Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II
- Autorzy:
- Gary R. McClain, Deborah S. Romaine


- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 336
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II
Zostań przywódcą na miarę swoich czasów. Prowadź swój zespół do zwycięstwa, motywuj, wspieraj i ustalaj zasady
Ludzki potencjał - materiał na trwałe fundamenty
Będąc menadżerem w świecie współczesnego biznesu, jesteś niczym oficer dowodzący oddziałem w samym środku bitwy. Wymaga się od Ciebie doskonałych umiejętności organizacyjnych, zdolności przywódczych, a także talentu do przewidywania kroków przeciwnika. Musisz więc stworzyć zespół, który będzie miał do Ciebie zaufanie, okaże Ci lojalność i stanie za Tobą murem w godzinie próby.
Naucz się, jak w miejscu pracy być jednocześnie mentorem, opiekunem i mediatorem. Jak dopingować Twój zespół, jednocześnie usuwając jego słabe strony. Dowiedz się, jakie oczekiwania mają Twoi podwładni i jak zaaranżować współczesne miejsce pracy tak, by stało się miejscem przepełnionym twórczą energią, a jednocześnie uporządkowanym i poddanym pewnej dyscyplinie. Przekonaj się, że można łagodzić konflikty i stworzyć doskonały obieg komunikacji w zespole.
Dlaczego warto wiedzieć?
Zarządzanie ludźmi to podręcznik, który może kandydować do miana niezbędnika każdego menedżera, zarówno początkującego, jak i doświadczonego. Z Twoimi podwładnymi łączą Cię dziesiątki nici wzajemnych zależności - jak bardzo będą one trwałe i solidne, w znacznej mierze zależy od Twojego profesjonalizmu i zaangażowania.
- Dominacja technologii, czyli zasady w nowoczesnym środowisku pracy.
- Tajemnice prowadzenia produktywnych i kreatywnych spotkań.
- Ustalanie standardów wydajności pracy i ocenianie wyników.
- Zatrudnianie, awansowanie oraz zwalnianie pracowników.
Wybrane bestsellery
-
Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve’a...
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication — NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i w...
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. P...
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kap...
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy
(44.92 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy. Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi ...
Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nie ważne czy zaczynasz nową pracę, dostałaś awans, firma wysyła Cię na zagraniczną placówkę, czy może powierzono Ci funkcję dyrektora wykonawczego, bowiem to, jak poradzisz sobie w czasie próby na etapie przystosowania do zmian, zadecyduje o Twoim sukcesie lub porażce. Użyj tej książki jako godn...
Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)24.50 zł
49.00 zł(-50%) -
Praca z ludźmi to nie tylko dążenie do wspólnego celu. To także okazja do towarzyszenia innym w ich rozwoju, odkrywaniu własnego potencjału, realizowaniu ważnych celów. Aby skutecznie zarządzać, trzeba dobrze poznać samego siebie, swoje wady i mocne strony, sposoby reagowania w sytuacjach konflik...
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców. Wydanie II rozszerzone
-
Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem – ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość ...
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji… Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego?...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad d...
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
(38.50 zł najniższa cena z 30 dni)38.50 zł
77.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
swiatairi.blogspot.com Marta Tomczak
Pozycja napisana przez dr G. McClain i D. S. Romaine „Zarządzanie ludźmi” jest napisana przystępnie dla czytelnika. Przedstawia ona poruszane zagadnienia obrazowo co ułatwia jeszcze przyswojenie i zrozumienie podawanych treści.
Książka ta nie należy do najcięższych jednak również dzięki temu dotyka przeróżnych kwestii powiązanych z zarządzaniem ludźmi, jak na to (poruszaną tematykę) wskazuje sam tytuł pozycji. Na swych około 320 stronicach poruszony został tu dość szeroki zakres informacji. Znaleźć tu można chociażby informacje czego oczekują pracownicy od menedżera jak i krótką informację na przykład o telepracy czy wspomniano o samym miejscu pracy. Nie są może to elaboraty na poszczególne tematy, ale zostały one zasygnalizowane. Poprzez to, wspominanie różnych tematów w miarę zwięzły sposób, również osiągnięto możliwość przedstawienia dość różnorodnej tematyki powiązanej z pracą menedżera.
Sam język jakim została napisana pozycja jest łatwy a także prosty do zrozumienia dla odbiorcy. Wspomniany wcześniej obrazowy sposób przedstawienia różnych sytuacji, różnorakiej problematyki sprawia, że mamy tu do czynienia nie tyle z suchym przekazem wiedzy co przybliżeniem różnorakich tematów. Niestety wystąpił pewien, przynajmniej jeden, błąd w druku. I tak na jednej ze stronic mamy „Jolale”, prawdopodobnie chodziło tutaj o imię „Jowita”, które powyżej zostało użyte w przykładzie. Na szczęście takie sytuacje są tu wyjątkiem, a nawet wystąpienie takiego zdarzenia nie ujmuje zbytnio samej pozycji.
Oprócz tekstu podstawowego znaleźć można tutaj również różne ciekawostki, uwagi, wskazówki czy przykłady itp. Niestety większość różnych odniesień do realiów dotyczy sytuacji w USA, czy różnych wyników badań tam przeprowadzonych, jest to jednak zrozumiałe ze względu na pierwotne miejsce publikacji i jej autorów. Znaleźć tu można jednak również pewne uniwersalne informacje, które mogą się przydać osobie pragnącej pracować jako osoba zarządzająca ludźmi.
Na przestrzeni różnych podejmowanych tu tematów odnaleźć można chociażby informacje dotyczące mentoringu a także w trochę mniejszym wymiarze samego coachingu, ale również on zostaje tu wspomniany.
Choć w większości pozycja zwraca się do czytelnika jako do osoby pełniącej funkcję menedżera to niekoniecznie jest ona przydatna tylko dla nich. Myślę, że może się spodobać osobom interesującym się tematyką samego zarządzania ludźmi, pracownikami, osób chcących w przyszłości zostać menedżerami czy osobami, którym przyjdzie przewodzić jakieś grupie pracowników. Wydaje się być również lekturą w sam raz dla osób zaczynających swą pracę na stanowisku menedżera. Dla osób już „siedzących” w tym temacie dłuższy czas może się okazać niewystarczająca, jednak zaszkodzić nie powinna.
W pozycji tej można znaleźć również: „dziesięć najistotniejszych trosk dzisiejszego menedżera”, słowniczek czy wykaz różnych pomocniczych materiałów, które mogą być pomocne w czasie zgłębiania problematyki zarządzania ludźmi. Są to nie tylko źródła anglojęzyczne, ale również rodzime polskie wydania różnych książek czy polskie witryny internetowe. Co jest oczywiście plusem dla tego „poradnika”.
„Zarządzanie ludźmi” jest książką napisaną w dostępny sposób z różnymi ciekawymi informacjami. Jednak raczej skierowana jest dla osób dopiero rozpoczynających pracę jako menedżer bądź na pokrewnym stanowisku, albo dla osób po prostu chcących czegoś więcej się dowiedzieć w temacie zarządzania. Posiada wiele dość ciekawych zagadnień, dotyka nieraz ciekawej problematyki. Czas poświęcony na tę lekturę nie został więc stracony. -
next.pl 2011-12
Recenzowany poradnik, to tłumaczenie dość znanej pozycji amerykańskich specjalistów (dr Gary McClain, Deborah S. Romaine) od zarządzania zasobami ludzkimi. Dodajmy bardzo dobre tłumaczenie Cezarego Welsynga. W sposób bardzo przystępny i erudycyjny Autorzy prowadzą czytelnika (z którym od razu przechodzą na Ty) przez kolejne obszary wiedzy menedżerskiej. Pewnym naturalnym ograniczeniem tego poradnika jest jego osadzenie w realiach współczesnych amerykańskich korporacji. Jednak z drugiej strony jest to siła tego poradnika, bo wiele firm rodem z USA dopracowało się modelowych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Zwraca uwagę dobre rozpoznanie psychologicznych potrzeb i oczekiwań zarówno samych zarządzających, ich podwładnych oraz przełożonych. Z tego trafnego rozpoznania płyną praktyczne wskazówki. Widać wyraźnie, że Autorzy nie są teoretykami i wiele z opisanych w książce sytuacji „ćwiczyli” na własnym przykładzie. Bardzo dobre i praktyczne są zwłaszcza fragmenty poświęcone: - Zastępowaniu zarówno „złego” jak i „dobrego” menedżera; - Zatrzymywaniu dobrych pracowników; - Efektywnej pracy zespołowej; - Komunikacji w zespole i informacji zwrotnej. Sporo miejsca poświęconego zostało również formalnym aspektom pracy we współczesnej firmie, a w szczególności: - miejscu pracy (wystrój, obyczaje, ; - czasowi pracy i formom jej wykonywania (np. telepraca); - współczesnym elektronicznym (cyfrowym) narzędziom pracy. Każdy menedżer może po przeczytaniu tej książki nie tylko świadomie występować w jednej z podstawowych ról (Trenera, Mentora, Nauczyciela, Rodzica, Mediatora lub Cheerleadera) ale także sklasyfikować swój styl pracy i zdawać sobie sprawę z jego ograniczeń. Z pewnością pozycję tę przeczytają z przyjemnością i zainteresowaniem świeżo upieczeni managerowie. Ale moim zdaniem i Ci, którzy od lat zarządzają ludźmi znajdą w tym poradniku sporo przydatnych wskazówek.
-
www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Andrzej Budzyk, 07/2008
Tytuł serii "Poradnik bez kantów" zawiera w sobie obietnicę, która ma wyróżniać i wyróżnia wydawane publikacje nie tylko marketingowo, ale również merytorycznie. "Zarządzanie ludźmi.Wydanie II" jest przykładem udanego, sprawdzonego w pierwszym wydaniu, wprowadzenia w problematykę menedżeryzmu. Kierowania sobą oraz pracownikami. Przykładem podobnej polskiej publikacji może być "Sztuka kierowania" Tadeusza Oleksyna, która jest u nas wydawana od 1997. "Zarządzanie ludźmi" "indoktrynuje" pozytywnie czytelnika wskazując mu w podtytule kierunek rozwoju - kariery: "Zostań przywódcą na miarę swoich czasów. Prowadź swój zespół do zwycięstwa, motywuj, wspieraj i ustalaj zasady". Osobiście nie przepadam za takim "zadętym" motywowaniem bo przypomina mi on przekaz "intelektualny" reklam proszków do prania. Zdaniem szeregu marketerów "na sprzedaż" (poradników i idei) działa to jednak dobrze bo przypomina wcześniejszy stereotyp o tym, że KAŻDY NOSI BUŁAWĘ W PLECAKU! Cechą charakterystyczną serii "Poradnik bez kantów" jest to, że publikacja rozpoczyna się od DEKALOGU. W "Zarządzaniu ludźmi" to "dekalog trosk" kierownika - przywódcy: I. Nadmierne i rosnące koszty; II. Różnorodność - wielokulturowość zatrudnionych; III. Globalizacja; IV. Wizerunek, etyka/korupcja. V. Zarządzanie personelem i samym sobą; VI. Technologia i komunikacja elektroniczna; VII. Cele biznesowe - gospodarcze - rynkowe; VIII. Ciągła zmiana; IX. Relacje strategiczne i ich "kibice"; X. Rozwój i stagnacja. Uważnego, myślącego czytelnika w powyższym przekazie wyraźnie powinno zaniepokoić wyliczenie "jednym tchem" i na pierwszym miejscu: opieki medycznej i ubezpieczeń zdrowotnych oraz konieczności utrzymania statusu przedsiębiorstwa konkurencyjnego. Godna przywołania jest uwaga autora. Podana jako pierwsza CIEKAWOSTKA: [...] Sondaże na temat zadowolenia z pracy dowodzą, że "bycie w dobrych stosunkach z szefem" zajmuje wysoką pozycję na liście czynników istotnych dla pracowników. Niezdolność porozumienia z menedżerem jest jednym z najczęstszych powodów odejścia z pracy. Fakt, że odchodzi się od szefa lub szef nas wyrzuca wynika z kluczowego znaczenia wzajemnych pozytywnych relacji między ludźmi. Są one nieodzowne w skutecznej (produktywnej) pracy lub w sprawnym wykonywaniu obowiązków. Zaskakujący był dla mnie "finał" w rozdziale 3: "Wiele ról menedżera" to: Trener, Mentor, Nauczyciel, Rodzic, Mediator, Cheerleader. Ostatnia rola jest dla mnie nowa, choć nie do końca, bo CHEERLEADER to nasz swojski SWÓJ CHŁOP: [...] Nawet kiedy Twoi przełożeni - lub klienci - są niezadowoleni z pracy i wydajności Twojej grupy, musisz stać po jej stronie i zagrzewać drużynę do działania. Jeżeli byłeś z nimi cały czas, na pewno zobaczysz tego efekty. Czytając poradnik należy pamiętać, że to książka amerykańska opisująca często stan idealny lub taki do którego należy dążyć świadomie lub dystansować się jeżeli mamy ku temu powody. Od czytelnika zależy do czego zainspirują go informacje takie jak kolejna CIEKAWOSTKA: [...] Liczba Amerykanów, którzy pracują zdalnie przez jeden dzień w tygodniu, wzrosła z 5 milionów w 2000 roku do 44 milionów w 2006 roku. Prawie 5 milionów Amerykanów pracuje zdalnie przez minimum cztery dni w tygodniu.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Everything Managing People Book: Quick And Easy Ways to Build, Motivate, And Nurture a First-rate Team, 2nd edition
- Tłumaczenie:
- RENTIER-LANG Cezary Welsyng
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1692-3, 9788324616923
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-06-23
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 4436
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zasoby ludzkie (HR)
- Serie wydawnicze: Poradniki
Septem - inne książki
-
Wykorzystaj swoje zainteresowania i dołącz do biznesu generującego dochód. Postaw prostą stronę WWW i dzięki marketingowi afiliacyjnemu otrzymuj prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. SEO, social media, czy e-mail marketing? Wykorzystaj różne drogi dotarcia do klienta, by o...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Szachy bardzo często bywały rozrywką królów. Nic dziwnego - uczą logicznego myślenia, planowania i realizacji strategii, taktyki zmylenia przeciwnika, cierpliwości, ale też godnego przyjmowania sukcesów i równie godnego akceptowania porażek by z ambicją i apetytem na kolejną partię spróbować się ...
Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II Szachy w godzinę. Podręcznik dla początkujących. Wydanie II
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Brush lettering w dosłownym tłumaczeniu oznacza kaligrafię pędzlem. Czasem używa się też specjalnych pisaków do brush letteringu. Wbrew pozorom sztuka ta ma wymiar nie tylko rozrywkowy czy relaksacyjny - wiele osób potwierdza, że ćwiczenie kaligrafii bardzo je relaksuje - ale także wybitnie prakt...(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Banalna gramatyka języka niemieckiego - w wielu uszach to sformułowanie brzmi jak oksymoron doskonały. Wszak tysiącom uczniów sen z powiek spędzają rodzajniki, setki czują się przytłoczone odmianą przez przypadki, dziesiątki gubią się w zawiłościach czasowników modalnych we wszelkich czasach i tr...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
...należy je najpierw poznać. Idealnie, jeżeli nie tylko znamy i rozumiemy samo słowo, ale także potrafimy podać jego definicję. Wówczas, nawet jeśli umknie nam wyraz lub nasi rozmówcy nie pojmą, co mamy na myśli, będziemy mogli go rozwinąć w kilku innych słowach - i na pewno się zrozumiemy. Czy ...(9.69 zł najniższa cena z 30 dni)
9.69 zł
14.90 zł(-35%) -
Lektorzy języka angielskiego dobrze wiedzą, jaki problem sprawia wielu uczniom ― zarówno tym młodszym, jak i dorosłym ― opanowanie słownictwa. Doświadczeni nauczyciele stosują zatem różne sztuczki i proponują zabawy, dzięki którym przyswojenie nowych wyrazów staje się łatwiejsze i prz...(14.88 zł najniższa cena z 30 dni)
14.88 zł
22.90 zł(-35%) -
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądar...(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Ta książka nie jest skierowana do osób o wysokiej motywacji, które nie mają problemu z wstawaniem co rano na trening, przebiegnięciem maratonu, regularnością ćwiczeń i odnajdywaniem w tym radości. To książka dla osób czujących, że są w pozycji, z której trudno im zacząć, albo uznających, że spraw...
Trening w rytmie slow. Dbaj o siebie, ćwicz i żyj w zgodzie ze sobą i z naturą Trening w rytmie slow. Dbaj o siebie, ćwicz i żyj w zgodzie ze sobą i z naturą
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
W książce 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku znajdziesz wiele ekscytujących sposobów, dzięki którym Twoje dziecko będzie mogło odkrywać świat wokół siebie. Dzięki ciekawym informacjom i przystępnym instrukcjom, które krok po kroku pozwolą Ci zmierzyć się z takimi d...
50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku 50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Inżynierowie to ludzie, którzy lubią wiedzieć, jak działają różne urządzenia. Ta książka pomoże Ci w uczynieniu pierwszego kroku na drodze do zdobycia umiejętności typowych dla prawdziwego inżyniera. Zacznij od zabawnych projektów, opartych na cyklu inżynierskim, aby szybko przejść do rozwiązywan...
Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków Myśl jak inżynier. Projekty techniczne dla młodych bystrzaków
(14.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.95 zł
29.90 zł(-50%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów. Wydanie II Gary R. McClain, Deborah S. Romaine (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Andrzej Budzyk,
Data dodania: 2008-07-11 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem