Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
- Autor:
- Krzysztof Kempiński
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
Marka osobista specjalisty IT. Jak ją zbudować i rozwijać
Witaj w świecie nieograniczonych możliwości zawodowych
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.
Do zbudowania marki osobistej nie wystarczy znajomość technikaliów. Potrzebna jest wiedza dotycząca samej marki osobistej: czym jest, jakie są jej składowe. Warto także mieć świadomość korzyści wiążących się z jej posiadaniem. Potem można się skupić na metodach jej kreowania. Wreszcie dobrze będzie poznać historie osób powszechnie znanych w świecie rodzimego IT, by móc zaczerpnąć naukę z ich doświadczeń. Wszystko to znajdziesz w książce, która - w co mocno wierzy jej autor, ekspert w branży IT, bloger, youtuber i podcaster - pomoże Ci w stworzeniu silnej marki osobistej.
Zobacz zapis z webinaru prowadzonego przez Krzysztofa Kempińskiego oraz Michała Kosiorka na temat: „Marka osobista na rynku pracy w IT” ⤵️
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
O autorze książki
Krzysztof KempińskiKrzysztof Kempiński - w branży IT od prawie dwudziestu lat. Sprawował funkcje zarówno techniczne, zajmując się głównie tworzeniem backendu aplikacji internetowych, jak i kierownicze, polegające na zarządzaniu zespołami IT. Biznesowe i techniczne doświadczenie w branży zdobywał również jako CTO w zagranicznych startupach, a także jako współprowadzący software house. Często występuje na konferencjach branżowych i dzieli się wiedzą w mediach społecznościowych. Od ponad sześciu lat prowadzi popularny w Polsce podcast tematyczny - Porozmawiajmy o IT.
Ebooka "Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: FSGeek Patschek AleksanderRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Super książka dla osób, które zaczynają pracować nad marką osobistą. Szczególnie pomocne będzie dla osób w branży IT i programistów. Krzysztofa Kempińskiego powinna znać każda osoba z branży IT. Prelegent i twórca słynnego podcastu Porozmawiajmy o IT, w którym porusza szerokiego tematu jakim jest branża IT. Książkowy debiut Krzysztofa można zaliczyć do udanych. Książka prowadzi krok po kroku po trudnym temacie budowania marki zaczynając od tego czym jest marka osobista a czym nie jest. Dużo miejsca jest poświęcone sposobom na budowanie marki osobistej i jakie narzędzia dobrać, by było to efektywne. Książkę bardzo dobrze się czyta i czuć, że jest zbudowana na doświadczeniu. Bardzo podobało mi się to, że oprócz własnego doświadczenia jest też doświadczenie innych osób z polskiego IT. Książka nie jest długa i nie jest przegadana. Rozdziały są zwięzłe i dostarczają maksymalną ilość wiedzy w minimalnej ilości znaków. Na plus jest podsumowanie każdego rozdziału oraz ćwiczenia do zrobienia. Dzięki temu do książki lepiej się wraca. Z minusów to czułem, że raczej jest skierowana do programistów. Również eksperci byli dobrani z tej bańki. Zabrakło konkretnych rad np.: dla osób związanych bardziej z UX/UI a też są częścią IT. Dla kogo ta książka? Na pewno dla każdej osoby, która chce świadomie budować swoja markę osobistą. Jeśli jesteś na początku drogi i zastanawiasz się nad tym jak to zrobić, to książka wiele ci wyjaśni. Osoby bardziej doświadczone mogą skorzystać z rad w książce, by trochę uporządkować swoją markę. Polecam.
-
Recenzja: matka.koduje Zbierańska AleksandraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Bardzo wartościowy przewodnik dla osób, które chcą rozpocząć kształtowanie swojego profesjonalnego wizerunku w branży IT, opierając się na autentyczności i zaangażowaniu. Kompaktowy format zachęca do korzystania z niej w dowolnym miejscu i czasie. Struktura książki jest wzbogacona w każdym z czterech rozdziałów o komentarze innych specjalistów z branży, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i cennym doświadczeniem. Czytając czułam się jak podczas słuchania podcastów, a nie jednostronnym monologu autora. Dla kogo jest ta książka? Od osoby planującej przebranżowienie po eksperta w branży IT - wskazówki zawarte w tej pozycji będą wartościowe i zainspirują do działania w zakresie budowy marki osobistej na każdym etapie kariery. Jesteś wyjadaczem w tym temacie? Prawdopodobnie nie znajdziesz w tej pozycji olśnień ale daj się zaskoczyć.
-
Recenzja: dev.dawid Kostrzewa DawidRecenzja dotyczy produktu: ebookCzy recenzja była pomocna:
Krzysztof Kempiński w swoim dziele krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces kształtowania marki osobistej. Rozpoczyna od kluczowego pytania - czym jest marka osobista i dlaczego jej budowanie jest tak ważne, aby następnie przejść do konkretów: jakie działania należy podjąć, aby skutecznie zbudować swoją markę. Struktura książki, podzielona na tematyczne rozdziały, ułatwia zrozumienie prezentowanych treści. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem w formie punktowej, wskazującym kluczowe informacje i zalecane działania. To sprawia, że książka stanowi nie tylko źródło wiedzy, ale również praktyczny przewodnik. Autor nie ogranicza się tylko do przedstawiania własnych przemyśleń. W książce znajdziemy również spostrzeżenia innych ekspertów z branży, co pozwala czytelnikowi na wszechstronne zrozumienie tematu marki osobistej. "Marka osobista w branży IT" wyróżnia się na tle innych publikacji swoją zwięzłością i merytoryczną wartością. Książka jest krótka, lecz intensywna w treść, co pozwala na szybkie przyswojenie wiedzy bez niepotrzebnego przedłużania. Książka ta skierowana jest przede wszystkim do osób z branży IT, które chcą rozpocząć proces budowania swojej marki osobistej. Mimo że nie każdy odnajdzie się w tematyce, dla docelowej grupy czytelników będzie ona bezcennym źródłem wiedzy. Z pełnym przekonaniem polecam tę książkę każdemu, kto pracuje w IT i pragnie wykroczyć poza ramy codziennej pracy, budując silną i rozpoznawalną markę osobistą. To lektura, która inspiruje i motywuje do działania.
-
Recenzja: dlaTesterów.PL Krząpa RafałRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jako twórca i osoba budująca swoją markę osobistą w IT, żałuje że nie posiadałem wcześniej takiej pozycji. Oczywiście opierałem się na radach z popularnych książce związanych z rozwojem osobistym, marką osobistą, czy biznesem. Mam nadzieje, że rady udzielone przez Krzysztofa pomogą mi jeszcze bardziej zaistnieć w sieci - gdzie jak wskazał autor - nie liczy się tylko merytoryka. Niezwykle ważne jest zachęcenie i zainteresowanie ludzi by później móc jeszcze potęgować wizyty poprzez merytorykę. Oczywiście temat niezwykle ważny - jednak są pewne kroki które musimy wykonać aby trafić do szerszego grona odbiorców i potem utrzymać znajomość wypracowanej marki. Książka dość krótka - nie liczy nawet 200 stron - co powoduje, że możemy ją bardzo szybko przeczytać.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7881-0, 9788328378810
- Data wydania książki drukowanej:
- 2024-02-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-1301-1, 9788328913011
- Data wydania ebooka:
- 2024-02-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 214068
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Twoja kariera
Kompetencje osobiste
Rozwój osobisty
- Kategoria wiekowa: 14+
Spis treści książki
O autorze
Wstęp
I. Co to jest marka osobista?
II. Po co marka osobista w branży IT?
III. Jak budować markę osobistą?
IV. Narzędzia i sprawdzone praktyki
V. Dobre przykłady
Podsumowanie
Bibliografia
Helion - inne książki
-
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracu...
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Krzysztof Kempiński (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)