ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie wzrostem firmy (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Angie Mohr
Okładka książki/ebooka Zarządzanie wzrostem firmy

Okładka książki Zarządzanie wzrostem firmy

Okładka książki Zarządzanie wzrostem firmy

Okładka książki Zarządzanie wzrostem firmy

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.7/6  Opinie: 3
Stron:
160
Druk:
oprawa miękka

Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią.

Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet, gdy jesteś nieobecny. Pomyśl, ile swobody i czasu możesz przez to zyskać. Będziesz mógł poświęcić czas na to, co lubisz, a także na sprawy, które tradycyjnie odkładałeś na później: analizę finansów firmy, poszukiwanie atrakcyjnych możliwości w otoczeniu czy zdobywanie informacji o rynku. Przestań niewolniczo pracować i łatać dziury, a zajmij się tym, co jest rolą przedsiębiorcy: zarządzaniem i planowaniem działań firmy.

96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie konkurencja ani siła wyższa decyduje o tym, że firma upada. Problemem jest to, że przedsiębiorcy często błędnie pojmują swoją rolę w firmie. Fryzjerowi wydaje się, że skoro potrafi ścinać włosy, to bez problemu poradzi sobie z prowadzeniem salonu fryzjerskiego. A ktoś, kto parzy dobrą kawę, chce założyć kawiarnię. Takie myślenie jest złudne. Jako przedsiębiorca potrzebujesz wiedzy o tym, jak kierować całą firmą, a nie o tym, jak wykonywać w niej poszczególne zadania.

Autorka, Angie Mohr -- doświadczony ekspert od zarządzania finansami i rozwojem przedsiębiorstwa -- podpowie Ci, jak:

  • zarządzać finansami (podstawy księgowości i planowania finansowego);
  • kierować wzrostem firmy (poszerzanie rynku zbytu, planowanie działań w długim okresie);
  • organizować czas pracy i przeznaczać go na działania strategiczne;
  • stworzyć system firmy: zamienić przedsiębiorstwo w sprawną maszynę;
  • analizować otoczenie (klienci, konkurenci i dostawcy);
  • skutecznie inwestować w marketing i reklamę;
  • prowadzić politykę kadrową (prawo pracy, zasady wynagradzania);
  • określać wartość firmy.

Angie Mohr

Zamknij

Wybierz metodę płatności