ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Harvard Business School Press
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
152
Druk:
oprawa miękka
Działalność z przyszłością
  • Części składowe biznesplanu
  • Atrakcyjne przedstawienie firmy i jej potencjału
  • Streszczenie jako trzon dokumentu
  • Rodzaje analiz i planów
  • Określanie kamieni milowych
  • Elementy istotne dla inwestorów
  • Test na profesjonalny biznesplan

Oryginalne pomysły, profesjonalne narzędzia, klarowne wizje! Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga konkretnego planu, który pozwalałby zidentyfikować i wykorzystać bardziej lub mniej oczywiste możliwości biznesowe oraz ostrzegałby przed potencjalnymi pułapkami, czyhającymi w przyszłości. Bez względu na to, czy startujesz z nową firma, otwierasz kolejną linię produkcyjną, czy zabierasz się za następny projekt -- Twój dobrze przygotowany biznesplan będzie dla Ciebie niezastąpioną mapą po trudnym terenie, jakim jest każdy rynek.

Biznesplan zwykle nie jest przygotowywany tylko dla potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Ten praco- i czasochłonny dokument ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych inwestorów, zdobyć dotację na zaplanowane przez Ciebie przedsięwzięcie lub wywalczyć pożyczkę w banku.

Sprawdź:
  • w jaki sposób zdefiniować docelowy segment rynku;
  • jak oceniać skalę podejmowanego ryzyka i oczekiwanych zysków;
  • co sprawdzać u swoich konkurentów;
  • gdzie zdobywać środki finansowe dla Twojego przedsięwzięcia.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Bądź menedżerem, który potrafi:
  • skutecznie sprzedawać swoje pomysły;
  • konstruować logiczne biznesplany;
  • zwięźle przedstawiać skomplikowane informacje;
  • dokonywać analiz finansowych;
  • wykorzystywać narzędzia marketingu-mix.
Harvard Business School Press

Zamknij

Wybierz metodę płatności