PWN jako jedno z największych, najbardziej znanych i najstarszych polskich wydawnictw konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji
Nakładem wydawnictw PWN ukazuje się ponad 500 tytułów rocznie i to zarówno publikacje książkowe, jak również e-booki oraz produkty multimedialne. Wydawnictwa specjalizują się w dostarczaniu wiedzy z wielu różnych dziedzin, w szczególności nauk ścisłych, ekonomii, zarządzania, informatyki, psychologii i medycyny. Czytelnikom oferują zarówno pozycje bardzo specjalistyczne, jak i publikacje o charakterze przekrojowym.
Wydawnictwo Naukowe PWN - ebooki
Tytuły książek wydawnictwa: Wydawnictwo Naukowe PWN
-
Promocja
Promocja 2za1
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki Zarządzanie jakością z przykładami. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących proces- ePub + Mobi pkt
(75,20 zł najniższa cena z 30 dni)
75.20 zł
94.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Ilu ciekawych, inspirujących prezentacji wysłuchaliście ostatnio podczas konferencji, seminariów i wydziałowych konwersatoriów? Moje osobiste statystyki (obejmujące głównie fizykę, inżynierię materiałową i nauki o życiu) wskazują na około 1020%. Reszta jest często trudna do zniesienia przez 20 minut, nie mówiąc już o dłuższych wystąpieniach. Czy ta- ePub + Mobi pkt
Prezentacje naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko Prezentacje naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
41.58 zł
54.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Nowoczesny podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości! Książka podzielona jest na 3 części. W pierwszej z nich autorka omawia powstawanie grup kapitałowych i ich politykę rachunkową, w dwóch pozostałych proces konsolidacji sprawozdań finansowych według p- ePub + Mobi pkt
(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu m- ePub + Mobi pkt
Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
42.07 zł
54.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędności. Ta z pozoru prosta relacja jest prawdziwa, gdy patrzymy na nią z perspektywy makro i obserwowanych z- ePub + Mobi pkt
Polak w świecie finansów. O psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków Polak w świecie finansów. O psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
50.47 zł
64.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organ- ePub + Mobi pkt
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zal- ePub + Mobi pkt
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem, kompleksowego podręcznika z dziedziny finansów. Uwzględniono w nim aktualną problematykę finansów podmiotów gospodarczych, budżetu państwa, instrumentów finansowych, prawa finansowego oraz finansów międzynarodowych. Autorzy koncentrują się na trzech- ePub + Mobi pkt
Finanse. Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Finanse. Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje
(87,78 zł najniższa cena z 30 dni)
88.19 zł
114.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Praca jest poświęcona poglądom wybranych przedstawicieli myśli ekonomicznej na wolność gospodarczą oraz rolę państwa w gospodarce. Podejmuje więc kluczowy problem ekonomiczny, wokół którego toczą się nieustanne spory teoretyczne. Jest to problem o doniosłym znaczeniu teoretycznym. Waga tego zagadnienia wynika ponadto z jego doniosłośc- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja 2za1
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyb- Druk
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Promocja 2za1
Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku przygotowana na podstawie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika Finanse publiczne. Teoria i praktyka autorstwa prof. Stanisława Owsiaka. Autor w nowym podręczniku: - zaprezentował aktualne trendy w nauce i praktyce finansów publi- ePub + Mobi pkt
(115,20 zł najniższa cena z 30 dni)
115.20 zł
144.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki z- ePub + Mobi pkt
(51,20 zł najniższa cena z 30 dni)
51.20 zł
64.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Różnym głosem. Rodziny z wyboru w Polsce to unikalna na gruncie polskim publikacja oparta na wywiadach grupowych z ponad 150 osobami żyjącymi w związkach jednopłciowych oraz z ich rodzinami. Stworzony w ten sposób wielogłos przedstawia refleksje na temat rodzin z wyboru z perspektywy siedmiu różnych grup te rodziny współ- ePub + Mobi pkt
(67,20 zł najniższa cena z 30 dni)
58.80 zł
84.00 zł (-30%) -
Promocja
Promocja 2za1
