ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Zbigniew Spyra
Wydawnictwo:
CeDeWu
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
85
     PDF
Czytaj fragment

Ebook (3,62 zł najniższa cena z 30 dni)

4,26 zł (-15%)
3,62 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(3,62 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystry­bucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z za­granicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian.

Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dys­trybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

Wybrane bestsellery

Zbigniew Spyra

Zbigniew Spyra - pozostałe książki

CeDeWu - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności