33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
- Autor:
- Jiří Brabec
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 96
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.
Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.
- Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
- Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
- Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
- Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.
Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!
Wybrane bestsellery
-
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. D...
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Ebooka "33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Gazeta Ubezpieczeniowa Michał Sindera, 05/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nikt nie lubi być ignorowany. Umiejętność zdobywania nowych klientów i maksymalizowania przychodów ze sprzedaży jest z pewnością marzeniem każdego handlowca niezależnie od branży, którą reprezentuje. Dla części z nich pozostanie ono jedynie marzeniem, dla innych spełni się na jawie. Co sprawia, że jedni handlowcy odnoszą sukces w danej branży, podczas gdy innym się to nie udaje Jakie magiczne zdolności należy posiąść, aby klienci wybierali nas, a nie konkurencję. Odpowiedź na te pytania jest prostsza niż może się nam wydawać. Nie są to jednak jakieś tajemne umiejętności odczytywania intencji klienta z ruchów jego gałki ocznej, wróżenia z fusów wypitej przez niego herbaty czy też z pogranicza hipnozy, dzięki której możemy wprowadzić ofiarę w szał zakupów. Zdaniem Jiri Brabeca, autora książki 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych kluczem do sukcesu, oprócz ruszenia się z kanapy oczywiście, jest przestrzeganie pewnych fundamentalnych zasad w relacjach z obecnym i potencjalnym klientem. Wynikają one głównie z umiejętności życia z innymi ludźmi niż stricte ze sztuki sprzedaży. Nikt z nas nie lubi być ignorowany, to jasne. Klient także, nie można zatem udawać że go nie widzimy gdy stoi nad naszym biurkiem i czeka aż go zauważymy. Brak szacunku czy opryskliwość w udzielaniu informacji również nie są mile widziane w oczach potencjalnego nabywcy. Dobry sprzedawca powinien mieć również merytoryczne podstawy do udzielania informacji na temat właściwości oferowanego towaru czy usługi, w końcu musi wiedzieć co′ sprzedaje. Jeśli klientowi uda się zagiąć" swoim pytaniem jakiegoś sprzedawcę, bardzo często można zapomnieć o transakcji. W książce poruszane są również takie kwestie jak uczciwość, punktualność, cierpliwość wobec niezdecydowanego klienta, pośpiech w załatwianiu transakcji, załatwianie mniej lub bardziej uzasadnionych reklamacji czy też wpływ możliwości negocjacji ceny na efekt końcowy sprzedaży. To oczywiście tylko kilka przykładów zawartości całej książki. Na pewno każdy z nas zdaje sobie sprawę z ich wagi dla prawidłowego przebiegu procesu sprzedaży. Niestety, jak się okazuje, bardzo często zapominamy o konieczności ich nieustannego stosowania i przestrzegania niezależnie od nastroju, w jakim się aktualnie znajdujemy. Każda z tytułowych 33 rad autora została przedstawiona w formie krótkiej wypowiedzi na temat znaczenia poruszanego tematu, odpowiadających kolejnym rozdziałom książki. Ich długość została tak dobrana i zestandaryzowana, żeby zmieścić się na dwóch stronach. Zabieg ten zapewnił wysoką przejrzystość graficzną całości publikacji. Zachowanie takiego układu graficznego ma jeszcze jedną dodatkową zaletę: książkę można bez problemu czytać nawet podczas krótkich przerw bez obawy, że w połowie tematu będziemy musieli oderwać się od lektury i stracimy wątek. Ze względu na mały format idealnie nadaje się do transportu w teczce czy choćby w wewnętrznej kieszeni marynarki (sprawdzałem, mieści się). W każdej chwili zatem można po nią swobodnie sięgnąć. Miękka oprawa, z oczywistych względów znacznie lżejsza niż twarda, w tym przypadku akurat jest zaletą, mimo że zazwyczaj preferuję solidnie" oprawione książki. Jako dodatek dołączono do książki mini-słowniczek zawierający angielskie i niemieckie tłumaczenia podstawowych słów języka biznesowego. Na mnie osobiście książka wywarła dość pozytywne wrażenie. Przedstawione rady nie były wprawdzie dla mnie, a jak przypuszczam nie będą także dla większości Czytelników Gazety Ubezpieczeniowej", szczególnie odkrywcze i wnoszące nową jakość do postrzegania procesu sprzedaży. Lektura dostarczyła mi raczej bardzo pozytywnego poczucia wiary w sens bycia uczciwym i serdecznym w działalności biznesowej. Także podczas ubijania interesu" po drugiej stronie mamy do czynienia z człowiekiem, o czym warto pamiętać. Myślę, że jest to dobra pozycja, po którą warto sięgnąć w chwili tzw. dola", np. po nieudanej transakcji czy chwilowym braku nowych klientów. Na pewno podziała na każdego Czytelnika motywująco i mobilizująco nie tyle do samego działania, ale do wiary w siebie, w sens przestrzegania zasad moralnych i do wiary w etyczny biznes.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki R-KS; 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Chociaż hasło: "Klient nasz pan" jest powszechnie znane, to nie wszyscy handlowcy uznają je za podstawę sukcesu w handlu. Książka nie jest przeznaczona dla tych, którzy lekceważą tę zasadę. Polecić ją należy tym, którym zależy na stworzeniu solidnej firmy, a nie na jednorazowym sukcesie.