Wiedza, że efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. W książce Mądrzej, szybciej, lepiej Charles Duhigg dokładnie analizuje składowe sukcesu i efektywności.- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Promocja 2za1
- Zajmujesz się reklamą w internecie? - Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? - Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynam- ePub + Mobi pkt
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych,- ePub + Mobi pkt
Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
(11,47 zł najniższa cena z 30 dni)
11.47 zł
14.90 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Rozmowy z 20 wybitnymi polskimi ekonomistami w jednej książce! Marek Belka, Ryszard Bugaj, Bogusław Fiedor, Adam Glapiński, Janina Godłów-Legiędź, Stanisław Gomułka, Marian Gorynia, Urszula Grzelońska, Mieczysław Kabaj, Janusz Kaliński, Joanna Kotowicz-Jawor, Witold Kwaśnicki, Eugeniusz Kwiatkowski, Kazimierz Łaski, Leokadia Oręziak, Jerzy- ePub + Mobi pkt
Paradoksy ekonomii. Rozmowy z polskimi ekonomistami Paradoksy ekonomii. Rozmowy z polskimi ekonomistami
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pierwszy w Polsce podręcznik obejmujący zagadnienia polityki innowacyjnej, przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, administracji i politologii. Książka jest nieocenionym źródłem wiedzy do przedmiotu polityka innowacyjna, a także do wielu innych związanych z innowacjami, wykładanymi na uczelniach ekonomicznych, uniwersytetach- ePub + Mobi pkt
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
64.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka przedstawia najnowsze trendy i wyniki badań dotyczące roli logistyki międzynarodowej w biznesie międzynarodowym oraz daje odpowiedź na pytanie, jak dziś zarządzać logistyką w nowoczesnej gospodarce światowej. Autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z logistyką w kontekście prowadzenia biznesu międzynarodowego. W publikacji można z- ePub + Mobi pkt
(51,20 zł najniższa cena z 30 dni)
51.20 zł
64.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Podręcznik akademicki przeznaczony dla studentów ekonomii i zarządzania oraz kierunków inżynierskich, w szczególności studiujących na specjalnościach związanych z zarządzaniem produkcją. Grupa autorów pod przewodnictwem Kazimierza Szatkowskiego omawia proces zarządzania produkcją w trakcie działalności badawczej, przygot- ePub + Mobi pkt
Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe
(64,68 zł najniższa cena z 30 dni)
66.61 zł
84.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces ba- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen Badania marketingowe. Rozdział 10. Metody badania cen
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces ba- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji Badania marketingowe. Rozdział 11. Badania systemu dystrybucji
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces ba- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów Badania marketingowe. Rozdział 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces ba- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów Badania marketingowe. Rozdział 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych Badania marketingowe. Rozdział 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań Badania marketingowe. Rozdział 2. System informacji rynkowej i organizacja badań
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych Badania marketingowe. Rozdział 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych Badania marketingowe. Rozdział 4. Gromadzenie danych pierwotnych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet Badania marketingowe. Rozdział 5. Badania marketingowe przez internet
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 6 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa Badania marketingowe. Rozdział 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 7 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 7. Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju Badania marketingowe. Rozdział 7. Określenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Badania marketingowe. Rozdział 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
ROZDZIAŁ 9 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces bad- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Rozdział 9. Badania produktu Badania marketingowe. Rozdział 9. Badania produktu
(7,36 zł najniższa cena z 30 dni)
7.36 zł
9.20 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Celem książki jest przekazanie praktycznej wiedzy o skutecznym rozwiązywaniu problemów, jakie występują w działalności biznesowej, a także w innych przedsięwzięciach, w których zmierza on do osiągnięcia określonych celów. Niepowodzenia i błędy zdarzają się nawet w perfekcyjnie zaprojektowanych, starannie wykonanych i zainstalow- ePub + Mobi pkt
Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu Doskonalenie przedsiębiorstw. Kryzys drogą do sukcesu
(76,23 zł najniższa cena z 30 dni)
78.38 zł
99.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Piłkę nożną uprawia się w 208 krajach, jest ona sportem nr 1 w 93 krajach o łącznej ludności wynoszącej 2 mld i należy do trzech najpopularniejszych dyscyplin w około 100 krajach, których łączna liczba mieszkańców sięga 3 mld. Masowa popularność piłki nożnej w samej Polsce jest 6 tysięcy klubów piłkarskich i milion piłkarzy, w- ePub + Mobi pkt
Pieniądz kręci piłką. Stosunki ekonomiczno-własnościowe w futbolu Pieniądz kręci piłką. Stosunki ekonomiczno-własnościowe w futbolu
(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Rewolucja z Marketing Automation przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: - zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, - dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, - automatyzacji procesów, - usprawnianiu komunikacji między działami marke- ePub + Mobi pkt
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
53.13 zł
69.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów d- ePub + Mobi pkt
Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
(80,08 zł najniższa cena z 30 dni)
81.65 zł
104.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jedyne na rynku opracowanie, w którym na konkretnych przykładach z polskiego rynku przedstawione są usprawnienia procesów logistycznych pozwalające na zmniejszenie kosztów lub zwiększenie efektywności. LOGISTYKA to książka napisana przez praktyków, którzy na co dzień doradzają firmom w efektywnym prowadzeniu proje- ePub + Mobi pkt
(76,23 zł najniższa cena z 30 dni)
79.20 zł
99.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębiorstwach jest gorącym tematem. W niniejszej książce zostało omówione wiele aspekt&- ePub + Mobi pkt
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
60.83 zł
79.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
W książce „Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych” znajdą Państwo czternaście tekstów poświęconych wpływowi społecznemu w relacjach romantycznych, pracy, sporcie i zeznaniach świadków. Ta inspirująca lektura pozwala nie tylko przyjrzeć relacjom międzyludzkim, lecz także skutecznie bronić się przed niechc- ePub + Mobi pkt
Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych
(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)
51.80 zł
74.00 zł (-30%) -
Promocja
Promocja 2za1
Grzegorz W. Kołodko od ponad 50 lat, od czasów Oskara Langego i Michała Kaleckiego, jest pierwszym polskim ekonomistą, który wnosi twórczy wkład do światowej nauki ekonomii nie tylko w postaci przyczynkarskich artykułów, lecz przede wszystkim przez nowatorską, spójną i kompleksową koncepcję teoretyczną o wielkiej- ePub + Mobi pkt
Ekonomia przyszłości. Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko Ekonomia przyszłości. Wokół nowego pragmatyzmu Grzegorza W. Kołodko
(67,20 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jest to pierwsza na rynku polskim praca, która w wieloaspektowy sposób przedstawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem i jakością żywności. Tematyka ta należy obecnie do jednego z głównych nurtów rozważań w obszarze współczesnych problemów rozwoju gospodarki światowej.- ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz większej koncentracji firm. Konieczność wprowadzania zmian wynika też z pojawiania się nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Toteż- ePub + Mobi pkt
Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
54.17 zł
69.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka porusza problematyką z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia w niej m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka napisana jest głównie dla studentów (zarządzanie innowacjami, zarządzanie zmianą, zarządzanie technologią). Praktyczne- ePub + Mobi pkt
(64,68 zł najniższa cena z 30 dni)
66.26 zł
