- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Dave Patten
Opis książki: Skuteczny marketing w małej firmie
- Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
- Jak znaleźć niszę rynkową?
- Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?
Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zamiast wyważać otwarte drzwi, zastosuj omówione w tej książce sprawdzone techniki marketingowe, a unikniesz zbędnych wydatków i nie stracisz czasu.
Ta książka jest napisana dla małych przedsiębiorców. Duże firmy z reguły mają dyrektorów i specjalistów od marketingu. Jednak prowadzący małe biznesy muszą opierać się na własnej wiedzy i doświadczeniu. Muszą zdobywać informacje o rynku i umieć je spożytkować własnymi siłami. Zawarte tu użyteczne przykłady i wskazówki pomogą Ci lepiej wykorzystywać szanse rynkowe.
Autor podzieli się z Tobą wieloletnim doświadczeniem w doradztwie dla małych przedsiębiorców, przekazując Ci wiedzę o najważniejszych zasadach i narzędziach marketingu w oparciu o liczne przykłady. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się:
- jak badać rynek?
- jak ustalać cenę?
- jak zdobywać rozgłos, nie wydając na to dużych pieniędzy?
- jak projektować reklamy?
- jak przygotowywać się do udziału targach i wystawach?
- jak pisać listy do klientów?
- jak zlecać projektowanie i drukowanie materiałów reklamowych?
- jak troszczyć się o klienta?
- jak zaprojektować dobrą stronę internetową?
"Skuteczny marketing w małej firmie" to lektura obowiązkowa każdego, kto rozwija własne przedsiębiorstwo i chce zamieniać dobre pomysły w przychody i zyski, nie tracąc czasu i pieniędzy na kosztowne usługi konsultantów od marketingu.
Wybrane bestsellery
-
Marketing już dawno przestał być synonimem zamieszczania ogłoszenia w prasie czy produkcji stoiska targowego. Od wyglądu produktu, poprzez jego cenę, sposób dystrybucji, aż po skrojone na miarę działania promocyjne — wszystko ma służyć najważniejszemu celowi istnienia Twojej firmy, czyli za...
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Small Business
-
Dzięki tej książce poznasz kilka prostych, podstawowych zasad, które pozwolą Ci podjąć się zadania prowadzenia takiej księgi. Dowiesz się m.in., kto może skorzystać z takiej formy rozliczeń, jak księgować wydatki i rozliczać dochody, co zrobić, gdy popełnisz błąd w rachunkach. Odkryjesz kwestie z...
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktualizowane
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.70 zł
44.90 zł(-45%) -
Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze kosz...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do f...
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Czym jest franczyza? To koncepcja, która franczyzodawcy gwarantuje sukces, a franczyzobiorcy pozwala minimalizować ryzyko związane z prowadzeniem działalności. To długotrwała umowa na odpłatne udzielenie licencji w zakresie używania marki, znaku firmowego oraz wypracowanego know-how. Książka Fran...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Celem autorki tej książki było stworzenie kompleksowego przewodnika po przepisach — nie tylko podatkowych — dla osób, które chcą osobiście zająć się rozliczaniem własnej działalności. Przewodnika nie tylko do jednorazowego przeczytania, ale takiego, do którego warto wielokrotnie wraca...
Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic Podatkowa księga przychodów i rozchodów bez tajemnic
(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i p...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważn...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Książka Zbigniewa Mendla odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski — zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działaln...(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
W Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę znajdziesz konkretne wskazówki, pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania b...
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie...
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
37.00 zł(-45%)
Ebooka "Skuteczny marketing w małej firmie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Skuteczny marketing w małej firmie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Skuteczny marketing w małej firmie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Successful Marketing for the Small Business
- Tłumaczenie:
- Tomasz Rzychoń
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1819-8, 8373618198
- Data wydania książki drukowanej:
- 2005-04-11
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 2706
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Mała firma
- Serie wydawnicze: Small Business
Spis treści książki
- Produkt czy usługa? (14)
- Kim jest klient? (15)
- Jak nakłaniać ludzi do wydawania pieniędzy? (17)
- Czy cena jest najważniejsza? (20)
- Cechy produktów a korzyści dla klientów (20)
- Segmentuj rynek klientów (21)
- Rozwojowe segmenty na rynku konsumentów (24)
- Rozwojowe segmenty na rynku klientów biznesowych (25)
- Wyróżnij Twój produkt spośród innych (26)
- Oferuj więcej niż jeden produkt (27)
- Pozycjonowanie (28)
- Polowanie na niszę (31)
- Sieć dystrybucji (31)
- Marża, czyli jak wyjść ponad koszty (33)
- Tożsamość marki (35)
- Ścigaj kluczowych klientów (37)
- Przynosząca zyski polityka cenowa (38)
- Polityka cenowa (39)
- Marketing usług - dyscyplina specjalna (44)
- Cykl życia produktu (48)
- Miks marketingowy (51)
- Lokalizacja (52)
- Plan marketingowy (53)
- Podsumowanie (61)
- Skąd czerpać informacje o rynku? (65)
- Inne źródła informacji (68)
- Prasa branżowa (69)
- Targi i wystawy (70)
- Znaki handlowe, patenty i zarejestrowane projekty (70)
- Sytuacja konkurencyjna (71)
- Testowanie akceptowalności produktu (74)
- Szukanie nowych rynków sprzedaży (76)
- Badanie rynku - lista sprawdzająca (78)
- Po co tworzyć stronę internetową? (85)
- Ile kosztuje stworzenie strony internetowej? (86)
- Nazwy domen (87)
- Dobry projekt strony internetowej (88)
- Wyszukiwarki (94)
- Grupy dyskusyjne i listy wysyłkowe (96)
- Jak budować markę w internecie? (97)
- Jak mierzyć siłę oddziaływania strony internetowej? (98)
- Sprzedaż online - e-commerce (98)
- Jak testować stronę? (100)
- Spraw, by klienci do Ciebie wracali (100)
- Potencjał strony internetowej (101)
- Podsumowanie (102)
- Więcej o stronach internetowych i e-commerce (103)
- Myśl o klientach (107)
- Jak wyznaczać cele? (107)
- Pozycjonowanie (109)
- Gdzie zamieścić reklamę? (111)
- Które medium reklamy wybrać? (116)
- Żargon techniczny w reklamie (119)
- Jak korzystać z usług agencji reklamowej? (121)
- Jak zaprojektować reklamę samodzielnie? (123)
- Najczęściej popełniane błędy (126)
- Techniki reklamy (134)
- Wkładki mogą być najlepszym środkiem reklamy (140)
- Bezpłatna infolinia (144)
- Jak to powiedzieć... (144)
- Współpraca w reklamie (145)
- Problem Żółtych Stron (147)
- Jak projektować wizerunek korporacyjny? (148)
- Jak drukować? (152)
- Desktop publishing (156)
- Żargon techniczny w projektowaniu grafiki i drukowaniu (157)
- Zdjęcia (159)
- Wiarygodność produktu (161)
- Opakowanie i punkt sprzedaży (162)
- Franchising (franczyza) (164)
- Podsumowanie (165)
- Gdzie jest ukryty zysk? (171)
- Sprzedaż wysyłkowa (172)
- Dlaczego mailing bezpośredni jest tak efektywny kosztowo? (180)
- Profil adresata (186)
- Jaki wysłać materiał? (187)
- Jak napisać skuteczny list sprzedażowy? (189)
- Testuj i jeszcze raz testuj (198)
- Ile to wszystko kosztuje? (202)
- Po co rozwijać mailing bezpośredni? (204)
- Jak przygotować katalog wysyłkowy? (205)
- Dostarczanie materiałów reklamowych pod drzwi (206)
- Jak stworzyć klub? (208)
- Prezentacje w domach klientów (209)
- Kolportaż przez lokalny urząd pocztowy (209)
- Użyteczne adresy (210)
- Telemarketing (210)
- Marketing sieciowy (211)
- Podsumowanie (211)
- Cele public relations (214)
- Jak myślą dziennikarze? (215)
- Inne techniki PR (227)
- Podsumowanie (233)
- Ludzie kupują ludzi (236)
- Jak ustalać cele? (238)
- Poznaj Twoje produkty (239)
- Planowanie to oszczędność czasu (239)
- Sekretarka nie do przejścia? (242)
- Prezentacja (243)
- Jak przekonać klienta? (245)
- Naucz się słuchać (246)
- Jak radzić sobie z trudnymi klientami? (247)
- Jak rozpoznać, że klient chce kupić? (247)
- Ustępstwa (248)
- Jak rozwiać wątpliwości klienta? (248)
- Jak przekonać klienta, żeby zmienił dostawcę? (250)
- Jak sfinalizować sprzedaż? (251)
- Inne produkty i inni klienci (256)
- Sprzedaż albo zwrot (256)
- Jak prezentować produkt? (257)
- Sprawy prawne i księgowe (258)
- Pośrednicy i agenci (262)
- Telesprzedaż (264)
- Jak troszczyć się o klienta? (269)
- Promocja sprzedaży (PS) (270)
- Manipulowanie ceną (271)
- Jak wzmacniać lojalność klientów? (272)
- Konkursy (273)
- Podarki promocyjne (273)
- Podsumowanie (274)
- Jak wybrać właściwą imprezę handlową? (278)
- Określ Twój cel (279)
- Ile to kosztuje? (280)
- Jak zaprojektować stoisko? (282)
- Zdobądź rozgłos jeszcze przed imprezą handlową (288)
- Szkolenie personelu i sprzedaż (289)
- Prezentacja Twojej firmy na imprezie handlowej (290)
- Drogie broszury i inne materiały przeznaczone dla poważnych klientów (291)
- Trzymaj klasę (292)
- Po imprezie handlowej (292)
- Podsumowanie (293)
- Jak eksportować, nie wyjeżdżając z kraju? (298)
- Jak eksportować, wyjeżdżając z kraju? (299)
- Usługi spedytorów (302)
- Dokąd eksportować? (302)
- Formy płatności w obrocie zagranicznym (305)
- Internet (305)
- Minisłownik terminów eksportowych (306)
- O jakie pomysły chodzi? (310)
- Bądź realistą (310)
- Jak zapewnić poufność informacji? (311)
- Własność intelektualna (311)
- Sprzedaż licencji (315)
- Czy opłaca się wdrażać innowacje? (316)
- Historia z morałem (317)
- I wreszcie - moich 12 złotych zasad (317)
Wprowadzenie (9)
1. Czym jest marketing? (13)
2. Badanie rynku (63)
3. Internet (83)
4. Reklama (105)
5. Marketing bezpośredni (167)
6. Public relations (213)
7. Sprzedaż i promocja sprzedaży (235)
8. Wystawy i pokazy (277)
9. Jak rozpocząć działalność eksportową? (295)
10. Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty (309)
Skorowidz (319)
Oceny i opinie klientów: Skuteczny marketing w małej firmie Dave Patten (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)