- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 144
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Jak napisać biznesplan
- Jak stworzyć biznesplan przekonujący dla odbiorcy: komisji oceniającej wniosek o dotację, inwestora lub kredytodawcy?
- Jak zabrać się do pracy: plan dokumentu, założenia, potrzebne informacje
- Jak przygotować plan sprzedaży i prognozę sprawozdań finansowych?
Twój biznesplan to powieść przygodowa.
Musi być interesująca i utrzymująca w napięciu.
Biznesplan to jeden z najważniejszych dokumentów na temat przedsiębiorstwa -- to wizytówka firmy. Trzeba go przedstawić, ubiegając się o dotację, kredyt lub poszukując inwestora. Dlatego biznesplan musi być napisany dobrze. Szansa na zrobienie pierwszego wrażenia jest tylko jedna. Zawarte w tej książce przykłady, użyteczne wskazówki i porady pomogą Ci ją wykorzystać.
Z tej książki dowiesz się, jak stworzyć przekonujący dokument, który obejmuje najważniejsze kwestie związane z firmą, jest zwięzły, spójny i sprawia wrażenie napisanego solidnie i z głową. Autor poprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces planowania, omawiając wszystkie najważniejsze zagadnienia, takie jak:
- struktura biznesplanu;
- opis planowanego przedsięwzięcia;
- plan marketingowy i prognoza sprzedaży;
- prognoza finansowa;
- ocena ryzyka przedsięwzięcia;
- wewnętrzne biznesplany.
Od Twojego biznesplanu może zależeć przyszłość firmy. Dzięki tej książce nauczysz się patrzeć na Twój biznesplan oczami tych, którzy będą go oceniali.
Wybrane bestsellery
-
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmia...
Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%)
Ebooka "Jak napisać biznesplan" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak napisać biznesplan" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak napisać biznesplan" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak napisać biznesplan (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki ost; 10/2005Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Biznesplan to jeden z najważniejszych dokumentów na temat przedsiębiorstwa -- to wręcz wizytówka firmy. Biznesplan musimy przedstawić ubiegając się o kredyt, dotację, czy poszukując inwestora. Szansa na zrobienie pierwszego wrażenia jest tylko jedna i dlatego musi on być napisany dobrze. W końcu może on zdecydować o przyszłości naszej firmy!
W swojej książce Brian Finch -- człowiek z wieloletnim doświadczeniem na kierowniczych stanowiskach oraz doradca i ekspert w pisaniu biznesplanów -- prowadzi nas krok po kroku po wszystkich najważniejszych etapach przygotowania profesjonalnego biznesplanu. Mówi jak zabrać się do pracy, jak zrobić plan dokumentu, jak zebrać potrzebne informacje, jak przygotować plan sprzedaży i prognozę sprawozdań finansowych. Jasno przedstawia takie zagadnienia jak: struktura biznesplanu, opis planowanego przedsięwzięcia, plan marketingowy i prognoza sprzedaży, prognoza finansowa, ocena ryzyka przedsięwzięcia. Ważne jest to, że dzięki wiedzy autora będziemy mogli spojrzeć na biznesplan oczami tych, którzy będą go oceniali. A ponieważ są to ludzie bardzo wymagający, nasz biznesplan musi być przekonujący, powinien obejmować najważniejsze kwestie związane z firmą, powinien być zwięzły, spójny i sprawiający wrażenie napisanego solidnie i z głową. Pamiętajmy, że nie jesteśmy sami w kolejce po pieniądze! Im lepiej uzasadnimy, że należą się one właśnie nam, tym większe mamy szanse na ich otrzymanie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- How to Write a Business Plan
- Tłumaczenie:
- Magdalena Abramowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1817-1, 8373618171
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-04-07
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2731
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Mała firma
Zarządzanie
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
- Wykorzystanie załączników (23)
- Firma (29)
- Jaki produkt lub usługę oferujesz? (29)
- Rynki zbytu (30)
- Dostawy (31)
- W jaki sposób zaszedłeś tak daleko? (32)
- Informacje ogólne (35)
- Struktura rynku (36)
- Konkurencja (37)
- Klienci (38)
- Dystrybucja (38)
- Trendy (39)
- Przewaga konkurencyjna (40)
- Segmentacja rynku (41)
- Różnicowanie (42)
- Polityka cenowa (42)
- Bariery wejścia (43)
- Nowe technologie (44)
- Różnice (45)
- Procesy (46)
- Kontrola (47)
- Doświadczenie (48)
- Dostawy (48)
- Systemy (49)
- Lokalizacja i otoczenie (50)
- Uregulowania prawne (51)
- Istotna różnica (57)
- Wymagane umiejętności (57)
- Struktura organizacyjna (58)
- Wykazanie umiejętności kontroli (59)
- Wyjaśnij (63)
- Propozycja (63)
- Dlaczego odniesiesz sukces? (65)
- Poproś o to, czego chcesz! (66)
- Co zainwestowałeś? (67)
- Finalizowanie transakcji (68)
- Wyjście z inwestycji (68)
- Prognozy sprzedaży (71)
- Koszty (73)
- Prognoza pięcioletnia (73)
- Rewizja biznesplanu (75)
- Analiza wrażliwości (76)
- Najważniejsze założenia (77)
- Wyjaśnij najważniejsze kwestie (80)
- Rachunek zysków i strat (82)
- Prognozy przepływów pieniężnych (84)
- Analiza wrażliwości (86)
- Kapitały (86)
- Uzgadnianie i sprawdzanie (87)
- Wyczucie czasu (87)
- Bilans (89)
- Niektóre ważne terminy (89)
- Jak korzystać z biznesplanu mającego pomóc w prowadzeniu działalności? (99)
- Planowanie to nie ustalanie budżetu! (104)
- Nietypowe plany (105)
- Wizja firmy, dane opisowe i liczbowe (107)
- Tworzenie strategii (109)
- Planowanie poparte działaniem (111)
- Jaki jest Twój punkt wyjścia? (114)
- Zaangażowanie pracowników, budowanie zespołu (118)
- Jak sporządzić biznesplan i jak z niego korzystać? (118)
- Negatywne następstwa polityki firmy (122)
- Korzystanie z biznesplanów w przetargach i licytacjach (126)
- Oświadczenie o zachowaniu poufności (129)
Wstęp (7)
1. Struktura biznesplanu (21)
2. Streszczenie (25)
3. Historia firmy (29)
4. Rynek (35)
5. Działalność (45)
6. Zarządzanie (53)
7. Oferta (63)
8. Prognozy (71)
9. Informacje finansowe (81)
10. Ryzyko (93)
11. Poufność (97)
12. Wewnętrzny biznesplan (99)
A
B Słowniczek (131)
Oceny i opinie klientów: Jak napisać biznesplan Brian Finch (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)