Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
- Autorzy:
- Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 432
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak -- sięgnij po profesjonalne, użyteczne narzędzia handlowe i windykacyjne, które pomogą Ci osiągać zdumiewające efekty w Twojej pracy.
Zestaw multimedialny "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności" ma na celu przeprowadzenie Cię przez cały proces sprzedaży -- od nawiązania kontaktu, przez trudne sytuacje negocjacyjne aż po odbiór należnych pieniędzy. Mamy nadzieję, że zestaw pomoże w Twoim zawodowym rozwoju. Jego elementy wzajemnie się uzupełniają, dzięki temu będziesz mógł z niego korzystać na różne sposoby, w zależności od preferencji i sytuacji, w których się znajdujesz.
"Zawartość merytoryczna tego specjalnego, multimedialnego zestawu szkoleniowego jest dorobkiem piętnastoletnich doświadczeń Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH oraz naszych Klientów, którym zawdzięczamy interesujące szkolenia oraz pouczające uwagi i wskazówki."
Z zestawu dowiesz się:
- Jak budować dobry kontakt z klientem?
- Jak prowadzić negocjacje handlowe w oparciu o interesy?
- Jak radzić sobie z zastrzeżeniami i brakiem zainteresowania klienta?
- Jak budować w sobie dystans do trudnych sytuacji handlowych i windykacyjnych?
- Jak budować powagę sytuacji w rozmowach o należnościach?
- Jak radzić sobie z trudnymi grami i manipulacjami klientów w sytuacjach handlowych i windykacyjnych?
Przećwicz własne sposoby reagowania
na trudne sytuacje handlowe i windykacyjne.
Zestaw multimedialny zawiera:
- Książkę "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności".
- Zeszyt ćwiczeń.
- "Zajrzyj na warsztat" -- dwie płyty DVD z nagranymi fragmentami warsztatu szkoleniowego Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH.
- trzy płyty CD z wykładami.
Wybrane bestsellery
-
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same skł...
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, S...
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
O autorach książki
Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech HamanJerzy Gut (rocznik 1955) jest współwłaścielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w pracy dla wyższej i najwyższej kadry kierowniczej, pomocy przy rozwiązywaniu konfliktów i problemów wewnątrz firm, coachingu handlowego i szefowskiego oraz coachingu indywidualnego dla menedżerów.
Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt orazOśrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
Wojciech Haman (rocznik 1954) jest właścielem firmy szkoleniowej Kontrakt OSH. Specjalizuje się w szkoleniach dla szefów z zakresu psychologii zarządzania i psychologii sprzedaży, wdrażania porcedur coachingowych i rekrutacyjnych, indywidualnym coachingu dla Wyższej Kadry Kierowniczej, pomocy w rozwiązywaniu realnych konfliktów wewnątrz firm.
Twórca oryginalnych, autorskich standardów: handlowych, szefowskich i negocjacyjnych. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu, Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt orazOśrodka Negocjacji Kontrakt. Autor poradników biznesowych i filmów szkoleniowych oraz metody coachingu narzędziowego. Inicjator realnych negocjacji wewnątrz firm i wdrożeń systemów coachingowych.
Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman - pozostałe książki
-
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad d...
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka to praktyczny poradnik dla osób, które z racji swojego zawodu, funkcji lub sytuacji życiowej mają często do czynienia z konfliktami, a także dla tych, które muszą negocjować. Znajdziesz w niej konkretne i użyteczne sposoby budowania dobrego kontaktu i zachęcania do współpracy, przeciws...
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wydanie III rozszerzone
(43.55 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zes...
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
(50.05 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne d...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mec...(42.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.50 zł
77.00 zł(-50%) -
Książka jest efektem doświadczeń trenerskich oraz biznesowych autora oraz zebraniem dorobku jednej z najdłużej działających polskich firm szkoleniowych — Kontrakt-OSH — z którą autor był związany przez dwanaście lat. Zbiór refleksji na temat rozwoju człowieka, roli trenera, funkcjonow...
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Ebooka "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0640-8, 8324606408
- Data wydania książki drukowanej:
- 2006-10-05
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3408
- Zobacz zawartość nośnika
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Controlling
Sprzedaż
Multimedialne szkolenia
Spis treści książki
-
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności
- Dlaczego klienci grają? (23)
- Pozytywna transakcja handlowa (30)
- Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy (36)
- Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym (46)
- Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? (55)
- Parafraza. I co dalej? (60)
- Gra "Nie mam czasu" (80)
- Gra "To mnie nie interesuje" (85)
- Przejmowanie klienta od konkurencji (89)
- Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." (91)
- Komu pozostawiać wybór, a komu polecać?(JA - INNI) (97)
- Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) (104)
- Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko, i jak docenić klienta krytykującego?
(ZGODNY - NEGUJĄCY) (108)
- Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY (116)
- Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY (118)
- Typ osobowości a skłonność do wpadania w długi (121)
- Mit ceny (131)
- Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? (134)
- Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem (137)
- Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru (141)
- Mity i stereotypy związane z windykowaniem należności od klientów (146)
- Straszenie konkurencją (154)
- Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem (156)
- Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" (157)
- Osobisty atak na handlowca lub jego firmę (159)
- Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr Hyde) (160)
- Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? (161)
- Stawianie granic klientowi (167)
- Asertywne stawianie granic (169)
- Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) (177)
- Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta (185)
- Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta (193)
- Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) (196)
- Zamiana oceny na opinię (199)
- Nigdy nie zgadzaj się na pierwszą propozycję cenową klienta (208)
- Ustępuj z wysiłkiem, stawiając warunki (209)
- Doceniaj klienta, gdy opierasz się jego żądaniom (210)
- Oddzielaj ludzi od problemów, czyli bądź miękki dla ludzi, a twardy dla problemów (211)
- Biedacy (221)
- Oszuści (fraudzi) (222)
- Gracze (223)
- Pułapki psychologiczne (238)
- Błędy w polityce handlowej i windykacyjnej firmy (246)
- O co walczymy, dokąd zmierzamy? (257)
- Kontakt telefoniczny (264)
- Kontakt osobisty (266)
- Kontakt pisemny (267)
- Szybko reaguj (271)
- Kontaktuj się z odpowiednią osobą (272)
- Używaj jasnego i jednoznacznego języka (272)
- Umawiaj się bardzo precyzyjnie (273)
- Odsłaniaj intencje, zadawaj pytania! (273)
- Uważnie słuchaj (273)
- Bądź konsekwentny (274)
- Pierwszy kontakt (280)
- Negocjacje (284)
- Gra na czas (298)
- Gra na biedę (301)
- Gra na krwiopijcę (303)
- Gra reklamacyjna (306)
- Gra "inni mi nie płacą" (309)
- Sankcje we współpracy (315)
- Sankcje prawne (317)
- Sankcje psychologiczno-społeczne (321)
- Informacje o osobie dłużnika (338)
- Informacje o firmie dłużnika (343)
- Informacje mogące świadczyć o dużym ryzyku transakcji (350)
- Informacje o historii współpracy (352)
Wstęp (11)
CZĘŚĆ I
PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ (15)
1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? (17)
2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta (27)
3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta (43)
CZĘŚĆ II
DEBIUTY HANDLOWE (63)
4. Pierwszy kontakt z klientem (65)
5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta (69)
6. Debiutowe gry klienta (77)
7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich? (93)
CZĘŚĆ III
GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI? (127)
8. Mity i stereotypy działania handlowca (129)
9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca (149)
10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta (163)
CZĘŚĆ IV
KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA (201)
11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję (203)
CZĘŚĆ V
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WINDYKACJI HANDLOWYCH (215)
12. Dlaczego klienci nie płacą? (217)
13. Gra "Dłużnik" (227)
14. Czynniki zachęcające klientów do uników i pułapki czyhające na wierzyciela (235)
CZĘŚĆ VI
CO ROBIĆ Z NIEPŁACĄCYM KLIENTEM? (251)
15. Zasady działania wierzyciela (handlowca-windykatora) (253)
16. Wybór drogi kontaktu z klientem-dłużnikiem (261)
17. Zasady rozmów z dłużnikami (269)
18. Procedura windykacyjna (275)
CZĘŚĆ VII
GRY PSYCHOLOGICZNE (293)
Gry i wymówki klientów-dłużników (295)
CZĘŚĆ VIII
SANKCJE (311)
20. Typy sankcji (313)
21. Zapowiadanie sankcji klientowi (325)
CZĘŚĆ IX
ROLA INFORMACJI W WINDYKACJI (331)
22. Dane o dłużniku (333)
Zakończenie (355)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zeszyt ćwiczeń
Wstęp (5)
1. Budowanie kontaktu (7)
2. Radzenie sobie z debiutowymi zagrywkami klienta (11)
3. Rozpoznawanie potrzeb (21)
4. Odmowa handlowa (27)
5. Radzenie sobie z krytyką i uogólnioną oceną (31)
6. Standard rozmowy windykacyjnej (35)
7. Radzenie sobie z wymówkami klientów-dłużników (39)
8. Targowanie (49)
Oceny i opinie klientów: Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii