Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać? George Stalk, Rob Lachenauer - okladka książki

Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać? George Stalk, Rob Lachenauer - okladka książki

Serie wydawnicze:
VIP
Harvard Business Press
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
208
Druk:
oprawa twarda

Obecnie drobne zwycięstwa i krótkookresowa przewaga konkurencyjna nie zapewniają już sukcesu na rynku. Zwyciężać będą tylko ci, którzy zdołają zamienić zwykłą przewagę konkurencyjną w przewagę decydującą. I dopiero wtedy zneutralizują, zmarginalizują lub nawet wyeliminują rywali.

Autorzy "Hardball czyli twarda gra rynkowa" prowadzą nas w głąb świata twardej konkurencji -- świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego, który wynosi ich daleko poza zasięg konkurentów.

Tacy gracze postępują surowo i nikogo za to nie przepraszają. Jednocześnie, doskonale pojmują "miękką" stronę zarządzania -- ścigają talenty i budują kultury organizacyjne, których członkowie skupiają się na zagadnieniach kluczowych dla strategii firmy.

  • Atakuj bezpośrednio z potężną i druzgocącą siłą.
  • Wykorzystuj anomalie.
  • Zagrażaj najbardziej zyskownym segmentom działalności konkurentów.
  • Obserwuj i powielaj.
  • Zmuszaj rywali do odwrotu.
  • Niszcz status quo.
  • Buduj przewagę konkurencyjną przez fuzje i przejęcia.

George Stalk i Rob Lachenauer, podając mnóstwo uszczegółowionych przykładów i pasjonujących historii z wielu branż, nadają nowe znaczenie siedmiu klasycznym strategiom twardej gry. Autorzy przybliżają cechy najtwardszych graczy rynkowych. Mówią, w jakich okolicznościach każda z siedmiu strategii jest najbardziej efektywna. I wreszcie, pokazują, jak przygotować i skutecznie przeprowadzić atak.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" uczy zadawać nokautujące ciosy w silnie konkurencyjnym otoczeniu.

J. Stephen, dyrektor zarządzajacy, Databuilt INC.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" zmusza nas do poznania niewygodnej prawdy, że firma może być albo łowcą, albo zwierzyną łowną. Ta książka oczyszcza atmosferę biznesu.

Tom Hout, współautor książki "Competing against time"

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności