Donald Miller - książki
-
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie prze...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorc&...
-
Pierwszy przykład skuteczności narracji? Izrael. Nigdzie nie widać siły opowieści tak silnie, jak tu. Narracja, opowieść, story stanowią fundament, który konstytuuje tożsamość narodu. Wokół narracji b...
- PDF + Epub + Mobi
-
Kreatywność jest paradoksalna. Aby stworzyć dzieło, jego twórca musi posiadać wiedzę. By jednak zobaczyć nieoczekiwane i wyjątkowe połączenia, musi zapomnieć, że wiedzę posiada to jedna z myśli Micha...
- PDF + Epub + Mobi
-
Są dokumenty w świecie nowych mediów, które znać musimy. Do takich dokumentów należy artykuł Richarda Stallmana z 1997 r., który ukazał się w Communications of the ACM (Vol.40, No.2). Artykuł o tym, j...
- PDF + Epub + Mobi
-
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość p...
- Epub + Mobi
- Audiobook mp3
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)39.92 zł
49.90 zł(-20%) -
Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global...
- Druk
- Audiobook mp3
Niedostępna
-
Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości mark...
- Druk
- PDF + Epub + Mobi
Niedostępna
-
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska ...
- Druk
Niedostępna
-
Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów — to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i niesz...
- Druk
Niedostępna
-
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym — klientami, dostawcami, a nawet… konkurencj...
- Druk
Niedostępna
-
Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy Wyb...
- Druk
Niedostępna
-
Książka prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Bez względu na to, czy prowadzisz przedsi...
- Druk
Czasowo niedostępna
-
...
- Druk
Niedostępna