Zbigniew Spyra - ebooki
Tytuły autora: Zbigniew Spyra dostępne w księgarni Onepress
-
Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji Nowe media i technologie komunikacji marketingowej zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów studentów i dokt
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane obszary aplikacji Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane obszary aplikacji
-
Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kultu
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty
-
Promocja
Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe.Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej
(54,12 zł najniższa cena z 30 dni)
56.10 zł
66.00 zł (-15%) -
Promocja
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II) Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)
(20,93 zł najniższa cena z 30 dni)
21.70 zł
25.53 zł (-15%) -
Promocja
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%) -
Promocja
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań
(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)
3.62 zł
4.26 zł (-15%)