Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań
- Autor:
- Zbigniew Spyra
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 87
-
PDF
Opis książki: Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian.
Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.
Wybrane bestsellery
-
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zid...
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(51.35 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dostęp do czystej, odnawialnej energii staje się powoli największym marzeniem cywilizacyjnym naszego świata. W epoce zagrożeń, jakie wiążą się z koniecznością importowania z krajów o niepewnym statusie politycznym drogich, brudnych i coraz trudniej dostępnych paliw kopalnych, będziemy coraz chętn...
Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie Morska energetyka wiatrowa: praktyczne wprowadzenie
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce ela...
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Zbigniew Spyra - pozostałe książki
-
Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie znalazły się takie kwestie, jak: ...
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty
-
Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe.
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej
(56.10 zł najniższa cena z 30 dni)56.10 zł
66.00 zł(-15%) -
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II) Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)
(21.70 zł najniższa cena z 30 dni)21.70 zł
25.53 zł(-15%) -
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce
(3.62 zł najniższa cena z 30 dni)3.62 zł
4.26 zł(-15%) -
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji
(3.62 zł najniższa cena z 30 dni)3.62 zł
4.26 zł(-15%) -
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji
(3.62 zł najniższa cena z 30 dni)3.62 zł
4.26 zł(-15%) -
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce
(3.62 zł najniższa cena z 30 dni)3.62 zł
4.26 zł(-15%)
Ebooka "Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1067-5, 9788379410675
- Data wydania ebooka:
-
2008-01-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
Wprowadzenie 7
Rozdział 1
Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce 13
1.1. Funkcje i charakter kanałów dystrybucji w zmieniającym się otoczeniu rynkowym 13
1.2. Podmioty kanałów dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych 17
1.2.1. Producent jako podmiot kanału dystrybucji 19
1.2.2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot kanału dystrybucji 22
1.3. Dobór partnerów do współpracy w kanale dystrybucji 28
1.3.1. Optyka producenta 28
1.3.2. Optyka przedsiębiorstwa handlowego 30
1.4. Podstawowe problemy decyzyjne w sferze dystrybucji 34
Rozdział 2
Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji 43
2.1. Istota relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji 43
2.2. Współdziałanie podmiotów w kanale dystrybucji - pojęcie, cechy, zasady 49
2.2.1. Modele współdziałania podmiotów w kanałach dystrybucji 53
2.3. Konflikty między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji 64
2.3.1. Rozwiązywanie konfliktów w kanale dystrybucji 77
2.4. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój współdziałania podmiotów w kanale dystrybucji 81
2.5. Ewolucja relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji 83
2.6. Współczesne tendencje w kształtowaniu relacji między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji 87
Rozdział 3
Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji 99
3.1. Relacje międzyorganizacyjne w kanale dystrybucji jako obiekt badań 99
3.2. Aspekty i dylematy metodyczne badania relacji między podmiotami w kanałach dystrybucji 104
3.3. Modele przydatne do badania uwarunkowań relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji 109
3.4. Mierniki procesu współdziałania podmiotów w kanale dystrybucji 113
Rozdział 4
Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 117
4.1. Znaczenie sektora handlu w Polsce i w wybranych krajach europejskich 117
4.2. Zagraniczne sieci handlowe w polskim systemie dystrybucji 124
4.2.1. Zagraniczna sieć handlowa - próba definicji pojęcia 124
4.2.2. Strategie wejścia zagranicznych sieci handlowych na polski rynek 128
4.2.3. Podmioty zagraniczne działające w Polsce według form handlu detalicznego 135
4.3. Instrumenty marketingowego oddziaływania zagranicznych sieci handlowych na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 137
4.4. Marki własne w strategiach marketingowych zagranicznych sieci handlowych 158
4.4.1. Polityka marki w zagranicznych sieciach handlowych 158
4.4.2. Kategorie marek własnych zagranicznych sieci handlowych rozwijane w Polsce 163
4.4.3. Marketingowe wyróżniki polityki marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 172
4.4.4. Znaczenie marek własnych zagranicznych sieci handlowych na wybranych rynkach produktowych w Polsce 175
4.4.5. Pozycjonowanie cenowe marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 181
4.4.6. Perspektywy rozwoju marek własnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 185
4.5. Podstawowe cele zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 189
4.6. Współczesne przemiany i trendy w systemie dystrybucji międzynarodowej 194
Rozdział 5
Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań 205
5.1. Przebieg badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych 205
5.2. Motywy współdziałania krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 208
5.3. Ocena warunków współpracy krajowych producentów - dostawców i zagranicznych sieci handlowych w kanale dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych 215
5.4. Identyfikacja pól konfliktów w kanale dystrybucji krajowy dostawca - zagraniczna sieć handlowa na rynku produktów konsumpcyjnych 223
5.5. Pozytywne i negatywne aspekty współpracy w sferze dystrybucji z zagranicznymi sieciami handlowymi w opinii krajowych dostawców 233
5.6. Relacje zagranicznych sieci handlowych i krajowych producentów - dostawców marek własnych w świetle badań 240
5.7. Perspektywy rozwoju procesu współdziałania krajowych dostawców i zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji produktów konsumpcyjnych - prognoza procesu do 2010 r. 255
Zakończenie 263
Bibliografia 269
CeDeWu - inne książki
-
Książka jest dziełem znanej na rynku księgarskim spółki autorskiej, której ambicją jest przybliżanie dziejów gospodarczych Polski w sposób budzący zainteresowanie nie tylko wąskiej grupy specjalistów, ale także szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jesteśmy bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 zł najniższa cena z 30 dni)39.95 zł
47.00 zł(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowań na temat aktualnych, ważnych problemów prawnych występujących na rynku energii.(46.75 zł najniższa cena z 30 dni)
46.75 zł
55.00 zł(-15%) -
Przedstawione w nim rozważania mają na celu podjęcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowości i bankowości.
Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6 Rachunkowość i bankowość XXI wieku. Zainteresowania młodego pokolenia. Tom 6
(45.05 zł najniższa cena z 30 dni)45.05 zł
53.00 zł(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(63.33 zł najniższa cena z 30 dni)66.31 zł
77.00 zł(-14%) -
Koniec roku to czas, w którym porządkujemy i podsumowujemy cały rok. Bank Spółdzielczy należy do instytucji finansowych, które zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzają roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 zł najniższa cena z 30 dni)
84.15 zł
99.00 zł(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie.(43.35 zł najniższa cena z 30 dni)
43.35 zł
51.00 zł(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(88.90 zł najniższa cena z 30 dni)91.26 zł
108.00 zł(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją.
Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II Gospodarka majątkiem jednostki budżetowej. Wydanie II
(83.30 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
98.00 zł(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiębiorstwem wynika z konfliktu interesów między uczestnikami struktury korporacyjnej, mającego swoje korzenie w oddzieleniu własności spółki od zarządzania nią.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiębiorstwem (wyd. II)
(72.25 zł najniższa cena z 30 dni)72.25 zł
85.00 zł(-15%) -
W książce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotę mikrofinansów oraz współczesne problemy stojące przed instytucjami mikrofinansowymi na świecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskonałości rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 zł najniższa cena z 30 dni)64.60 zł
76.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań Zbigniew Spyra (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.