Services in Europe diagnosis and development perspectives
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Ocena:
- Stron:
- 128
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Services in Europe diagnosis and development perspectives
The objective of this monograph is the description of the state of service market in selected European countries, the diagnosis of determinants of service market, as well as defining the directions of service market in Europe in 2020 perspective.
Field and desk sources of information were used in the monograph. The resources of Polish and foreign subject literature, mass statistics and research reports from the years 2008-2013 were analyzed in terms of content. On the other hand, the year 2014 was considered, where it was only possible. The analysis of desk sources of information allowed to describe the state and functioning of service in European economies and diagnose the determinants of service functioning in Europe. The collected source material was subject to quantitative-qualitative analysis with the use of indicators, adequate to be used. The field research was conducted in 2014 via a technique of survey distributed (among the residents of Belgium, Finland, France, Germany, Poland, Romania, Slovakia and Hungary) as well as the method of the experts` opinions (among representatives of science and business practice). Non-randomized, deliberate sample was used in the research. In case of quantitative studies these were the customers of service facilities, in case of qualitative studies the experts whose knowledge and experience as well as skills allow to predict both in the short- and long-term time horizon.
The publication will certainly be very interesting for all people dealing with the issue of services on a daily basis. The managers of services enterprises, researchers as well as students will find these themes very useful.
Wybrane bestsellery
Grzegorz Maciejewski, Beata Kolny, Barbara Mikołajczyk, Magdalena Jaciow, Robert Wolny - pozostałe książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Services in Europe diagnosis and development perspectives Grzegorz Maciejewski, Beata Kolny, Barbara Mikołajczyk, Magdalena Jaciow, Robert Wolny (0) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.