PRo-MOC-ja. Reklama i public rel...

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Autor: 

Ocena:
   4.7/6  Opinie  (12)
Stron: 168
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,92 zł
34,90 zł

Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem książki "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie". Rozmowę przeprowadziła Joanna Rubin z Nakawie.pl.


 

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…

 

Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011) oraz Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).

Wstęp, który warto przeczytać (5)

  • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (5)
  • Komu ta książka NIE jest potrzebna? (6)

1. Kilka mitów, które od razu wysadzimy w powietrze (7)

  • Mit pierwszy: sprzedać można wszystko (9)
  • Mit drugi: jedna duża reklama załatwi sprawę (11)
  • Mit trzeci: małe firmy nie potrzebują strategii (13)
  • Mit czwarty: Facebook nie sprzedaje (25)
  • Mit piąty: liczą się tylko pozytywne opinie (29)
  • Podsumowanie (32)

2. Promocja na miarę XXI wieku (35)

  • Kontakty z mediami (37)
  • Facebook (i inne portale społecznościowe) (45)
  • Strona internetowa (56)
  • Google AdWords (64)
  • Marketing szeptany (70)
  • Obsługa klienta (77)
  • Podsumowanie (83)

3. Stare metody wciąż działają (87)

  • Ulotki (87)
  • Kupony rabatowe (90)
  • Ogłoszenia prasowe (94)
  • Tablice reklamowe (97)
  • Networking (100)
  • Telemarketing (105)
  • Mailing (107)
  • Podsumowanie (111)

4. Najnowsze trendy w małej skali (115)

  • Geolokalizacja (116)
  • Grywalizacja (120)
  • Inbound marketing (125)
  • Ambush marketing (128)
  • Crowdsourcing (131)
  • Podsumowanie (134)

5. Inspiracje dla Ciebie (137)

  • Jak wypromować sklep internetowy (138)
  • Jak wypromować sklep stacjonarny (142)
  • Jak wypromować usługi internetowe (148)
  • Jak wypromować usługi stacjonarne (151)
  • Podsumowanie (154)

6. Efekt synergii - promocja z turbodoładowaniem (157)

Zakończenie (165)

Kupony rabatowe dla Ciebie (167)

Kup ebooki w zestawie:

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie plus Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start
Cena zestawu: 38,95 zł 64.80 zł
Oszczędzasz: 25.85 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem ebooki:

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie plus Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze? plus Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
Cena zestawu: 90,77 zł 106,80 zł
Oszczędzasz: 16,03 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
6
(3)
5
(4)
4
(4)
3
(0)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 12

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Jest to jedna z moich ulubionych książek na temat reklamy, a tym samym komunikacji wizerunkowej. Plusy tej książki to: - przedstawienie i uporządkowanie informacji w logiczny i jasny sposób - przystępny język - treść dostosowana do polskich realiów - przyjemne do czytania przykłady - opis zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnych sposobów reklamowania firmy Ja osobiście od kilku lat prowadzę własną firmę i mogę śmiało stwierdzić, że ta książka jest przedsiębiorcom potrzebna i pomocna. Pomaga kreować wizerunek firmy nowoczesnej, a jednocześnie przyjaznej dla klienta.
  Ocena : 6 

Książka bardzo pomocna. Szybko się czyta, a wskazówki i rady są bardzo trafne!Polecam
  Ocena : 6 

Na książkę „PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie” trafiłam całkiem przypadkiem, szukając innej publikacji z tego obszaru. Na decyzję o jej zakupie wpływ miał m.in. fakt, iż jej Autorem jest praktyk prowadzący własną agencję public relations oraz to, że została ona wydana w bieżącym roku (!) – w związku z czym jest to jak najbardziej aktualna publikacja. W trakcie lektury zwróciłam uwagę na to, że w książce – będącej przewodnikiem po świecie współczesnej promocji – zawartych jest wiele bezcennych wskazówek oraz szczegółowych informacji okołopromocyjnych (technicznych) podawanych w przypisach. Lekturę tej książki zaczynałam jako osoba, która ma zająć się prowadzeniem działań promocyjnych w organizacji pozarządowej, a skończyłam z pomysłem projektu, którego realizacja może doprowadzić mnie do własnej działalności gospodarczej. Agnieszka, jeszcze nie-przedsiębiorca
  Ocena : 5 

Książkę przeczytałem w jedno popołudnie co oznacza, że: a) książka jest ciekawa, niestety pewne przykłady się zwyczajnie zdezaktualizowały (Biedronka już akceptuje karty); b) autor posługuje się lekkim językiem - czasem zbyt lekkim (celem książki jest prawdopodobnie dotarcie do przedsiębiorcy, który nie zajmuje się profesjonalnie tematem promocji) c) układ książki, treść i podane przykłady są przyjazne dla czytelnika. Polecam. Książki nie oceniam na ocenę 6 (wybitna) ponieważ zawiera mało odwołań do badań naukowych, a stanowi formę marketingu szeptanego (na końcu czytelnik znajdzie nieaktualne kupony). Mimo tych mankamentów, książkę polecam i uważam za bardzo dobrą. Myślę, że będę do tej publikacji wracać i zestawiać ją z własnymi doświadczeniami - wszak autor zachęca do kwestionowania status quo:)
  Ocena : 5 

Książka związana również z polskimi realiami, rzeczowa, prosta, nieprzegadana, choć dużo w niej treści i nie tylko dla początkujących w marketingu, ponieważ otaczająca rzeczywistość zmienia się b. szybko i ludziom z doświadczeniem w kwestiach reklamy i public relations w małej firmie informacje zawarte w tej książce mogą dać nowe spojrzenie, usprawnić to, co już działa ale jest może mało efektywnie jak i mogą być kompletnie nowym odkryciem. Bardzo polecam wszystkim, którzy chcą rozkręcić własną firmę i tym, którzy chcą polepszyć i usprawnić swoje dotychczasowe działania. pozdrawiam, Dorota Błaszczyk, współprowadząca kawiarnię Vinyl Cafe we Wrocławiu
  Ocena : 5 

Autor dzieli się praktycznymi wskazówkami na temat tego jak promocja w małej firmie może wyglądać - zupełnie bez kompleksów na tle dużych przedsiębiorstw. Oczywiście czytelnik nie znajdzie w niej gotowego przepisu na sukces, ale zapozna się z całym repertuarem narzędzi, które dobrze dobrane, sprawią, że działania promocyjne przyniosą zamierzony efekt. Dla mnie ta książka okazała się nie tylko praktycznym poradnikiem, ale także motywującą i inspirującą publikacją. Jeżeli przymierzasz się do wdrożenia działań promocyjnych w swojej małej firmie lub chcesz doradzać małym firmom jak to zrobić-sięgnij po tę książkę.
  Ocena : 5 

Kilka praktycznych porad. Polecam
  Ocena : 4 

Książka przeznaczona dla osób nie mających wcześniej styczności z reklamą. Jest to przegląd po dostępnych narzędziach, który przedstawia jedynie podstawowy poziom "wtajemniczenia". Ludzie z branży muszą poszukać czegoś bardziej zaawansowanego.
  Ocena : 4 

Dobra książka, by w prosty i efektywny sposób rozpocząć przygodę z promocją marki zarówno w Internecie, jak i przy wykorzystaniu bardziej oldschoolowych kanałów dotarcia do grupy docelowej. Wszystko napisane przystępnym i ciekawym językiem... aż chce się siąść i zacząć PRomować
  Ocena : 4 

Ok
  Ocena : 4 

Polecam wszystkim, których interesuje dany temat.
  Ocena : 2 

Słabiutko




płatności onepress.pl