84.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka ma na celu zdefiniowanie wpływu nowych technologii i innowacji technologicznych na rozwój społeczno-gospodarczy i jakość życia w Polsce i UE oraz wskazanie głównych, obecnych i przyszłych wyzwań związanych z tymi technologiami na poziomie krajowym, regionalnym/lokalnym i indywidualnych. Zmiany technologiczne sprzyjające wzro- ePub + Mobi pkt
Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality of Life
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
62.01 zł
79.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Publikacja jest monografią naukową, zawierającą całościowe ujęcie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw z branż wysokich technologii. Autorka przedstawia w niej między innymi: • przegląd podstawowych pojęć, zwłaszcza terminologii związanej z wysokimi technologiami i przedsiębiorstwami high-tech, • kompleksowy przegląd teorii int- ePub + Mobi pkt
Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
53.22 zł
69.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka przedstawia młode bohaterki biznesu i ich drogę do sukcesu. Opowiadają one jak odważyły się na biznes, jak zaczynały, na jakie trudności napotkały i jak nie straciły motywacji do działania mimo trudnych czasem okoliczności. Bohaterki to młode przedsiębiorcze Polki, z różnych środowisk, które realizują biznesowe ambicje,- ePub + Mobi pkt
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
42.37 zł
54.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodko w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedzi na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji. Podejście do ekonomii w perspektywie umiaru może rodzić dziś wiele pytań i kontrowersji- ePub + Mobi pkt
Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko Ekonomia umiaru - realna perspektywa? Nowy Paradygmat Grzegorza W. Kołodko
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Na polskim rynku sporo jest książek dotyczących zarządzania pracownikami, ale z perspektywy rynku amerykańskiego, nie zawsze porady te przystają do polskich realiów. Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach, od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka będzie składa- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Zbiór wywiadów przeprowadzonych w Dolinie Krzemowej z założycielkami strat-upów – młodymi Polkami. Bohaterki opowiedzą o przebiegu swojej kariery, o tym jak zaczynały, z jakimi trudnościami się borykały, jak pokonywały przeszkody. Pierwsza na rynku książka w formie wywiadów z kobietami - założycielkami start-up&oa- ePub + Mobi pkt
Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
41.58 zł
54.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Autorzy przedstawiają ewolucję podejścia ekonomii instytucjonalnej do istoty przedsiębiorczości. Rozmaite odmiany ekonomii instytucjonalnej pozwalają na niestandardowe podejście do przedsiębiorczości, wskazując na jej nie tylko pozytywną rolę we współczesnych gospodarkach oraz na instytucjonalne uwarunkowania indywidualnych wyborów do- ePub + Mobi pkt
Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej. Analiza zjawiska w Polsce Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej. Analiza zjawiska w Polsce
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
49.42 zł
64.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym. Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami dostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży. W publikacji zawarto informacje dotyczące: • logistyki dostaw artykułów spożywczych, • przetwórstwa- ePub + Mobi pkt
(56,98 zł najniższa cena z 30 dni)
56.98 zł
74.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
W książce zawarta jest kompleksowa analiza relacji występującej pomiędzy nierównościami społecznymi a wzrostem gospodarczym. Autor • szuka odpowiedzi na pytanie, czy nierówności społeczne są korzystne dla gospodarki, • Przedstawia zależność między poziomem nierówności społecznych a dynamiką gospodarczą, • udo- ePub + Mobi pkt
Nierówności i wzrost gospodarczy. Sojusznicy czy wrogowie Nierówności i wzrost gospodarczy. Sojusznicy czy wrogowie
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
45.43 zł
59.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospo- ePub + Mobi pkt
Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów. Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)
37.73 zł
49.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Publikacja wypełnia lukę na rynku wydawniczym, łącząc podejście procesowe z controllingiem. Jest adresowana do przedsiębiorców pragnących usprawnić zarządzanie swoją firmą, osób zajmujących się certyfikacją ISO oraz środowisk dydaktycznych jako wsparcie nauczania o nowoczesnych metodach zarządczych. Książka porządkuje duży obszar z- ePub + Mobi pkt
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
42.22 zł
54.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pierwsza na rynku książka, w której po 25 latach transformacji zostały zidentyfikowane główne problemy gospodarcze Polski. W części teoretycznej, bazując w znacznym stopniu na swoich pracach, autor opisuje różne mechanizmy wpływające na wzrost gospodarczy w skali globalnej i długofalowej. Z kolei bazując na doświadczeniu, jakie- ePub + Mobi pkt
Transformacja i rozwój. Teoria i polityka gospodarcza Transformacja i rozwój. Teoria i polityka gospodarcza
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
50.17 zł
64.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pomysł na napisanie książki zrodził się z potrzeby opowiedzenia o odważnych młodych ludziach, którzy postanowili zrewolucjonizować świat. Nasi rozmówcy marzą śmiało, myślą daleko i wyobraźnią wyprzedzają współczesność. Spełniają marzenia o "szklanych domach" XXI wieku. Wiele firm dzisiejszych czasów, w przeciąg- ePub + Mobi pkt
Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów
(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)
38.28 zł
49.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.- ePub + Mobi pkt
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
49.28 zł
64.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R- ePub + Mobi pkt
(33,88 zł najniższa cena z 30 dni)
33.88 zł
44.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Przez 25 lat transformacji nikt nie próbował jeszcze poważnie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób Polska mogłaby nie tylko zmniejszyć dystans, ale naprawdę dogonić kraje rozwiniętego Zachodu - biorąc również pod uwagę nową wiedzę, którą zdobyliśmy w czasie globalnego kryzysu. Pytanie stawiane w tytule ma oczywiście ch- ePub + Mobi pkt
(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)
38.88 zł
49.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój- ePub + Mobi pkt
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
54.57 zł
69.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotyczą w- ePub + Mobi pkt
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
46.97 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu. 13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman. Poruszone są w niej kwestie: • partnerstwa w biznesie, • równowagi między życiem prywatnym a zawodowym, • stereotypów i walki z nimi, • motywacji, • zarz- ePub + Mobi pkt
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
45.43 zł
59.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Podręczniki akademickie dotyczące analizy progu rentowności najwięcej miejsca poświęcają najprostszemu przypadkowi, czyli gdy mamy do czynienia z produkcją jednoasortymentową. Przy produkcji wieloasortymentowej podaje się tylko gotowe formuły obliczeniowe zaznaczając jedynie, że jest to zagadnienie znacznie trudniejsze ze względu na wymiar matematy- ePub + Mobi pkt
Nowe podejście do analizy progu rentowności. Produkcja wieloasortymentowa Nowe podejście do analizy progu rentowności. Produkcja wieloasortymentowa
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
53.17 zł
69.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pytanie "czym jest pieniądza", nie jest zmartwieniem zwykłego człowieka. Dopóki nie chce zmieniać systemu finansowego, wystarczy by go miał. Demokracja polega jednak na tym, że każdy może ten pieniądz kształtować. Każdy powinien więc znać drogę jaką pieniądz przeszedł, od rąbanych kawałków srebra do międzynarodowego pieniądz- ePub + Mobi pkt
Mit pieniądza. Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej Mit pieniądza. Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, p- ePub + Mobi pkt
Badania jako podstawa projektowania user experience Badania jako podstawa projektowania user experience
(68,53 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
"Pan jest niebezpieczny" - powiedział do Rafała Brzoski premier Donald Tusk gratulując mu podczas gali wręczania nagrody im. Jana Wejcherta. On sam niebezpieczeństwa jednak szczęśliwie omija. Nie boi się prawdziwych rekinów. W przenośni i dosłownie. Rafał Brzoska to najmłodszy polski milioner i doświadczony menedżer. Prawdziwy bo- ePub + Mobi pkt
Jutro w Nowym Jorku. Rafał Brzoska o sobie i swoim biznesie opowiada Pawłowi Oksanowiczowi Jutro w Nowym Jorku. Rafał Brzoska o sobie i swoim biznesie opowiada Pawłowi Oksanowiczowi
(59,20 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Żyjemy w świecie, w którym nie wszystko funkcjonuje tak jak należy. Dla tych, którzy wierzą, że każdą pracę można wykonać jeszcze lepiej, pionier Scruma – Jeff Sutherland – przygotował błyskotliwą, głęboką i prowokującą do myślenia książkę o procesie zarządzania.- ePub + Mobi pkt
Scrum. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej Scrum. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pierwsze opracowanie przygotowane przez prawników dla przedsiębiorców, w którym zostały omówione przepisy nowej ustawy o obligacjach, obowiązujące od 1 lipca 2015 roku. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom emisja obligacji jako źródło pozyskania kapitału może zwiększyć zainteresowanie wśród przedsiębiorc&oac- ePub + Mobi pkt
Ustawa o obligacjach. Komentarz praktyków Ustawa o obligacjach. Komentarz praktyków
Joanna Krzyżykowska, Alicja Piskorz, Bartłomiej Stępień, Przemysław Szpytka
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
53.13 zł
69.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka jest adresowana do przedsiębiorców, którzy na co dzień zmagają się z trudami prowadzenia biznesu, pracują nawet po kilkanaście godzin na dobę, ale nie osiągają oczekiwanych rezultatów. Autor przedstawia łatwy do wdrożenia model zarządzania firmą, zespołem i sobą, który pomaga stworzyć biznes o ponadprzeciętny- ePub + Mobi pkt
Niezapracowani. Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku Niezapracowani. Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku
(30,03 zł najniższa cena z 30 dni)
30.03 zł
39.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jak odzyskać dzień wczorajszy, cieszyć się dniem dzisiejszym i zapanować nad dniem jutrzejszym? Fascynująca lektura o znaczeniu czasu w życiu każdego z nas. Czym jest teraźniejszość, kiedy to w mgnieniu oka dzieje się wszystko, co rzeczywiste? Czym staje się przyszłość widziana przez okulary teraźniejszości? W końcu - czym jest przyszłość, gdy u- ePub + Mobi pkt
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
44.80 zł
64.00 zł (-30%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka zawiera przydatną wiedzę o działalności gospodarczej i kurs obsługi programu wspomagającego zarządzanie małym przedsiębiorstwem. Autorzy zadbali o to, aby czytelnik znalazł w poradniku nie tylko wsparcie, lecz także inspirację do własnego rozwoju jako menedżera swojej firmy. Zaprezentowali typowe procesy występujące w działalności, takie j- ePub + Mobi pkt
Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt Poradnik przedsiębiorcy. Sage Symfonia Start. KPiR i ryczałt
Jerzy Auksztol, Marta Polit-Szychalewska, Magdalena Chomuszko
(45,43 zł najniższa cena z 30 dni)
46.77 zł
59.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Nowoczesny podręcznik do samodzielnej nauki obsługi najpopularniejszego programu do ewidencji księgowej. Znajomość programu księgowego System Sage Symfonia® to najczęściej wymieniane kryterium oceny kwalifikacji pracowników na stanowiska księgowe. Książka została napisana na podstawie materiałów wykorzystywanych w trakcie szkol- ePub + Mobi pkt
Kurs księgowości komputerowej. Sage Symfonia? 2015 Kurs księgowości komputerowej. Sage Symfonia? 2015
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka prezentuje proces wyceny zintegrowany z procesem prognozowania sprzedaży, wykorzystujący metodę scenariuszy do określenia przedziału wartości oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Może stanowić głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie is- ePub + Mobi pkt
(51,20 zł najniższa cena z 30 dni)
51.20 zł
64.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jedyna książka, w której zarządzanie publiczne przedstawione jest z punktu widzenia praktyków – swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się premierzy RP, którzy sprawowali urząd po 1989 roku. Książka dotyczy spraw związanych z zarządzaniem państwem. W części teoretycznej omówiono podstawowe funkcje zarządzania, tj. planowanie, organizowanie, k- ePub + Mobi pkt
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
49.92 zł
64.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka przedstawia modele działania różnego rodzaju piramid finansowych w Polsce i na świecie oraz omawia regulacje prawne w tym zakresie. Pokazuje, na jakiej zasadzie funkcjonują piramidy finansowe i jak nie dać się oszukać. O wyjątkowości pozycji świadczy fakt, że prezentuje ona zagadnienie na kilku płaszczyznach: ekonomicznej, prawnej,- ePub + Mobi pkt
(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)
38.58 zł
49.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie- ePub + Mobi pkt
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
(42,27 zł najniższa cena z 30 dni)
42.27 zł
54.90 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Ujęcie rachunkowości finansowej i podatkowej w jednym podręczniku sprawia, że zawiera on kompendium wiedzy, w jaką powinien być zaopatrzony współczesny księgowy, poczynając od prawno-ekonomicznego otoczenia firmy, polityki rachunkowości, a kończąc na sprawozdawczości finansowej. Publikacja zawiera też omówienie wielu problemó- ePub + Mobi pkt
(87,20 zł najniższa cena z 30 dni)
87.20 zł
109.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsię- ePub + Mobi pkt
Relacje inwestorskie. Ewolucja, funkcjonowanie, wyzwania Relacje inwestorskie. Ewolucja, funkcjonowanie, wyzwania
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Podręcznik prezentuje nowoczesne podejście do retoryki. Łączy wiedzę z historii i teorii retoryki z jej współczesnym zastosowaniem w różnych dziedzinach nauki i życia społecznego: literaturoznawstwie, językoznawstwie, reklamie, public relations, polityce, psychologii, kaznodziejstwie, szkole. Napisany przystępnym językiem. Zawiera d- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pierwsze na polskim rynku wydawniczym kompendium wiedzy o systemie SAP-ERP, obejmujące całościowe spojrzenie na jego rozległą funkcjonalność. Celem publikacji jest zapoznanie czytelnika, krok po kroku, z podstawowymi zasadami obsługi systemu SAP- ERP poprzez starannie dobrane zagadnienia z obszaru jego złożonej architektury. Książka wprowadza po- ePub + Mobi pkt
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
61.79 zł
79.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Zarówno w Konstytucji RP (art. 20), jak i w projekcie Konstytucji dla Europy (art. I-3) zapisano, iż podstawą ustroju gospodarczego jest społeczna gospodarka rynkowa. Pojęcie to oznacza ład gospodarczy, zapewniający jednocześnie efektywność w sensie ekonomicznym oraz sprawiedliwość społeczną. W sytuacji narastających w skali światowej dysproporcji- ePub + Mobi pkt
Społeczna gospodarka rynkowa. Ordoliberalna koncepcja polityki gospodarczej Społeczna gospodarka rynkowa. Ordoliberalna koncepcja polityki gospodarczej
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
41.58 zł
54.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka składa się z 3 części: Część I zawiera 180 tablic odmian czasowników hiszpańskich, uwzględniających wszystkie czasy i tryby języka hiszpańskiego. Służą one jako wzorce odmiany dla czasowników zebranych w Indeksie. Część II – Rekcja czasowników – zawiera rekcję przyimkową i bezprzyimkową ponad- ePub + Mobi pkt
(49,28 zł najniższa cena z 30 dni)
49.97 zł
64.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyf- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym pr- ePub + Mobi pkt
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od- ePub + Mobi pkt
(41,58 zł najniższa cena z 30 dni)
41.77 zł
54.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o czym przekonują nas krzykliwe tytuły książek zapełniających półki księgarskie, nie można z- ePub + Mobi pkt
(43,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.20 zł
54.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka stanowi systematyczne ujęcie dziejów finansów Drugiej Rzeczypospolitej. Układ rozdziałów jest chronologiczny, z wyeksponowaniem reform Władysława Grabskiego. Układ wewnątrz poszczególnych rozdziałów jest wszędzie jednakowy, oparty na tym, jak w czasach Drugiej Rzeczypospolitej postrzegano podział finans&oa- ePub + Mobi pkt
Od marki do złotego. Historia finansów Drugiej Rzeczypospolitej Od marki do złotego. Historia finansów Drugiej Rzeczypospolitej
(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)
38.48 zł
49.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o znaczeniu strategicznym, jak i operacyjnym, musi być ukierunkowane na maksymalizację przyszły- ePub + Mobi pkt
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
54.02 zł
69.00 zł (-22%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być cop- ePub + Mobi pkt
(33,88 zł najniższa cena z 30 dni)
33.88 zł
44.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i- ePub + Mobi pkt
Cyfrowa przestrzeń biznesowa. Przyszłość internetowych serwisów biznesowych. Cyfrowa przestrzeń biznesowa. Przyszłość internetowych serwisów biznesowych.
(23,02 zł najniższa cena z 30 dni)
23.92 zł
29.90 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
„Przesłanie książki jest jednoznaczne: nie wystarczy wdrożyć optymalnego zestawu wymiernych parametrów (prawo, technologia, finanse, kwalifikacje i in.), aby osiągnąć wysoki poziom rozwoju społecznego i cywilizacyjnego. Wcześniej czy później o swoje prawa upomni się kultura. Jeśli się pominie ów niewymierny i trudny do zb- ePub + Mobi pkt
(55,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wy- ePub + Mobi pkt
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
53.13 zł
69.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Kompleksowe opracowanie dotyczące globalnych rynków finansowych, z odniesieniem do aktualnych wydarzeń, tendencji i stosowanych mechanizmów. W ostatnich dekadach rynki finansowe przeszły prawdziwą metamorfozę. Nie są to już lokalne wyspy kapitału, skupione w kilku centrach finansowych. Dzięki rozwojowi technologii komunikacyjnych,- ePub + Mobi pkt
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Autor omawia ekonomiczne i polityczno-ustrojowe uwarunkowania przemian w gospodarce światowej i polskiej, uwzględniając elementy teorii ekonomii i historii myśli ekonomicznej, w tym zagadnienia dotyczące pieniądza, finansów, koniunktury i kryzysów ekonomicznych oraz integracji ekonomicznej i globalizacji gospodarki światowej. Czyteln- ePub + Mobi pkt
(75,20 zł najniższa cena z 30 dni)
75.20 zł
94.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Po 30. latach od pierwszej publikacji tezy o tym, że mózg ludzki powstał przypadkiem jako efekt uboczny adaptacji niezwiązanej z myśleniem, to całkowicie nowe podejście do problemu powstania człowieka po raz pierwszy jest publikowane w formie książki. Teoria o przypadkowym powstaniu mózgu człowieka jest bez precedensu w literaturze św- ePub + Mobi pkt
(26,87 zł najniższa cena z 30 dni)
24.43 zł
34.90 zł (-30%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphyego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. 50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(53,13 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z trw- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(76,23 zł najniższa cena z 30 dni)
77.85 zł
99.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasyc- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
70.56 zł
89.00 zł (-21%) -
Promocja
Promocja 2za1
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować spo- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(60,83 zł najniższa cena z 30 dni)
61.01 zł
79.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kultury, maratończyk. Wielowymiarowe podejście do analiz i syntez płynące z tych rozmaitych ról społecznych łatwo d- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(30,03 zł najniższa cena z 30 dni)
30.03 zł
39.00 zł (-23%) -
Promocja
Promocja 2za1
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? Dlaczego Elon Musk może być ważny dla słuchaczy mu- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(76,23 zł najniższa cena z 30 dni)
78.75 zł
99.00 zł (-20%) -
Promocja
Promocja 2za1
Pan jest niebezpieczny - powiedział do Rafała Brzoski premier Donald Tusk gratulując mu podczas gali wręczania nagrody im. Jana Wejcherta. On sam niebezpieczeństwa jednak szczęśliwie omija. Nie boi się prawdziwych rekinów. W przenośni i dosłownie. Rafał Brzoska to najmłodszy polski milioner i doświadczony menedżer. Prawdziwy bohater wsp&oacu- Audiobook MP3 pkt
(37,73 zł najniższa cena z 30 dni)
37.73 zł
49.00 zł (-23%)