Krzysztof Wadas - książki
-
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
-
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
-
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
-
Biblia e-biznesu
-
New Media Behind the Iron Curtain. Cultural History of Video Microcomputers and Satellite Television in Communist Poland
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem przemysłowym we współczesnej gospodarce. Wydanie II
-
Konwersja w e-commerce
-
Nowe media w języku, kulturze i literaturze
-
Emocje i polityka. Sceny z życia polskiego parlamentu
-
Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją
-
Targi w gospodarce rynkowej
-
Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym - stan i perspektywy
-
Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami
-
Zarządzanie wartością spółki kapitałowej. Podręcznik akademicki
-
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
-
Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne
-
Nowe media w PRL
-
Kreatywny Poradnik Eventowy
-
Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki - Część I