Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- Autor:
- Moi Ali
- Ocena:
- 5.6/6 Opinie: 8
- Stron:
- 480
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
- wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
- opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
- przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
- przeprowadzi badania marketingowe
- pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
- nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
- udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Praktyka, praktyka, praktyka... Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary -- teorii (zwanej tutaj "zasadami") oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione.dr Agnieszka Dejnaka
Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University
Patron medialny:
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: menedzer.wp.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W przeciwieństwie do tego, co być może przychodzi ci na myśl, marketing nie jest jeszcze jednym określeniem promocji sprzedaży - choć może się wydawać, że w języku potocznym mamy na myśli właśnie sprzedaż i promocję. Techniki marketingowe należy stosować, zanim w ogóle zaczniesz zastanawiać się nad produktem. Jeśli przyjmiesz podejście marketingowe, zaoferujesz produkt spełniający wcześniej rozpoznane potrzeby klientów. Wiedząc, czego chcą klienci, na długo przed rozpoczęciem projektowania produktu czy usługi, unikniesz rozdźwięku pomiędzy twoimi działaniami a oczekiwaniami potencjalnych odbiorców. Zatem, jak widzisz, marketing należy wiązać z klientem, a nie z produktem. Jest zatem oczywiste, że marketing to o wiele więcej niż tylko działalność promocyjna. Obejmuje wszystkie obszary działania firmy.
Przejdźmy teraz do public relations - w skrócie PR. PR to nie jest przekonywanie o zaletach mało atrakcyjnego towaru. Nie ma nic wspólnego z nadużywaniem reklamy ani z kreowaniem fałszywego wizerunku. Nie chodzi tu również o ukrywanie błędów czy słabych stron przedsiębiorstwa, choć niektóre firmy tak właśnie pojmują public relations, upowszechniając negatywne skojarzenia. PR stanowi integralny składnik działalności gospodarczej, ponieważ służy budowie reputacji firmy w otoczeniu. Jeżeli zrozumiesz potrzeby i oczekiwania ludzi otaczających organizację (otoczenie zewnętrzne, np. klienci, oraz wewnętrzne, np. pracownicy), będziesz (zasłużenie) cieszyć się wśród nich dobrą opinią, dopóki nieprzerwanie będziesz zaspokajać ich potrzeby i spełniać oczekiwania. Dobrą firmę można budować jedynie w oparciu o dobrą reputację.
Półki księgarń uginają się pod ciężarem książek o PR i marketingu. Jeżeli prowadzisz małe przedsiębiorstwo, nie znajdziesz w nich tego, czego szukasz, większość książek jest bowiem skierowana do kręgów studenckich. W rezultacie są one przeciążone teorią i niezbyt praktyczne.
Ta książka jest inna. To wolny od akademickiego żargonu, przystępny, przejrzysty, a nade wszystko praktyczny przewodnik, który podpowiada, jak to robić - i jak nie robić! Jest pełen autentycznych, a także hipotetycznych przykładów. Zawiera setki użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów. -
Recenzja: Rzeczpospolita Magdalena Lemańska, 12/06/2009Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wiadomo, że nawet z najlepszej książki wszystkiego nauczyć się nie da. Ta jednak, choć niepozorna, jest imponującym zbiorem różnego kalibru porad i spostrzeżeń dla początkujących i średnio zaawansowanych speców od marketingu i PR, zaczynających pracę w niedużej firmie. Właśnie na rynek trafiło jej drugie, zaktualizowane wydanie.
Oprócz oczywistych wyjaśnień niektórych terminów (przyda się zupełnie początkującym), poradnika, jak napisać komunikat prasowy, zorganizować konferencję i stoisko firmy na targach, kampanię promocyjną w mediach, dogadać się z klientem i przy tym wszystkim zapanować nad całym swoim zawodowym dniem, jest tu - jak na podręcznik - całkiem sporo przydatnych ciekawostek. Do nich zaliczam np. cały rozdział o tym, jak przygotować się do kręcenia filmików reklamowych i opis tzw. ścieżki wzroku, uzmysławiającej, w jaki sposób potencjalny czytelnik komunikatu czy też odbiorca reklamy ogląda stronę w gazecie oraz wstęp do negocjacji z fotografem. Są przykładowe listy, komunikaty oraz przewijająca się przez całą publikację rubryka opisująca prawdziwe historie powiązane z tematyką rozdziału.
Jedyne jawne niedopatrzenie, jakie od razu rzuciło się w oczy "Rzeczpospolitej", to zaliczanie Rz", która zmniejszyła format jesienią 2007 roku, do dzienników wielkoformatowych. Wynika z tego, że "drugie wydanie zaktualizowane" podręcznika zostało zaktualizowane niewystarczająco.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1872-9, 9788324618729
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-10
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 4770
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
Public Relations
- Serie wydawnicze: W małej firmie Small Business
Spis treści książki
- Czym jest marketing? (19)
- Jak rozumieć public relations? (20)
- Czy PR i marketing to to samo? (21)
- Po co zawracać sobie głowę PR i marketingiem? (21)
- Kim są Twoi klienci? (24)
- Idea produktu (34)
- Ścieżka wzrostu (35)
- Stwarzaj zachęty (36)
- Skorzystaj z autorytetu (37)
- Rekomendacje znanych osobistości (37)
- Osiem sposobów monitorowania konkurentów (39)
- Nie popadaj w przesadę (41)
- Jak budować przewagę konkurencyjną (42)
- Inne zagrożenia (47)
- Osiem elementów oceny wizerunku (52)
- Bądź realistą (54)
- Wypełnij lukę (55)
- Budowanie marki (55)
- Nie sprzedawaj zbyt tanio: sześć powodów, dla których nie należy schodzić z ceną poniżej kosztów (72)
- Kreatywne zniżki (73)
- Nie zaokrąglaj cen w górę (75)
- Sześć sposobów, jak podwyższać cenę (75)
- Prezentowanie ceny (78)
- Ustalanie ceny (79)
- Praca zespołowa (82)
- Pięć sposobów, by opublikować artykuł redakcyjny (91)
- Co mówią gazety (91)
- Informacje (komunikaty) prasowe (92)
- Zadbaj o atrakcyjność wizualną (93)
- Jak zacząć (93)
- Dziewięć wskazówek, jak napisać dobry komunikat prasowy (98)
- Twoja kolej (99)
- Piętnaście przykładowych ważnych wydarzeń (101)
- Dalsze kroki (106)
- Zdjęcia (107)
- Cztery wskazówki, jak osiągnąć więcej (109)
- Konferencje prasowe (110)
- Dziewięć złotych reguł (110)
- Zaproszenia dla prasy (113)
- Reportaże (114)
- Jak napisać własny reportaż (115)
- Jak korzystać z kontaktów (116)
- Informacje dodatkowe (118)
- Radio i telewizja (118)
- Dwanaście wskazówek i przestróg, czyli jak dobrze wypaść w telewizji (120)
- Monitoruj doniesienia prasowe (123)
- Jakość publikacji (126)
- Nie trać głowy (127)
- Skargi do redakcji (130)
- Twoje podwórko (131)
- Koncepcja (136)
- Wskazówki i przestrogi (136)
- Wyznaczanie celów (137)
- Sześć etapów na drodze do udanej uroczystości (139)
- Kwestie prawne (139)
- We właściwym miejscu, we właściwym czasie (142)
- Znane twarze (143)
- Poważne uroczystości traktuj poważnie (144)
- Dni otwarte (145)
- Promocja na ulicy (146)
- Kameralne spotkania i seminaria (147)
- Ocena wydarzenia (148)
- Twoja kolej (151)
- Dziesięć sprawdzonych technik, jak skłonić klienta do zareagowania na list (153)
- Listy wprowadzające (156)
- Odkryj mechanizm motywacyjny klienta (157)
- Budowanie lojalności klienta (158)
- Sprzedawanie siebie (160)
- Wystąpienia i prezentacje (162)
- Zrozumiały język (166)
- Słowo pisane (168)
- 11 dobrych rad, jak opracować dobry tekst (168)
- Unikaj przesady (169)
- Twoja kolej (171)
- 13 rad, jak uatrakcyjnić materiał informacyjny bez dodatkowych nakładów (173)
- Klienci mający specjalne wymagania (175)
- Materiały kierowane do klienta masowego (176)
- Materiały promocyjne muszą zarabiać na siebie (185)
- Dostępne narzędzia (188)
- Dwanaście rad, jak dopracować tekst (189)
- Unikaj wdów i sierot (190)
- Szukaj inspiracji (190)
- Gotowe wzory (190)
- Trochę więcej koloru (192)
- Wzbogacone prezentacje (193)
- Planowanie: tajna broń (196)
- Początek (198)
- Nie pozwól, aby sprawa ucichła (198)
- Komitet kampanii (200)
- Finansowanie kampanii (201)
- A - Z: narzędzia i techniki stosowane w kampanii (202)
- Twoja kolej (209)
- Sześć pomysłów, jak dostarczać uczestnikom wystawy mocnych wrażeń (216)
- Obsługa stoiska (217)
- Jak przyciągnąć odwiedzających (219)
- Organizacja stoiska (221)
- Koszt uczestnictwa (222)
- Inne praktyczne rady (224)
- Dalsze działania (225)
- Wybór środka przekazu (229)
- Materiały reklamowe przygotowywane własnymi siłami (237)
- AIDA (238)
- Pięć sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć skuteczność reklamy (241)
- Sześć elementów, na których zatrzymuje się wzrok (242)
- Zwycięska formuła (243)
- Tekst podstawowy (245)
- Artykuły promocyjne w prasie (246)
- Reklama na autobusach (248)
- Reklama na biletach (250)
- Reklama w lokalnej stacji radiowej (251)
- Reklama w książce telefonicznej (254)
- Bądź gotów odpowiedzieć (255)
- Plan medialny (257)
- W granicach prawa (257)
- Koszt kampanii (259)
- Monitoring i ocena (260)
- Twoja kolej (261)
- Sponsoring (263)
- Zalety (266)
- Wady (267)
- Cele (267)
- Mailing testowy (268)
- Właściwa lista adresowa (269)
- Bazy danych (273)
- Zawartość przesyłki mailingowej (275)
- Zapewnij szeroki odzew (281)
- Doskonałe wyczucie czasu (283)
- Budżet kampanii mailingowej (284)
- Łączenie mailingu bezpośredniego z innymi formami reklamy (285)
- Mailing bezpośredni w internecie (286)
- Ocena rezultatów (287)
- Reklama bezpośrednia (289)
- Twoja kolej (289)
- Promocja w internecie (293)
- Płyty CD (295)
- Promocja od A do Z (296)
- Podarunki promocyjne (303)
- Które narzędzie wybrać? (304)
- Dane wtórne (309)
- Dane pierwotne (310)
- Hipoteza (310)
- Metodologia (311)
- Zadawanie pytań (311)
- Dziesięć wskazówek, jak zaprojektować skuteczny kwestionariusz (323)
- Jak mierzyć nastawienie? (326)
- Błędy w ankietach (328)
- Próba statystyczna (331)
- Badania zza biurka (335)
- Artykuły prasowe na podstawie wyników ankiet (336)
- Twoja kolej (337)
- Pięć przyczyn, dla których warto dbać o klientów (342)
- Przepis na sukces (343)
- Pracuj nad personelem (344)
- Nie zamieniaj pracowników w automaty (345)
- Praca zespołowa (346)
- Trzy spojrzenia na jakość obsługi klienta (346)
- Porządek w siedzibie firmy i punktach sprzedaży (347)
- Klienci pozyskani z rekomendacji innych (347)
- Wyznaczanie standardów (348)
- Odpowiedzialność korporacyjna (350)
- Statut klienta (351)
- Misja firmy wyrażająca troskę o klienta (351)
- Bądź naśladowcą (352)
- Daj im to, czego chcą (352)
- Sugestie i komentarze klientów (353)
- Jak chcesz, to potrafisz (354)
- Utrzymuj klientów, budując lojalność wobec marki (355)
- Co robić ze skargami klientów (356)
- Podejmij działanie (358)
- Twoja kolej (361)
- Dostosowywanie się do specjalnych potrzeb (367)
- Komunikacja wewnątrz firmy (368)
- Porównywanie cen (380)
- Jak poinformować eksperta, czego od niego oczekujesz (381)
- Twórcze obrazy (385)
- Biblioteki obrazów (386)
- Prawa autorskie (388)
- Zdjęcia robione na własną rękę (388)
- Jak wykorzystać materiał zdjęciowy, aby osiągnąć maksymalny efekt (389)
- Filmy kręcone we własnym zakresie (392)
- Informacje o zleceniu dla ekipy filmowej (393)
- Trochę techniki (395)
- Jak wybrać wykonawcę (396)
- Trzy etapy produkcji filmu wideo (396)
- Koszty (397)
- Umowa z wykonawcą (399)
- Gwiazdy ekranu (400)
- Długość nagrania (400)
- Promocja filmu wideo (401)
- Współpraca z konsultantami (408)
- Jak znaleźć idealnego projektanta (411)
- Skrót informacji o projekcie graficznym (412)
- Czcionki (415)
- Lista sprawdzająca dobrego grafika (416)
- Jak wykryć błąd w sztuce (417)
- Ilustratorzy (418)
- Pomyślna współpraca (419)
- Sprawdzenie makiety (420)
- Zrób to sam (422)
- Prawa autorskie (422)
- Test na wykrywanie błędów w makiecie - odpowiedzi (423)
- Wskazówki dla niedoświadczonych klientów drukarni (426)
- Jak wybrać drukarnię (427)
- Jak wynegocjować korzystną cenę (428)
- Od czego zależy koszt (430)
- Papier (430)
- Skrót informacji o zleceniu do drukarni (431)
- Jak prowadzić wstępne rozmowy z kandydatami (435)
- Zrób użytek z wniosków badania! (437)
- Agencje kreatywne (440)
- Domy mediowe (440)
- Agencje usług kompleksowych (440)
- Którą agencję wybrać? (441)
- Ogólny żargon marketingowy (449)
- Żargon projektantów i drukarzy (454)
- Żargon w badaniach marketingowych (457)
- Żargon w kontaktach z mediami (458)
- Żargon w mailingu (461)
- Żargon w reklamie (464)
O autorce (13)
Wprowadzenie (15)
Część I: Zasady (17)
1. Od podstaw: definicje (19)
2. Wyjdź im naprzeciw: dobrze poznaj swoich klientów (23)
3. Produkty: trzeźwe spojrzenie (33)
4. Jak walczyć z konkurencją - i wygrać! (39)
5. Kreowanie wizerunku (51)
6. Dobra cena: w poszukiwaniu zysku (71)
7. Jak tworzyć PR i strategię marketingową (81)
Część II: Praktyka (87)
8. Jak korzystać z mediów (89)
9. Pamiętny dzień: jak zorganizować uroczystość (135)
10. Pieniądze: sukces sprzedaży (149)
11. Jak pisać: planowanie i opracowywanie przekonujących publikacji (165)
12. Zrób to sam: jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami (187)
13. Wznieś transparent: planowanie kampanii (195)
14. Zorganizuj stoisko: podbijaj targi i wystawy (213)
15. Reklama i sponsoring (227)
16. Skrzynka pocztowa: usuwanie śmieci z poczty (265)
17. Promocja firmy: jak wybrać najlepsze narzędzia (293)
18. Zbieranie informacji: badanie marketingowe (307)
19. Klient nasz pan: jak troszczyć się o klienta (341)
20. Komunikacja w firmie: jak ją usprawnić (365)
Część III: Profesjonaliści (377)
21. Jak rozmawiać z fotografem (379)
22. Jak przygotować promocyjny film wideo (391)
23. Absolutnie przebojowy: jak wybrać konsultanta PR (403)
24. Dobry projektant, najlepszy projekt (411)
25. Jak zawrzeć z drukarnią korzystną umowę (425)
26. Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku (433)
27. Jak korzystać z usług agencji reklamowej (439)
Dodatki (447)
A: Przewodnik językowy po PR i marketingu (449)
Skorowidz (467)
Oceny i opinie klientów: Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Moi Ali (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii