Marketing i public relations w małej firmie
- Autor:
- Moi Ali
- Ocena:
- 5.6/6 Opinie: 8
- Stron:
- 472
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Moi Ali
Opis książki: Marketing i public relations w małej firmie
Zmień podejście do zarządzania swoją firmą
- Opracuj strategię marketingową
- Wykorzystaj różne media do reklamy
- Zadbaj o swoich klientów
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
- Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
- Walka z konkurencją
- Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
- Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
- Pisanie materiałów prasowych i publikacji
- Reklama -- zasady i narzędzia
- Badania marketingowe
- Dbałość o klientów
- Tworzenie materiałów promocyjnych
- Współpraca z agencją reklamową
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)27.45 zł
54.90 zł(-50%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)18.50 zł
37.00 zł(-50%)
Ebooka "Marketing i public relations w małej firmie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing i public relations w małej firmie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing i public relations w małej firmie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1625-X, 837361625X
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-12-01
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2617
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
Public Relations
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- Czym jest marketing? (19)
- Jak rozumieć public relations? (20)
- Czy PR i marketing to to samo? (21)
- Po co zawracać sobie głowę PR i marketingiem? (21)
- Kim są twoi klienci? (24)
- Idea produktu (34)
- Ścieżka wzrostu (35)
- Stwarzaj zachęty (36)
- Skorzystaj z autorytetu (37)
- Rekomendacje znanych osobistości (37)
- Osiem sposobów monitorowania konkurentów (39)
- Nie popadaj w przesadę (41)
- Jak budować przewagę konkurencyjną (42)
- Inne zagrożenia (47)
- Osiem elementów oceny wizerunku (50)
- Bądž realistą (52)
- Wypełnij lukę (53)
- Budowanie marki (53)
- Nie sprzedawaj zbyt tanio: sześć powodów, dla których nie należy schodzić z ceną poniżej kosztów (70)
- Kreatywne zniżki (71)
- Nie zaokrąglaj cen w górę (73)
- Sześć sposobów, jak podwyższać cenę (73)
- Prezentowanie ceny (76)
- Ustalanie ceny (77)
- Praca zespołowa (80)
- Pięć sposobów, by opublikować artykuł redakcyjny (89)
- Co mówią gazety (89)
- Propozycje redakcyjne (90)
- Zadbaj o atrakcyjność wizualną (91)
- Jak zacząć (91)
- Dziewięć wskazówek, jak napisać dobry artykuł (96)
- Twoja kolej (97)
- Piętnaście przykładowych ważnych wydarzeń (99)
- Dalsze kroki (104)
- Zdjęcia (105)
- Cztery wskazówki, jak osiągnąć więcej (106)
- Konferencje prasowe (107)
- Dziewięć złotych reguł (108)
- Zaproszenia dla prasy (110)
- Reportaże (111)
- Jak napisać własny reportaż (113)
- Jak korzystać z kontaktów (115)
- Informacje dodatkowe (116)
- Radio i telewizja (116)
- Dwanaście wskazówek i przestróg, czyli jak dobrze wypaść w telewizji (118)
- Monitoruj doniesienia prasowe (121)
- Jakość publikacji (123)
- Nie trać głowy (125)
- Skargi do redakcji (128)
- Twoje podwórko (129)
- Koncepcja (134)
- Wskazówki i przestrogi (134)
- Wyznaczanie celów (135)
- Sześć etapów na drodze do udanej uroczystości (137)
- Kwestie prawne (138)
- We właściwym miejscu, we właściwym czasie (140)
- Znane twarze (141)
- Poważne uroczystości traktuj poważnie (142)
- Dni otwarte (143)
- Promocja na ulicy (144)
- Kameralne spotkania i seminaria (145)
- Ocena wydarzenia (146)
- Twoja kolej (149)
- Dziesięć sprawdzonych technik, jak skłonić klienta do zareagowania na list (151)
- Listy wprowadzające (154)
- Odkryj mechanizm motywacyjny klienta (155)
- Budowanie lojalności klienta (156)
- Sprzedawanie siebie (158)
- Wystąpienia i prezentacje (160)
- Zrozumiały język (164)
- Słowo pisane (166)
- 11 dobrych rad, jak opracować dobry tekst (166)
- Unikaj przesady (167)
- Twoja kolej (169)
- 13 rad, jak uatrakcyjnić materiał informacyjny bez dodatkowych nakładów! (171)
- Klienci mający specjalne wymagania (173)
- Materiały kierowane do klienta masowego (174)
- Materiały promocyjne muszą zarabiać na siebie (183)
- Dostępne narzędzia (186)
- Dwanaście rad, jak dopracować tekst (187)
- Unikaj wdów i sierot (188)
- Szukaj inspiracji (188)
- Gotowe wzory (188)
- Trochę więcej koloru (189)
- Wzbogacone prezentacje (190)
- Planowanie: tajna broń (194)
- Początek (196)
- Nie pozwól, aby sprawa ucichła (196)
- Komitet kampanii (198)
- Finansowanie kampanii (199)
- A - Z: narzędzia i techniki stosowane w kampanii (200)
- Twoja kolej (207)
- Sześć pomysłów, jak dostarczać uczestnikom wystawy mocnych wrażeń (214)
- Obsługa stoiska (215)
- Jak przyciągnąć odwiedzających (216)
- Organizacja stoiska (219)
- Koszt uczestnictwa (220)
- Inne praktyczne rady (222)
- Dalsze działania (222)
- Wybór środka przekazu (227)
- Materiały reklamowe przygotowywane własnymi siłami (235)
- AIDA (236)
- Pięć sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć skuteczność reklamy (239)
- Sześć elementów, na których zatrzymuje się wzrok (240)
- Zwycięska formuła (241)
- Tekst podstawowy (243)
- Artykuły promocyjne w prasie (243)
- Reklama na autobusach (246)
- Reklama na biletach (248)
- Reklama w lokalnej stacji radiowej (249)
- Reklama w książce telefonicznej (252)
- Bądž gotów odpowiedzieć (253)
- Plan medialny (255)
- W granicach prawa (255)
- Koszt kampanii (257)
- Monitoring i ocena (258)
- Twoja kolej (259)
- Sponsoring (261)
- Zalety (264)
- Wady (265)
- Cele (265)
- Mailing testowy (266)
- Właściwa lista adresowa (267)
- Bazy danych (272)
- Zawartość przesyłki mailingowej (273)
- Zapewnij szeroki odzew (279)
- Doskonałe wyczucie czasu (281)
- Budżet kampanii mailingowej (282)
- Łączenie mailingu bezpośredniego z innymi formami reklamy (283)
- Mailing bezpośredni w internecie (284)
- Ocena rezultatów (285)
- Reklama bezpośrednia (287)
- Twoja kolej (287)
- Promocja w internecie (291)
- Kasety audio (293)
- Promocja od A do Z (294)
- Podarunki promocyjne (301)
- Które narzędzie wybrać? (302)
- Dane wtórne (307)
- Dane pierwotne (308)
- Hipoteza (308)
- Metodologia (309)
- Zadawanie pytań (309)
- Dziesięć wskazówek, jak zaprojektować skuteczny kwestionariusz (321)
- Jak mierzyć nastawienie? (324)
- Błędy w ankietach (326)
- Próba statystyczna (328)
- Badania zza biurka (332)
- Artykuły prasowe na podstawie wyników ankiet (334)
- Twoja kolej (334)
- Pięć przyczyn, dla których warto dbać o klientów (338)
- Przepis na sukces (339)
- Pracuj nad personelem (340)
- Nie zamieniaj pracowników w automaty (341)
- Praca zespołowa (342)
- Trzy spojrzenia na jakość obsługi klienta (342)
- Porządek w siedzibie firmy i punktach sprzedaży (343)
- Klienci pozyskani z rekomendacji innych (343)
- Wyznaczanie standardów (344)
- Odpowiedzialność korporacyjna (346)
- Statut klienta (347)
- Misja firmy wyrażająca troskę o klienta (347)
- Bądž naśladowcą (348)
- Daj im to, czego chcą (348)
- Sugestie i komentarze klientów (349)
- Jak chcesz, to potrafisz (350)
- Utrzymuj klientów, budując lojalność wobec marki (351)
- Co robić ze skargami klientów (352)
- Podejmij działanie (354)
- Twoja kolej (356)
- Dostosowywanie się do specjalnych potrzeb (363)
- Komunikacja wewnątrz firmy (364)
- Porównywanie cen (376)
- Jak poinformować eksperta, czego od niego oczekujesz (377)
- Twórcze obrazy (380)
- Biblioteki obrazów (382)
- Prawa autorskie (383)
- Zdjęcia robione na własną rękę (384)
- Jak wykorzystać materiał zdjęciowy, aby osiągnąć maksymalny efekt (385)
- Filmy kręcone we własnym zakresie (388)
- Informacje o zleceniu dla ekipy filmowej (389)
- Trochę techniki (391)
- Jak wybrać wykonawcę (392)
- Trzy etapy produkcji filmu wideo (392)
- Koszty (393)
- Umowa z wykonawcą (395)
- Gwiazdy ekranu (396)
- Długość nagrania (396)
- Promocja filmu wideo (397)
- Współpraca z konsultantami (404)
- Jak znaležć idealnego projektanta (407)
- Skrót informacji o projekcie graficznym (408)
- Czcionki (411)
- Lista sprawdzająca dobrego grafika (412)
- Jak wykryć błąd w sztuce (413)
- Ilustratorzy (414)
- Pomyślna współpraca (415)
- Sprawdzenie makiety (416)
- Zrób to sam (418)
- Prawa autorskie (418)
- Test na wykrywanie błędów w makiecie - odpowiedzi (419)
- Wskazówki dla niedoświadczonych klientów drukarni (422)
- Jak wybrać drukarnię (423)
- Jak wynegocjować korzystną cenę (424)
- Od czego zależy koszt (425)
- Papier (426)
- Skrót informacji o zleceniu do drukarni (427)
- Jak prowadzić wstępne rozmowy z kandydatami (431)
- Zrób użytek z wniosków badania! (433)
- Agencje kreatywne (436)
- Agencje niezależne (436)
- Agencje usług kompleksowych (436)
- Którą agencję wybrać? (437)
- Ogólny żargon marketingowy (445)
- Żargon projektantów i drukarzy (450)
- Żargon w badaniach marketingowych (453)
- Żargon w kontaktach z mediami (454)
- Żargon w mailingu (457)
- Żargon w reklamie (460)
O Autorce (13)
Wprowadzenie (15)
Część I Zasady (17)
1. Od podstaw: definicje (19)
2. Wyjdž im naprzeciw: dobrze poznaj swoich klientów (23)
3. Produkty: trzežwe spojrzenie (33)
4. Jak walczyć z konkurencją - i wygrać! (39)
5. Kreowanie wizerunku (49)
6. Dobra cena: w poszukiwaniu zysku (69)
7. Jak tworzyć PR i strategię marketingową (79)
Część II Praktyka (85)
8. Jak korzystać z mediów (87)
9. Pamiętny dzień: jak zorganizować uroczystość (133)
10. Pieniądze: sukces sprzedaży (147)
11. Jak pisać: planowanie i opracowywanie przekonujących publikacji (163)
12. Zrób to sam: jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami (185)
13. Wznieś transparent: planowanie kampanii (193)
14. Zorganizuj stoisko: podbijaj targi i wystawy (211)
15. Reklama i sponsoring (225)
16. Skrzynka pocztowa: usuwanie śmieci z poczty (263)
17. Promocja firmy: jak wybrać najlepsze narzędzia (291)
18. Zbieranie informacji: badanie marketingowe (305)
19. Klient nasz pan: jak troszczyć się o klienta (337)
20. Komunikacja w firmie: jak ją usprawnić (361)
Część III Profesjonaliści (373)
21. Jak rozmawiać z fotografem (375)
22. Jak przygotować promocyjny film wideo (387)
23. Absolutnie przebojowy: jak wybrać konsultanta PR (399)
24. Dobry projektant, najlepszy projekt (407)
25. Jak zawrzeć z drukarnią korzystną umowę (421)
26. Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku (429)
27. Jak korzystać z usług agencji reklamowej (435)
Dodatki (443)
Dodatek A Przewodnik językowy po PR i marketingu (445)
Skorowidz (463)
Oceny i opinie klientów: Marketing i public relations w małej firmie Moi Ali (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii