Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II)
- Autor:
- Zbigniew Spyra
- Promocja Przejd¼
- Wydawnictwo:
- CeDeWu
- Ocena:
- B±d¼ pierwszym, który oceni tê ksi±¿kê
- Stron:
- 288
-
PDF
Opis ksi±¿ki: Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II)
Ksi±¿ka Zbigniewa Spyry jest jedn± z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmuj±cych problematykê relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przyk³ady oraz umiejêtnie wykorzystuje mo¿liwo¶ci graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zale¿no¶ci. W kwestiach dotycz±cych badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wywa¿ony przedstawiaj±c z³o¿on± i wielop³aszczyznow± diagnozê obecnego stanu i uwarunkowañ, a tak¿e perspektywy i kierunki zmian.
Ksi±¿ka powinna zainteresowaæ praktyków szukaj±cych mo¿liwo¶ci pog³êbienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, mened¿erów przedsiêbiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz mened¿erów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kszta³towanie relacji z miêdzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakuj±cy element znajdziesz w ksi±¿ce Briana Tracy’ego, ¶wiatowej s³awy eksperta w dziedzinie dzia³añ sprzeda¿owych. Przekonasz siê, ¿e domykania sprzeda¿y mo¿na siê po prostu nauczyæ — trzeba jedynie wiedzieæ jak i trochê poæwiczyæ. Otrzymasz równie¿ poka¼ny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniêdzy w sferze profesjonalnej sprzeda¿y Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniêdzy w sferze profesjonalnej sprzeda¿y
(35.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)38.35 z³
59.00 z³(-35%) -
Social media sta³y siê nasz± codzienno¶ci±. Budzimy siê rano i zagl±damy do telefonu - w zale¿no¶ci od wieku i bañki, w której funkcjonujemy, s± to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co s³ychaæ u znajomych i co siê wydarzy³o na ¶wiecie w czasie, gdy spali¶my. A...
Twoja firma w social mediach. Podrêcznik marketingu internetowego dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podrêcznik marketingu internetowego dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)38.35 z³
59.00 z³(-35%) -
Ta ksi±¿ka daje zestaw prostych, ³atwych w zrozumieniu narzêdzi, z których mo¿esz skorzystaæ natychmiast, by od razu skierowaæ swoj± firmê na ¶cie¿kê zwiêkszania rentowno¶ci. Przekonasz siê, ¿e szybko¶æ decyzji odgrywa tu decyduj±c± rolê — miliony przedsiêbiorstw dzia³aj± bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do b³yskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do b³yskawicznego wzrostu zysków
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)32.43 z³
49.90 z³(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia dzia³añ marketingowych, sprzeda¿owych i rozwoju produktu, w której celem aktywno¶ci nie s± najwiêksze zasiêgi, a dotarcie do mo¿liwie najlepiej okre¶lonej grupy docelowej. Oczywi¶cie przy zachowaniu jak najni¿szego kosztu tego procesu. Gdy siê nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwaæ nowych klientów i utrzymywaæ obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwaæ nowych klientów i utrzymywaæ obecnych
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)32.43 z³
49.90 z³(-35%) -
Czy wiesz, czym s± ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w ¶wiecie finansów, okre¶la siê produkty, które mo¿na umie¶ciæ miêdzy tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok ro¶nie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granic±, jak i w P...
ETF-y, czyli dzia³asz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli dzia³asz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)51.35 z³
79.00 z³(-35%) -
Klientocentryczno¶æ to strategia orientuj±ca dzia³ania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywi¶cie j± ¿ywi. To jego decyzje zakupowe: kupiæ – nie kupiæ, wróciæ po kolejne towary lub us³ugi – nie wróciæ, decyduj± o przysz³o¶ci Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym ¶w...
Tworzenie do¶wiadczeñ klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie do¶wiadczeñ klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)50.05 z³
77.00 z³(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Wiêkszo¶æ z nas potrzebuje wskazówek i narzêdzi, by móc w pe³ni ¶wiadomie zaprojektowaæ pozytywne do¶wiadczenie swoich klientów na ka¿dym etapie ich kontaktu z mark±. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy us³ugi. Dobra wiadomo¶æ: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych do¶wiadczeñ na ¶cie¿ce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych do¶wiadczeñ na ¶cie¿ce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)64.35 z³
99.00 z³(-35%) -
Nasze ¿ycie w du¿ym stopniu toczy siê w internecie. Tak¿e interesy za³atwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i us³ug, opinii o nich i miejsc, w których mo¿emy zaspokoiæ dan± potrzebê. E-zakupy staj± siê codzienno¶ci±. Przedsiêbiorcy, ¶wiadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowuj± ...
Internet mo¿liwo¶ci. O tym, jak wypromowaæ firmê i zarabiaæ wiêcej, pracuj±c mniej Internet mo¿liwo¶ci. O tym, jak wypromowaæ firmê i zarabiaæ wiêcej, pracuj±c mniej
(24.50 z³ najni¿sza cena z 30 dni)31.85 z³
49.00 z³(-35%) -
W tej przystêpnie napisanej ksi±¿ce znajdziesz sekretn± wiedzê, dziêki której spe³nisz marzenia o ¶wietnie prosperuj±cej i rozwijaj±cej siê firmie. Przekonasz siê, ¿e w przyci±ganiu klientów nie ma ¿adnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieæ, kim s± Twoi idealni klienci, dowiedzieæ siê, gd...
Tajniki zwiêkszania ruchu. Sekretny podrêcznik nape³niania lejków sprzeda¿owych najlepszymi klientami Tajniki zwiêkszania ruchu. Sekretny podrêcznik nape³niania lejków sprzeda¿owych najlepszymi klientami
(40.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)43.55 z³
67.00 z³(-35%) -
Ludzie szukaj± konkretnego produktu lub us³ugi, poniewa¿ chc± rozwi±zaæ jakie¶ swoje problemy. Oczekuj± konkretnych rezultatów. S± gotowi zap³aciæ za pewno¶æ, ¿e dziêki zakupowi uzyskaj± oczekiwany efekt. Co wiêcej, za jaki¶ czas chêtnie powróc±, a nawet pozostan± wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podrêcznik zamieniania przypadkowych go¶ci w sta³ych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podrêcznik zamieniania przypadkowych go¶ci w sta³ych klientów
(40.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)43.55 z³
67.00 z³(-35%)
Zbigniew Spyra - pozosta³e ksi±¿ki
-
Niniejsza publikacja stanowi wielop³aszczyznowe opracowanie wpisuj±ce siê w dyskusjê na temat wspó³czesnych zagadnieñ dotycz±cych sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów studentów i doktorantów reprezentuj±cych ró¿ne krajowe o¶rodki akademickie znalaz³y siê takie kwestie, jak: ...
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty
-
Najogólniej rzecz ujmuj±c mo¿na wyró¿niæ dwa przeciwstawne ujêcia problemu: rynkowe i antyrynkowe.
Zarz±dzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej Zarz±dzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej
(56.10 z³ najni¿sza cena z 30 dni)56.10 z³
66.00 z³(-15%) -
Ksi±¿ka Zbigniewa Spyry jest jedn± z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmuj±cych problematykê relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 1. Istota kana³ów dystrybucji we wspó³czesnej gospodarce Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 1. Istota kana³ów dystrybucji we wspó³czesnej gospodarce
(3.62 z³ najni¿sza cena z 30 dni)3.62 z³
4.26 z³(-15%) -
Ksi±¿ka Zbigniewa Spyry jest jedn± z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmuj±cych problematykê relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 2. Determinanty i typy relacji miêdzyorganizacyjnych w kana³ach dystrybucji Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 2. Determinanty i typy relacji miêdzyorganizacyjnych w kana³ach dystrybucji
(3.62 z³ najni¿sza cena z 30 dni)3.62 z³
4.26 z³(-15%) -
Ksi±¿ka Zbigniewa Spyry jest jedn± z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmuj±cych problematykê relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 3. Metodyka badañ relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 3. Metodyka badañ relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji
(3.62 z³ najni¿sza cena z 30 dni)3.62 z³
4.26 z³(-15%) -
Ksi±¿ka Zbigniewa Spyry jest jedn± z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmuj±cych problematykê relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce
(3.62 z³ najni¿sza cena z 30 dni)3.62 z³
4.26 z³(-15%) -
Ksi±¿ka Zbigniewa Spyry jest jedn± z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmuj±cych problematykê relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany.
Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 5. Relacje miêdzy podmiotami - uczestnikami kana³u dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w ¶wietle badañ Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II). Rozdzia³ 5. Relacje miêdzy podmiotami - uczestnikami kana³u dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w ¶wietle badañ
(3.62 z³ najni¿sza cena z 30 dni)3.62 z³
4.26 z³(-15%)
Ebooka "Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II)" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Audiobooka "Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II)" pos³uchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Kurs Video "Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II)" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostêpem do najnowszej wersji Twojej przegl±darki internetowej
Szczegó³y ksi±¿ki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-794-1062-0, 9788379410620
- Data wydania ebooka:
- 2008-01-01 Data wydania ebooka czêsto jest dniem wprowadzenia tytu³u do sprzeda¿y i mo¿e nie byæ równoznaczna z dat± wydania ksi±¿ki papierowej. Dodatkowe informacje mo¿esz znale¼æ w darmowym fragmencie. Je¶li masz w±tpliwo¶ci skontaktuj siê z nami sklep@onepress.pl.
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.7MB
- Pobierz przyk³adowy rozdzia³ PDF
Spis tre¶ci ksi±¿ki
Wprowadzenie 7
Rozdzia³ 1
Istota kana³ów dystrybucji we wspó³czesnej gospodarce 13
1.1. Funkcje i charakter kana³ów dystrybucji w zmieniaj±cym siê otoczeniu rynkowym 13
1.2. Podmioty kana³ów dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych 17
1.2.1. Producent jako podmiot kana³u dystrybucji 19
1.2.2. Przedsiêbiorstwo handlowe jako podmiot kana³u dystrybucji 22
1.3. Dobór partnerów do wspó³pracy w kanale dystrybucji 28
1.3.1. Optyka producenta 28
1.3.2. Optyka przedsiêbiorstwa handlowego 30
1.4. Podstawowe problemy decyzyjne w sferze dystrybucji 34
Rozdzia³ 2
Determinanty i typy relacji miêdzyorganizacyjnych w kana³ach dystrybucji 43
2.1. Istota relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji 43
2.2. Wspó³dzia³anie podmiotów w kanale dystrybucji - pojêcie, cechy, zasady 49
2.2.1. Modele wspó³dzia³ania podmiotów w kana³ach dystrybucji 53
2.3. Konflikty miêdzy podmiotami - uczestnikami kana³u dystrybucji 64
2.3.1. Rozwi±zywanie konfliktów w kanale dystrybucji 77
2.4. Czynniki stymuluj±ce i ograniczaj±ce rozwój wspó³dzia³ania podmiotów w kanale dystrybucji 81
2.5. Ewolucja relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji 83
2.6. Wspó³czesne tendencje w kszta³towaniu relacji miêdzy podmiotami - uczestnikami kana³u dystrybucji 87
Rozdzia³ 3
Metodyka badañ relacji miêdzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji 99
3.1. Relacje miêdzyorganizacyjne w kanale dystrybucji jako obiekt badañ 99
3.2. Aspekty i dylematy metodyczne badania relacji miêdzy podmiotami w kana³ach dystrybucji 104
3.3. Modele przydatne do badania uwarunkowañ relacji miêdzyorganizacyjnych w kana³ach dystrybucji 109
3.4. Mierniki procesu wspó³dzia³ania podmiotów w kanale dystrybucji 113
Rozdzia³ 4
Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 117
4.1. Znaczenie sektora handlu w Polsce i w wybranych krajach europejskich 117
4.2. Zagraniczne sieci handlowe w polskim systemie dystrybucji 124
4.2.1. Zagraniczna sieæ handlowa - próba definicji pojêcia 124
4.2.2. Strategie wej¶cia zagranicznych sieci handlowych na polski rynek 128
4.2.3. Podmioty zagraniczne dzia³aj±ce w Polsce wed³ug form handlu detalicznego 135
4.3. Instrumenty marketingowego oddzia³ywania zagranicznych sieci handlowych na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 137
4.4. Marki w³asne w strategiach marketingowych zagranicznych sieci handlowych 158
4.4.1. Polityka marki w zagranicznych sieciach handlowych 158
4.4.2. Kategorie marek w³asnych zagranicznych sieci handlowych rozwijane w Polsce 163
4.4.3. Marketingowe wyró¿niki polityki marek w³asnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 172
4.4.4. Znaczenie marek w³asnych zagranicznych sieci handlowych na wybranych rynkach produktowych w Polsce 175
4.4.5. Pozycjonowanie cenowe marek w³asnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 181
4.4.6. Perspektywy rozwoju marek w³asnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 185
4.5. Podstawowe cele zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 189
4.6. Wspó³czesne przemiany i trendy w systemie dystrybucji miêdzynarodowej 194
Rozdzia³ 5
Relacje miêdzy podmiotami - uczestnikami kana³u dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w ¶wietle badañ 205
5.1. Przebieg badañ bezpo¶rednich i charakterystyka prób badawczych 205
5.2. Motywy wspó³dzia³ania krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce 208
5.3. Ocena warunków wspó³pracy krajowych producentów - dostawców i zagranicznych sieci handlowych w kanale dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych 215
5.4. Identyfikacja pól konfliktów w kanale dystrybucji krajowy dostawca - zagraniczna sieæ handlowa na rynku produktów konsumpcyjnych 223
5.5. Pozytywne i negatywne aspekty wspó³pracy w sferze dystrybucji z zagranicznymi sieciami handlowymi w opinii krajowych dostawców 233
5.6. Relacje zagranicznych sieci handlowych i krajowych producentów - dostawców marek w³asnych w ¶wietle badañ 240
5.7. Perspektywy rozwoju procesu wspó³dzia³ania krajowych dostawców i zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji produktów konsumpcyjnych - prognoza procesu do 2010 r. 255
Zakoñczenie 263
Bibliografia 269
CeDeWu - inne ksi±¿ki
-
Ksi±¿ka jest dzie³em znanej na rynku ksiêgarskim spó³ki autorskiej, której ambicj± jest przybli¿anie dziejów gospodarczych Polski w sposób budz±cy zainteresowanie nie tylko w±skiej grupy specjalistów, ale tak¿e szerszego grona czytelników...
Dlaczego nie jeste¶my bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II Dlaczego nie jeste¶my bogaci? Dystans gospodarki polskiej do zchodnioeuropejskiej. Wydanie II
(39.95 z³ najni¿sza cena z 30 dni)39.95 z³
47.00 z³(-15%) -
Publikacja to zbiór opracowañ na temat aktualnych, wa¿nych problemów prawnych wystêpuj±cych na rynku energii.(46.75 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
46.75 z³
55.00 z³(-15%) -
Przedstawione w nim rozwa¿ania maj± na celu podjêcie dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu rachunkowo¶ci i bankowo¶ci.
Rachunkowo¶æ i bankowo¶æ XXI wieku. Zainteresowania m³odego pokolenia. Tom 6 Rachunkowo¶æ i bankowo¶æ XXI wieku. Zainteresowania m³odego pokolenia. Tom 6
(45.05 z³ najni¿sza cena z 30 dni)45.05 z³
53.00 z³(-15%) -
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously.
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization
(65.45 z³ najni¿sza cena z 30 dni)65.45 z³
77.00 z³(-15%) -
Koniec roku to czas, w którym porz±dkujemy i podsumowujemy ca³y rok. Bank Spó³dzielczy nale¿y do instytucji finansowych, które zgodnie z ustaw± o rachunkowo¶ci sporz±dzaj± roczne sprawozdanie finansowe.(84.15 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
84.15 z³
99.00 z³(-15%) -
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, i¿ marketing jest t± dziedzin± dzia³alno¶ci, której efekty najtrudniej jest zmierzyæ, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodniæ jest zyskowno¶æ dzia³añ podejmowanych w tym zakresie.(43.35 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
43.35 z³
51.00 z³(-15%) -
In this research work, Author focus on the analysis of the trade relationships between European Union and People Republic China.
European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work European Union - China. Trade Relationships. In the 70 years of born anniversary and 47 years of scientific work
(91.80 z³ najni¿sza cena z 30 dni)91.80 z³
108.00 z³(-15%) -
Niniejsza publikacja omawia zasady prawid³owego gospodarowania sk³adnikami maj±tku w jednostce bud¿etowej wraz z kompletn± dokumentacj±.
Gospodarka maj±tkiem jednostki bud¿etowej. Wydanie II Gospodarka maj±tkiem jednostki bud¿etowej. Wydanie II
(83.30 z³ najni¿sza cena z 30 dni)83.30 z³
98.00 z³(-15%) -
otrzeba sprawowania nadzoru nad przedsiêbiorstwem wynika z konfliktu interesów miêdzy uczestnikami struktury korporacyjnej, maj±cego swoje korzenie w oddzieleniu w³asno¶ci spó³ki od zarz±dzania ni±.
Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiêbiorstwem (wyd. II) Kompendium wiedzy o nadzorze i kontroli nad przedsiêbiorstwem (wyd. II)
(72.25 z³ najni¿sza cena z 30 dni)72.25 z³
85.00 z³(-15%) -
W ksi±¿ce w sposób syntetyczny zaprezentowano istotê mikrofinansów oraz wspó³czesne problemy stoj±ce przed instytucjami mikrofinansowymi na ¶wiecie, w Europie oraz w Polsce.
Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskona³o¶ci rynków kredytowych. Wydanie II Mikrofinanse w ograniczaniu niedoskona³o¶ci rynków kredytowych. Wydanie II
(64.60 z³ najni¿sza cena z 30 dni)64.60 z³
76.00 z³(-15%)
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: Kana³y dystrybucji - kszta³towanie relacji (wyd. II) Zbigniew Spyra (0) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.