Zdobycie stałego klienta jest czasami wynikiem długiego procesu starań i zabiegów, a innym razem udaje się bez specjalnych wysiłków, pilnować trzeba jedynie, by nie popełniać podstawowych błędów. Książka zawiera zarówno rady jak i przestrogi. Trzeba przyznać, że większość popełnianych błędów wynika z zachowań utrwalonych w poprzedniej epoce, kiedy to reglamentacja zastępowała normalną działalność handlową. Te pozostałości są wbrew pozorów tak trwałe, że lektura książki może być niezmiernie pomocna w ich przezwyciężeniu.
-
Recenzja: Brief Karolina Błońska; 03/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Napisana prostym językiem i łatwa w nawigacji, książka jest poradnikiem dla wszystkich tych, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami. Jiri Brabec wychodzi z założenia, że niewielu handlowców jest świadomych, jaką rolę odgrywają w ich pracy nieistotne z pozoru szczegóły. Na podstawie drobnych spostrzeżeń klient tworzy sobie własny wizerunek firmy i ocenę jej działalności. Autor daje 33 trafne rady, jak o owe szczegóły zadbać, aby zapewnić sobie dobre relacje z odbiorcami i zbudować trwałe kontakty handlowe.
Z książki można dowiedzieć się, przy pomocy jakich narzędzi skutecznie zwyciężać bitwy z konkurencją w walce o lojalność klientów. Autor zdecydowanie odradza, aby starać się ich przyciągać niską ceną. Może być ona pierwszym krokiem w całościowej polityce handlowej, ale nigdy ostatecznym. Cena jest bowiem krótkotrwała, a przywiązanie klienta takie być nie powinno.
Do książki dołączony jest minisłowniczek polsko-angielsko-niemiecki.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- 33 základních rad jak pečovat o zákazníka
- Tłumaczenie:
- Dorota Kwiatkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0756-0, 8324607560
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-02-08
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 3509
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Mała firma
Obsługa klienta
Sprzedaż
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
1. ...nasz pan (5)
2. Otoczenie (9)
3. Atmosfera (13)
4. Organizacja - pracownicy (17)
5. Kontakt z klientem (21)
6. Stali klienci (25)
7. Zadowoleni - niezadowoleni (29)
8. Normalni i ważniejsi (33)
9. Fachowcy (35)
10. Przemądrzalcy (37)
11. Wnikliwcy (39)
12. Nowi (41)
13. Czekanie (45)
14. Brak koncentracji (47)
15. Pośpiech (49)
16. Niedostateczny szacunek (51)
17. Podejrzliwość (53)
18. Niezdecydowanie (55)
19. Niesolidność (57)
20. Podlizywanie się (59)
21. Grzeczność (61)
22. Ważność i wyjątkowość (63)
23. Konsekwencja (65)
24. Radość, sukces (67)
25. Reklamacje (69)
26. Konkurencja (71)
27. Komunikacja (73)
28. Cena (75)
29. Życzenie - potrzeba (77)
30. Przynęty (79)
31. Reklama (81)
32. Ewidencja (83)
33. Znaczenie dbałości o klienta (85)
Skorowidz (87)
Oceny i opinie klientów: 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych Jiří Brabec (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.