, co na temat tworzenia i prowadzenia własnej firmy ma nam do powiedzenia Anna Konarzewska – Żuczek.

„Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i promować własną firmę” to książka, która od razu zaskarbiła sobie moją sympatię. Nie tylko dlatego, że w pewien sposób promuje i zachęca do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, ale przede wszystkim dlatego, że zrobiła na mnie wrażenie jako rzetelny i kompleksowy poradnik dla tych, którzy rozważali otworzenie „czegoś własnego”.

„Zostan swoją szefową…” to przede wszystkim skarbnica cennych rad. Książka dzieli się na trzy główne części. Pierwsza z nich wprowadza czytelniczki w tajniki własnej działalności gospodarczej. Opisuje możliwości prawne, charakteryzuje rodzaje spółek, pomaga w wypracowaniu własnego biznesplanu i udziela pierwszych wskazówek w kwestiach promocji i budżetu.

Część druga odnosi się do najważniejszego aspektu przy planowaniu własnego biznesu. Próbuje odpowiedzieć bowiem na pytanie, czym miałaby się zajmować nowa firma. Anna Konarzewska-Żuczek nie ogranicza się do ogólnikowych banałów. Wręcz przeciwnie – wybiera 22 przykładowe pomysły na własny interes i pokazuje, jakimi zasobami trzeba dysponować, aby je zrealizować, z jakimi zagrożeniami się to wiąże, jakie są mocne strony takiego pomysłu i co trzeba niemal krok po kroku zrobić. Autorka koncentruje się m.in. na modnych wśród kobiet szkołach tańca czy klubach fitness, salonach fryzjerskich, sklepie spożywczym, przedszkolu, kawiarni czy nawet aptece. Ta część z uwagi na swoją przejrzystość, liczne uwagi i obiektywne podejście do tematu zyskała moje uznanie. Porady, udzielane przez autorkę, dotyczą między innymi planu finansowego, miejsca, w którym warto ulokować firmę, grupy docelowych klientów, promocji przedsięwzięcia czy zakresu świadczonych usług. Można pomyśleć, że cała czarna robota została już wykonana.

Trzecia część książki to aneks, na który składają się przykładowe wzory umów czy wzór wniosku o wpis o działalności gospodarczej. Dzięki temu można spokojnie przeanalizować te dokumenty, minimalizując tym samym ryzyko pomyłki.

„Zostań swoją szefową” to książka skierowana bezpośrednio do kobiet, ale uważam, że mężczyźni planujący rozpocząć własną działalność również mogliby dowiedzieć się z niej wielu interesujących rzeczy. Bo wizja własnego biznesu kusi przecież bez względu na płeć.

dlalejdis.pl Agata Podgajska, 2012-09-14






płatności onepress.pl