



- Wydawnictwo:
- Poltext
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 384
- Czas nagrania:
- 14 godz. 32 min.
- Czyta:
- Robert Michalak
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Zarządzanie. Nowe otwarcie
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem.
Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.
Wybrane bestsellery
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na ryne...
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(57.85 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bi...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%)
praca zbiorowa - pozostałe książki
-
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z ...(96.00 zł najniższa cena z 30 dni)
96.00 zł
120.00 zł(-20%) -
Если в начале 2000 годов исследователи (Эрика Фишер-Л ...
Współczesna dramaturgia rosyjskojęzyczna: nowe tendencje. Современная русскоязычная драматургия: новые тенденции Współczesna dramaturgia rosyjskojęzyczna: nowe tendencje. Современная русскоязычная драматургия: новые тенденции
-
Ambitnym celem, jaki postawiono w tej publikacji, jest wielowymiarowa konceptualizacja dziedzictwa we współczesnym świecie, pozostająca w zgodzie z zasadami rozwoju zrównoważonego. Odbywa się to poprzez analizę wielorakich sposobów funkcjonowania dziedzictwa w różnych ...
Dziedzictwo we współczesnym świecie: kultura - natura - człowiek Dziedzictwo we współczesnym świecie: kultura - natura - człowiek
-
Siedem dekad po utworzeniu Chińskiej Republiki Ludowej państwo to dysponuje coraz większą swobodą w dążeniu do realizacji własnych celów i działania nie według narzuconych z zewnątrz, ale samodzielnie wytyczonych reguł. Celem niniejszego opracowania jest odpowiedź na pytanie o charakter ty...
70 lat Chińskiej Republiki Ludowej w ujęciu interdyscyplinarnym 70 lat Chińskiej Republiki Ludowej w ujęciu interdyscyplinarnym
(36.90 zł najniższa cena z 30 dni)36.90 zł
45.00 zł(-18%) -
Książka śledzi losy kobiet w Polsce lat 1945–1989 na szerokim tle komunizmu i historii powojennej Europy. Oparta o obszerną i najnowszą światową literaturę przedmiotu oraz kwerendy różnorodnych źródeł historycznych, zainteresuje czytelniczki i czytelników pragnących zap...
Kobiety w Polsce, 1945-1989: Nowoczesność - równouprawnienie - komunizm Kobiety w Polsce, 1945-1989: Nowoczesność - równouprawnienie - komunizm
(18.85 zł najniższa cena z 30 dni)18.96 zł
29.00 zł(-35%) -
Ten wyjątkowy planer, bogaty w cytaty z oryginalnego chińskiego dzieła, będzie Ci towarzyszyć przez dwanaście miesięcy, ale — uwaga — niekoniecznie kolejno, od stycznia do grudnia. Pracę z nim możesz rozpocząć w dowolnym momencie roku. Trzy osobne tasiemki do oznaczania ważnych dat po...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
49.00 zł(-63%) -
Co robisz, by zachować dobrą kondycję? Ćwiczysz. A co robisz, by zachować dobrą pamięć? Jeszcze nic? A czy wiesz, że po skończeniu 28. roku życia twój mózg zaczął zwalniać i stopniowo traci sprawność? Jednak jest na to rada: wyrwany z rutyny i zmuszony do pracy tworzy nowe połączeni...(16.19 zł najniższa cena z 30 dni)
16.19 zł
17.99 zł(-10%)
Ebooka "Zarządzanie. Nowe otwarcie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie. Nowe otwarcie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie. Nowe otwarcie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-09-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-817-5467-5, 9788381754675
- Data wydania ebooka:
-
2023-09-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-09-01
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-817-5501-6, 9788381755016
- Data wydania audiobooka:
-
2023-09-01
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 217669
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 17.4MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 757.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
O autorach 9
Wstęp 11
Historia zarządzania 13
KIERUNEK KLASYCZNY 14
Kierunek naukowego zarządzania 14
Kierunek administracyjny 16
Zarządzanie i przywództwo 25
NA CZYM POLEGA ZARZĄDZANIE? 26
Czym jest organizacja? 27
KIM JEST MENEDŻER? 29
Funkcje zarządzania 30
Role menedżerskie 33
Umiejętności menedżerskie 34
KIM JEST PRZYWÓDCA35
Teorie przywództwa 39
PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE 45
Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne 51
Czym jest odpowiedzialność społeczna ? 52
Definicje pojęcia CSR 53
CSR a zrównoważony rozwój 60
Czym jest etyka w biznesie ? 62
Zachowanie etyczne a nietyczne 63
Struktury etyczne. 66
Etyka w kontekście międzynarodowym. 69
Otoczenie i interesariusze 73
CO TO JEST OTOCZENIE ORGANIZACJI? 74
Struktura a otoczenie 76
Czym są zasoby organizacji? 77
Czym są procesy w organizacji? 85
Czym jest równowaga organizacyjna?. 89
Podejście systemowe 101
KIM SĄ INTERESARIUSZE ORGANIZACJI? 102
Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość .109
CZYM SĄ INNOWACJE? 110
Źródła innowacji 110
Rodzaje innowacji 115
CZYM JEST PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ? 124
Organizacja przedsiębiorcza i biurokratyczna 127
Zarządzanie międzynarodowe 135
CZYM JEST HANDEL MIĘDZYNARODOWY? 136
Rola i znaczenie organizacji międzynarodowych 136
CZYM JEST UMIĘDZYNARODOWIENIE? 137
Różne typy organizacji międzynarodowych 138
Formy umiędzynarodowienia. 139
Dlaczego firmy się umiędzynaradawiają? 141
Jak firmy się umiędzynarodawiają – model uppsalski .145
Zarządzanie międzykulturowe 148
Zarządzanie strategiczne 161
CZYM JEST STRATEGIA? 162
Zarządzanie strategiczne 163
Jak zbudować przewagę konkurencyjną? 171
Wyzwania związane z planowaniem strategicznym 176
ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ 180
Proces tworzenia wartości dla producenta 180
Zarządzanie wartością 188
Warunki skutecznego zarządzania wartością 193
Zarządzanie wiedzą 201
CZYM JEST WIEDZA? 202
Rodzaje wiedzy 205
Cechy wiedzy 206
Tworzenie wiedzy 208
Pomnażanie wiedzy 208
PRZEWAGA KONKURENCYJNA OPARTA NA WIEDZY 210
Zarządzanie wiedzą 212
Wyzwania związane z zarządzaniem informacją i wiedzą. 217
Big Data 220
Marketing 227
CZYM JEST MARKETING 228
Znaczenie marketingu dla organizacji. 229
E-marketing 230
Segment rynku 231
INSTRUMENTY MARKETINGOWE 234
Produkt 235
Marka 242
Cena 249
Kanał dystrybucji 250
Komunikacja marketingowa 252
Formalizacja i struktura 257
CZYM JEST FORMALIZACJA? 258
Normatywna teoria formalizacji 260
Jak stosować formalizację 265
CO TO JEST STRUKTURA ORGANIZACYJNA? 268
Części składowe struktur 268
Typy struktur 273
Czynniki strukturotwórcze 281
Kształtowanie struktur organizacyjnych 288
Kultura organizacyjna 293
CZYM JEST KULTURA ORGANIZACYJNA? 294
Piramida kultury 295
Wymiary kultury organizacyjnej 299
Skąd się bierze kultura organizacyjna? 301
Proces akulturacji 304
Funkcje kultury organizacyjnej 306
ZMIANA KULTUROWA 308
W jaki sposób oddziaływać na kulturę organizacyjną? 311
Zarządzanie ludźmi 317
Czym jest zarządzenie zasobami ludzkimi ? 318
Sytuacja zawodowa 321
CZYM JEST MOTYWACJA? 325
Motywowanie pracowników 327
Wczesne teorie motywacji 328
Współczesne teorie motywacji 333
Instrumenty motywacji 336
Zarządzanie różnorodnością 345
Czym jest różnorodność. 346
Przeciwdziałanie dyskryminacji 347
Czym jest zarządzanie różnorodnością ? 350
Zarządzanie różnorodnością w USA 351
Zarządzanie różnorodnością w Europie 352
Zarządzanie różnorodnością w Polsce 353
Bibliografia 367
Indeks osobowy 379
Indeks rzeczowy 375
Poltext - inne książki
-
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na pojedynczych segmentach rynku, często na obszarach nieeksplorowanych przez banki. Ostatnio jednak wiele fint...(51.92 zł najniższa cena z 30 dni)
51.92 zł
64.90 zł(-20%) -
Język niemiecki Poziom B1 - C1 HOrverstehen. Podręcznik do nauki języka niemieckiego ze słuchu jest przeznaczony dla osób uczących się języka niemieckiego na poziomie od B1+ do C1 według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Powstał on z myślą o maturzystach chcących pisać maturę...
Hörverstehen. Podręcznik do nauki j. niemieckiego ze słuchu (neu) Hörverstehen. Podręcznik do nauki j. niemieckiego ze słuchu (neu)
(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Język angielski Poziom B1 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ CZYTAJ – dzięki oryginalnem...
Alice in Wonderland. Alicja w Krainie Czarów do nauki angielskiego Alice in Wonderland. Alicja w Krainie Czarów do nauki angielskiego
Lewis Carroll, Marta Fihel, Dariusz Jemielniak, Grzegorz Komerski
(27.92 zł najniższa cena z 30 dni)27.92 zł
34.90 zł(-20%) -
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stabilne, co rzutuje na funkcjonowan...
Bankowość w gospodarce cyfrowej Bankowość w gospodarce cyfrowej
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Anna Szelągowska, Zofia Zawadzka
(51.92 zł najniższa cena z 30 dni)51.92 zł
64.90 zł(-20%) -
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów sta-cjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz in-nych przedmiotów specjalnościowych, uczestników stu...(71.92 zł najniższa cena z 30 dni)
71.92 zł
89.90 zł(-20%) -
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, ...(47.92 zł najniższa cena z 30 dni)
47.92 zł
59.90 zł(-20%) -
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do danych? jak pogodzić ochronę danych z potrzebą ułatwienia udostępniania danych w interes...
Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja
(63.93 zł najniższa cena z 30 dni)63.93 zł
79.91 zł(-20%) -
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej &ndash...(42.87 zł najniższa cena z 30 dni)
43.92 zł
54.90 zł(-20%) -
Pandemia COVID-19 wywiera wpływ na każdą sferę życia gospodarczego. Rachunkowość cały czas ewoluuje, dostosowując się do zmian otoczenia, nowych regulacji prawnych i potrzeb użytkowników informacji. W tym okresie zmieniły się zarówno przepisy prawne, jak i formy komunikacji. Pojawił...
Problemy rachunkowości w dobie pandemii Problemy rachunkowości w dobie pandemii
Ewa Grabowska-Kaczmarczyk, Maciej Leszek Hyży, Elżbieta Jędruczyk, Dawid Obrzeżgiewicz
(58.32 zł najniższa cena z 30 dni)58.32 zł
72.90 zł(-20%) -
Połącz rozrywkę z nauką! Audiobooki w języku angielskim to doskonała pomoc w ćwiczeniu wymowy oraz oswajaniu się z językiem. Dzięki korzystaniu z nagrań czytanych przez profesjonalnego lektora - native speakera - osłuchasz się ze sposobem wymawiania poszczególny...
Frankenstein w wersji do nauki angielskiego Frankenstein w wersji do nauki angielskiego
Marta Fihel, Dariusz Jemielniak, Grzegorz Komerski, Maciej Polak, Mary Shelley
(35.92 zł najniższa cena z 30 dni)35.92 zł
44.90 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Zarządzanie. Nowe otwarcie praca zbiorowa (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.