ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Rafał Szczepanik
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
2.0/6  Opinie: 1
Stron:
256
Druk:
oprawa miękka
  • Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje?
  • Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę?
  • Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom?
  • Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR?
  • Co robi agent CIA w centrali IBM?
  • Czy homoseksualiści promują Ikeę?

Krok dalej niż promocja reputacji

Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?

Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.

Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.

Wybrane bestsellery

Rafał Szczepanik

Rafał Szczepanik - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności