Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?
![Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać? George Stalk, Rob Lachenauer - okladka książki](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/vbig/twagra.jpg)
- Serie wydawnicze:
- VIP
- Harvard Business Press
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać?
Obecnie drobne zwycięstwa i krótkookresowa przewaga konkurencyjna nie zapewniają już sukcesu na rynku. Zwyciężać będą tylko ci, którzy zdołają zamienić zwykłą przewagę konkurencyjną w przewagę decydującą. I dopiero wtedy zneutralizują, zmarginalizują lub nawet wyeliminują rywali.
Autorzy "Hardball czyli twarda gra rynkowa" prowadzą nas w głąb świata twardej konkurencji -- świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego, który wynosi ich daleko poza zasięg konkurentów.
Tacy gracze postępują surowo i nikogo za to nie przepraszają. Jednocześnie, doskonale pojmują "miękką" stronę zarządzania -- ścigają talenty i budują kultury organizacyjne, których członkowie skupiają się na zagadnieniach kluczowych dla strategii firmy.
- Atakuj bezpośrednio z potężną i druzgocącą siłą.
- Wykorzystuj anomalie.
- Zagrażaj najbardziej zyskownym segmentom działalności konkurentów.
- Obserwuj i powielaj.
- Zmuszaj rywali do odwrotu.
- Niszcz status quo.
- Buduj przewagę konkurencyjną przez fuzje i przejęcia.
George Stalk i Rob Lachenauer, podając mnóstwo uszczegółowionych przykładów i pasjonujących historii z wielu branż, nadają nowe znaczenie siedmiu klasycznym strategiom twardej gry. Autorzy przybliżają cechy najtwardszych graczy rynkowych. Mówią, w jakich okolicznościach każda z siedmiu strategii jest najbardziej efektywna. I wreszcie, pokazują, jak przygotować i skutecznie przeprowadzić atak.
"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" uczy zadawać nokautujące ciosy w silnie konkurencyjnym otoczeniu.
"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" zmusza nas do poznania niewygodnej prawdy, że firma może być albo łowcą, albo zwierzyną łowną. Ta książka oczyszcza atmosferę biznesu.
Wybrane bestsellery
Zobacz pozostałe książki z serii
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/onepress/img/ajax-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Hardball czyli twarda gra rynkowa. Grasz po to by grać, czy po to by wygrać? George Stalk, Rob Lachenauer (0)
Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.