Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
- Autor:
- Paweł Muzyczyszyn
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 248
- Czas nagrania:
- 6 godz. 49 min.
- Czyta:
- Maciej Motylski
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
Patroni wydania:
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Odpowiednia strategia to gwarancja sukcesu. Tę prawdę znali wielcy wodzowie i menedżerowie ― ci, którzy osiągali cele uważane za niedostępne. Dla rozwoju marki i firmy znaczenie strategii jest wręcz kluczowe, zwłaszcza dziś, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego nowe wydani...
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%)
O autorze książki
Paweł MuzyczyszynPaweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
Ebooka "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: mikusiowe Bielicka PatrycjaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Praktyczna książka napisana przez praktyka! Pomocna dla nowych jak i zaawansowanych handlowców. Ogromna ilość przykładów i narzędzi do zastosowania. Polecam każdemu!
-
Recenzja: otwarte_ksiegi Żukowska ZuzannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
,,Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty” Paweł Muzyczyszyn Prowadzisz własny biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż? A może pracujesz jako handlowiec i chcesz otrzymać większe premie lub awans? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak” to ,,Sprzedażowe nawyki” są idealną lekturą dla Ciebie. Poradnik podzielony jest na osiem rozdziałów. Przydatna, praktyczna wiedza skondensowana jest w spójny i logiczny sposób. Atutem książki jest fakt, iż jej autor jest praktykiem, który spędził kilka lat w sektorze sprzedaży. Wiedza zawarta w poradniku została przez niego zweryfikowana i potwierdzona. Porady są dostosowane do polskiego rynku, dzięki czemu łatwiej jest przekuć nowo zdobytą wiedzę w działanie. Autor przygotował grafiki oraz zadania, które pomogą Ci przyswoić nowe umiejętności. Najważniejsze myśli oraz zasady zostały wyraźnie podkreślone, dzięki czemu wzrokowcy będą mogli jeszcze łatwiej zapamiętać czynności pomagające w pozyskaniu klientów. Dowiesz się również o procesach psychologicznych zachodzących w umyśle osoby decyzyjnej. Dowiesz się jak reagować, by nie stracić zainteresowania klienta. Poradnik pomoże Ci w zaprezentowaniu siebie oraz firmy. Nauczysz się zawierać transakcje satysfakcjonujące zarówno ciebie, jak i klienta.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8878-9, 9788328388789
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-04-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9467-4, 9788328394674
- Data wydania ebooka:
- 2022-04-12 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9413-1, 9788328394131
- Data wydania audiobooka:
- 2022-04-12 Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 158356
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 323.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Sprzedaż
Spis treści książki
- NAWYK 1. Buduj sojusze
- NAWYK 2. Pielęgnuj głód uczenia się
- NAWYK 3. Historie kombatanckie, czyli zadbaj o swoje przekonania
- NAWYK 4. Działaj konsekwentnie, czyli o syndromie upasionego kocura
- NAWYK 5. Znajdź sobie mentora
- NAWYK 6. Pracuj z kapownikiem, czyli Twój osobisty CRM
- NAWYK 7. Zbuduj listę 100
- NAWYK 8. Pracuj efektywnie, czyli jak mniej jeździć, a więcej sprzedawać
- NAWYK 9. Działaj z planem, czyli magia poniedziałku
- NAWYK 10. Zostań mistrzem branży
- NAWYK 11. Stop prokrastynacji, czyli zjedz żaby małe i duże
- NAWYK 12. Ucz się codziennie, czyli o wiedzy produktowej
- NAWYK 13. Pracuj z celami
- NAWYK 14. Podziel klientów, czyli dlaczego w portfelu masz przegródki
- NAWYK 15. Mailoza, czyli czego nie powinieneś robić, jeśli chcesz osiągnąć sukces sprzedażowy
- NAWYK 16. Sianie, czyli obraz do zawieszenia na ścianie przed komputerem
- NAWYK 17. Gorące miejsca, czyli pracuj tam, gdzie klienci chętniej kupują
- NAWYK 18. Szanuj tradycje, czyli gdzie jest miejsce gospodarza
- NAWYK 19. Tematy zakazane, czyli o tym lepiej nie rozmawiaj
- NAWYK 20. Jedź na ryby, czyli o syndromie grubej ryby
- NAWYK 21. Zacznijmy od nowa - odzyskiwanie utraconych klientów
- NAWYK 22. Sprzedaż beztlenowa, czyli tego na pewno nie rób w rozmowie z klientem
- NAWYK 23. Runą mury, czyli pokonaj barierę asystentki
- NAWYK 24. Sprawiaj przyjemność, czyli o pracy z komplementem biznesowym
- NAWYK 25. Magia Twojego głosu, czyli mów tak, aby Cię słuchano
- NAWYK 26. Otwieraj spotkania na własnych zasadach
- NAWYK 27. Pracuj z wizytówką
- NAWYK 28. Zapomnij o dolarach w oczach
- NAWYK 29. Gdzie jest król? Docieraj do osób decyzyjnych
- NAWYK 30. Bądź uważny, czyli Twoja koncentracja na kliencie
- NAWYK 31. Granice ciekawości, czyli używaj mocy informacji prywatnych
- NAWYK 32. Najlepszy uczeń na świecie, czyli słuchaj, słuchaj, słuchaj
- NAWYK 33. Działaj świadomie, czyli o wykorzystaniu informacji o kliencie
- NAWYK 34. Dopasuj się, czyli siła dostrojenia
- NAWYK 35. Siła zrozumienia, czyli najpierw zrozum, a potem bądź zrozumiany
- NAWYK 36. SPIN-uj, czyli o najważniejszym akronimie sprzedaży
- NAWYK 37. Uchwycić linę, czyli rozmawiaj o doświadczeniach klienta
- NAWYK 38. Opowiadaj, czyli historie, które sprzedają
- NAWYK 39. Sprzedawaj korzyści, bo klient kupuje rozwiązania
- NAWYK 40. Wyjmij je z bagażnika, czyli o roli materiałów marketingowych
- NAWYK 41. Nie ufaj klientom, czyli o syndromie szczęśliwych uszu
- NAWYK 42. Zadbaj o skuteczność, zamiast głaskać oferty
- NAWYK 43. Pokaż się, czyli nie możesz ofertą, zrób wideo
- NAWYK 44. Siła prezentacji, czyli wykorzystaj wszystko, co masz pod ręką
- NAWYK 45. Nie pozwól się bić, czyli heblowanie klienta
- NAWYK 46. Skończ z pudrowaniem raka
- NAWYK 47. Nie rób do własnego gniazda
- NAWYK 48. Zaufaj konkurencji i dokończ robotę
- NAWYK 49. Wyeliminuj zdrobnienia, czyli o tym, co duże, nie mówimy, że jest małe
- NAWYK 50. O skutecznym finiszu, czyli domknij sprzedaż
- NAWYK 51. Nie zrób klientowi zakwasów, czyli klątwa pierwszego zamówienia
- NAWYK 52. Magia hot doga, czyli zawsze dosprzedawaj
- NAWYK 53. Zbuduj bank przysług
- NAWYK 54. Dożynki, czyli zadbaj o zdrowie Twojego portfela
- NAWYK 55. Uszczelniaj rury, czyli o wyciekaniu klientów
- NAWYK 56. Niespełnione polecenia, czyli poproś skutecznie o rekomendacje
- NAWYK 57. Bądź uczciwy, czyli o tym, czym jest reputacja w sprzedaży
- NAWYK 58. Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula, czyli szanuj każdego w firmie
- NAWYK 59. Zmieniaj się jak czasy, w których działasz, czyli historia handlowca hybrydowego
Wstęp
KSIĘGA I NAWYKÓW. Zacznij od przygotowania
KSIĘGA II NAWYKÓW. Zainicjuj kontakt i spotkanie z klientem
KSIĘGA III NAWYKÓW. Zbadaj potrzeby i oczekiwania klienta
KSIĘGA IV NAWYKÓW. Zaprezentuj rozwiązania
KSIĘGA V NAWYKÓW. Zmień obiekcje w korzyści
KSIĘGA VI NAWYKÓW. Zamknij sprzedaż
KSIĘGA VII NAWYKÓW. Zaproponuj coś dodatkowego
KSIĘGA VIII NAWYKÓW. Zaopiekuj się klientem
Bibliografia
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(48.30 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Paweł Muzyczyszyn (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii