ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wybrane aspekty

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej  wybrane aspekty Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra - okładka książki

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej  wybrane aspekty Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra - okładka książki

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej  wybrane aspekty Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra - okładka audiobooka MP3

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej  wybrane aspekty Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
121
Dostępny format:
     PDF

Ebook

darmowy

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego, reklama w grach wideo, wybrane aspekty dostępności komunikacji marketingowej i multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących, analiza rynku kryptowalut jako szansy rozwoju komunikacji marketingowej instytucji finansowych, możliwości wykorzystania nowych mediów jako narzędzia wywierania wpływu psychologicznego we współczesnych konfliktach zbrojnych, wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw branży rękodzielniczej, zastosowanie aplikacji mobilnych jako narzędzia nowoczesnej komunikacji marketingowej współczesnych sieci handlowych czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu komunikowania i dostarczania wartości klientowi. Prezentowana monografia jest owocem VIII edycji cyklicznej Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji Naukowej pt. Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej, organizowanej od 2013 roku przez Koło Naukowe Marketingu Meritum działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Wybrane bestsellery

Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra

Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra - pozostałe książki

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności