ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing i public relations w małej firmie

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Moi Ali
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Ocena:
5.6/6  Opinie: 8
Stron:
472
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Sprawdź nowe wydanie

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Moi Ali
Sztab doradców ds. marketingu i PR: wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR przeprowadzi badania marketingowe pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla...

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.

Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.

  • Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencją
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama -- zasady i narzędzia
  • Badania marketingowe
  • Dbałość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencją reklamową

Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.

Wybrane bestsellery

Moi Ali

Zobacz pozostałe książki z serii Small Business

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności