Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III
- Autorzy:
- Bob Nelson, Peter Economy
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Dla bystrzaków
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 328
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III
Bądź bystrzakiem, sprawnie zarządzaj ludźmi!
Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu nowych aspektów filozofii oraz technik zarządzania zmodyfikować nieco swój indywidualny styl, by ułatwić pracę sobie i swoim podwładnym. Jeśli praca staje się przyjemniejsza i bardziej wydajna, a jej cele są realistycznie wyznaczone i konsekwentnie egzekwowane, łatwiej o sukces. W czasach, gdy o przetrwaniu firmy decydują jej sprawność i niezawodność w funkcjonowaniu, zarządzanie staje się prawdziwym wyzwaniem, obarczonym wielką odpowiedzialnością.
Aby stać się dobrym menedżerem, trzeba się uczyć. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest ani trudnym w lekturze podręcznikiem akademickim, ani jedną z tych modnych książek biznesowych, o których głośno przez kilka miesięcy, a potem nikt o nich nie pamięta. Zarządzanie dla bystrzaków jest świetnie napisanym kompendium , które przyda się każdemu kierownikowi. Zawiera omówienie istoty pracy menedżera i przedstawia sprawdzone rozwiązania typowych problemów zarządzania. Szczególnie docenisz wskazówki dotyczące najtrudniejszych chwil w pracy menedżera, takich jak zarządzanie zmianą, dyscyplinowanie i zwalnianie pracowników.
Zarządzanie może być przyjemne i niezwykle satysfakcjonujące — dowiedz się, jak to osiągnąć!
- Najważniejsze aspekty pracy menedżera — przewodzenie, inspirowanie i angażowanie pracowników.
- Dobry zarządca — zatrudnianie pracowników, ich wspieranie i przewodzenie zespołowi.
- Plan działania — wyznaczanie celów i monitorowanie ich realizacji.
- Metoda działania — narzędzia i techniki zarządzania.
- Finansowa strona zarządzania — planowanie i realizacja budżetu.
- Najczęściej popełniane błędy — wyciąganie wniosków i szukanie nowych rozwiązań.
Dowiedz się, jak:
- wygląda warsztat pracy menedżera,
- angażować, motywować i nagradzać pracowników,
- czuwać nad rozwojem pracowników,
- wyznaczać cele i monitorować ich realizację,
- skutecznie delegować zadania,
- wykorzystać zdobycze technologii w celu odniesienia sukcesu.
W tej książce znajdziesz:
- listę obowiązków nowoczesnej kadry zarządzającej,
- informacje, jak wybrać i zatrudnić nowego pracownika,
- metody organizacji i kierowania pracą zdalną,
- sposoby skutecznego komunikowania się,
- wiedzę o podstawowych zagadnieniach finansowych, w tym związanych z budżetem i rachunkowością,
- informacje, jak zarządzać etycznie i przetrwać chwile kryzysu.
Wybrane bestsellery
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie...
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad dział...
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%)
Bob Nelson, Peter Economy - pozostałe książki
-
Zarządzanie dla bystrzaków zostało napisane dla menedżerów wszystkich szczebli. Przyda się zarówno osobom z dużym doświadczeniem, szukającym świeżych rozwiązań, jak i zupełnym żółtodziobom, potrzebującym wsparcia w codziennej rzeczywistości biznesowej oraz sytuacjach p...(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)
9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
W prostocie tkwi siła Dowiedz się, jak: znaleźć swoją grupę docelowych czytelników; odkryć własny paradygmat twórczy; powoływać do życia wiarygodne postacie literackie; konstruować wielowarstwową fabułę. Poznaj sekrety profesjonalnego pisania zwięzłych i fascynującyc...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
39.90 zł(-63%)
Ebooka "Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Managing For Dummies, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-1900-4, 9788328319004
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-09-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1903-5, 9788328319035
- Data wydania ebooka:
- 2016-09-18 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 43715
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Zarządzanie
Spis treści książki
- O książce (18)
- Konwencje zastosowane w książce (18)
- Czego nie czytać (19)
- Naiwne założenia (19)
- Jak podzielona jest książka (19)
- Część I: Początki w roli menedżera (19)
- Część II: Najważniejsze obowiązki menedżera (19)
- Część III: Narzędzia menedżera i sposoby zarządzania (20)
- Część IV: Ciężkie czasy dla twardych menedżerów (20)
- Część V: Dekalogi (20)
- Ikony wykorzystane w książce (20)
- Co dalej (21)
- Różne style kierowania (25)
- Menedżer twardziel (26)
- Menedżer kumpel (27)
- Odpowiednie zarządzanie (27)
- Zarządzanie jest wyzwaniem, które trzeba podjąć (28)
- Proste i szybkie rozwiązania nie są trwałe (29)
- Partnerstwo menedżera i pracowników (31)
- Otwartość na nowe pomysły i procedury (32)
- Zaufanie w obie strony (33)
- Nowe funkcje kadry zarządzającej (34)
- Motywowanie do pracy (34)
- Upełnomocnianie (35)
- Wspieranie (36)
- Komunikowanie się (37)
- Pierwsze kroki na drodze do stanowiska menedżerskiego (38)
- Obserwuj i słuchaj (38)
- Działaj i ucz się (39)
- Zarządzanie a przywództwo (42)
- Co naprawdę robią liderzy? (43)
- Inspirują do działania (43)
- Komunikują się (44)
- Wspierają i tworzą dogodne warunki (45)
- Analiza najważniejszych cech przywódczych (46)
- Optymizm (46)
- Pewność siebie (47)
- Moralność (47)
- Umiejętność podejmowania decyzji (48)
- Dzielenie zadań przywódczych z pracownikami (48)
- Zarządzanie wzmocnieniem pozytywnym (51)
- Co motywuje do pracy współczesnego pracownika? (54)
- Stosowanie różnych bodźców motywacyjnych (54)
- Przyjazne środowisko pracy (56)
- Poziom motywacji Twoich pracowników zależy od Twoich działań (57)
- Pieniądz nie zawsze bywa najlepszym motywatorem (58)
- Tworzenie systemu wyrażania uznania i nagradzania (61)
- Pochwały i uznanie jako źródło korzyści dla wszystkich (62)
- Cztery rodzaje pochwał (62)
- Umiejętne stosowanie pochwał (63)
- Kluczowe aspekty skutecznego chwalenia (64)
- Zwykłe "dziękuję" znaczy tak wiele (66)
- Czy należy robić z igły widły? (67)
- Uznanie w gronie współpracowników (68)
- Nagradzanie pracowników bez generowania wielkich kosztów (69)
- Siła zaangażowanych pracowników (73)
- Wyznaczanie jasnego i atrakcyjnego kierunku (74)
- Ocena znajomości przez pracowników misji i celów organizacji (75)
- Modyfikacje strategii pod kątem osiągania celów (76)
- Otwieranie kanałów komunikacji (76)
- Bezpośrednia, dwukierunkowa komunikacja (77)
- Analiza metod komunikacji (77)
- Przekazywanie złych wieści i radzenie sobie z plotkami (78)
- Angażowanie pracowników i zachęcanie ich do wykazywania inicjatywy (79)
- Kierowanie koncentracją pracowników (79)
- Pytaj pracowników o opinie i pomysły (80)
- Włączanie pracowników do procesu podejmowania decyzji (82)
- Większa autonomia pracowników, elastyczny czas pracy, wsparcie (83)
- Prawo głosu w kwestii pracy, którą wykonuje pracownik (84)
- Elastyczne godziny pracy (84)
- Wykorzystanie technologii w ramach telepracy (85)
- Dostępność menedżera i wsparcie z jego strony (86)
- Najpierw opis stanowiska, potem rekrutacja (92)
- Definiowanie cech idealnego kandydata (93)
- Poszukiwanie odpowiednich ludzi (94)
- Tradycyjne metody rekrutacyjne (95)
- Wykorzystaj siłę internetu (96)
- Jak przeprowadzić idealną rozmowę kwalifikacyjną? (98)
- Wybór odpowiednich pytań (98)
- Idealna rozmowa (99)
- O co nie należy pytać? (101)
- Ocenianie kandydatów (102)
- Weryfikacja referencji (102)
- Analiza własnych notatek (103)
- Druga (i trzecia) runda pytań (104)
- Ostateczny wybór (105)
- Zachowaj obiektywizm (105)
- Zaufaj swoim przeczuciom (106)
- Weryfikacja oczekiwań (106)
- Wiedz, dokąd zmierzasz (110)
- Określenie celów SMART (112)
- Wyznaczanie celów: mniej znaczy więcej (114)
- Przedstawienie celów zespołowi (116)
- Żonglowanie priorytetami: trzymanie ręki na pulsie (118)
- Pozytywne wykorzystywanie swojej pozycji i wpływów: realizacja celów (120)
- Dlaczego pracownikom warto pomagać w rozwoju? (124)
- Pomaganie pracownikom w podnoszeniu kwalifikacji (126)
- Metoda krok po kroku (126)
- Tworzenie planu rozwoju zawodowego (128)
- Zrównoważenie rozwoju i redukcji zatrudnienia (129)
- Wsparcie coachingowe w zakresie rozwoju kariery i odnoszenia sukcesów (131)
- Podwójna rola menedżera i trenera (132)
- Narzędzia trenera (133)
- Coaching metodą show-and-tell (135)
- Od punktu zwrotnego do wielkiego sukcesu (135)
- Coaching jako element Twoich codziennych kontaktów (136)
- Znajdź mentora, stań się mentorem (137)
- Atuty upełnomocnionych zespołów (139)
- Menedżer ma więcej czasu, a morale rośnie (140)
- Co z jakością? (140)
- Działanie elastyczniejsze i na mniejszą skalę (141)
- Innowacyjne i łatwiej się przystosowujące (141)
- Tworzenie zespołów i zapewnienie im wsparcia (142)
- Wybór właściwego rodzaju zespołu (142)
- Upełnomocnienie zespołu (144)
- Zespoły a nowe technologie (146)
- Zebrania: funkcjonowanie zespołu (147)
- Co złego jest w spotkaniach? (147)
- Osiem kroków do efektywnych spotkań (148)
- Internetowe narzędzia ułatwiające prowadzenie spotkań (150)
- Przygotowanie miejsca dla nowego rodzaju pracownika (152)
- Przygotowanie firmy do zatrudnienia wirtualnych pracowników (152)
- Zrozumienie zmian kultury firmy (153)
- Wady i zalety pracy zdalnej (155)
- Zarządzanie na odległość (156)
- Zwiększanie poziomu interakcji (156)
- Uznanie na odległość (157)
- Korzystanie z internetu (158)
- Zarządzanie pracownikami pracującymi na różne zmiany (159)
- Trzymaj rękę na pulsie (162)
- Opracowanie systemu bieżącej oceny wyników pracownika (164)
- Wyznaczenie punktów orientacyjnych: kamienie milowe (164)
- Osiąganie punktów orientacyjnych: zadania (164)
- Kolejność wykonywania działań: powiązania (165)
- Ustalenie ram czasowych: harmonogram (166)
- Ocena wyników i kontrola postępów w praktyce (166)
- Przypadek 1. Wyniki na światowym poziomie (167)
- Przypadek 2. Motywowanie pracowników, by dali z siebie wszystko (168)
- Wykresy słupkowe, schematy blokowe i im podobne (170)
- Wykresy słupkowe (170)
- Organigramy (171)
- Oprogramowanie, narzędzia internetowe (173)
- Ocena stopnia osiągnięcia celu i dalsze działania (174)
- Delegowanie zadań - najważniejsze narzędzie menedżera (178)
- Mity dotyczące delegowania zadań (180)
- Nie możesz liczyć na to, że pracownik będzie zachowywać się odpowiedzialnie (180)
- Delegując zadania, tracisz kontrolę nad przebiegiem i wynikami prac (180)
- Tylko Ty znasz wszystkie odpowiedzi (181)
- Szybciej zrobisz to wszystko sam (181)
- Delegowanie ogranicza zakres Twojej władzy (182)
- Uznanie za dobrze wykonane zadanie zostanie okazane pracownikowi, a nie Tobie (182)
- Delegowanie zadań zmniejsza Twoją elastyczność (183)
- Sześć kroków na drodze do delegowania zadań (183)
- Jakie zadania delegować, a jakich nie? (184)
- Zadania, które można delegować bez obaw (184)
- Zadania, których nie należy delegować (187)
- Być cały czas na bieżąco (188)
- Komunikacja podstawą biznesu (192)
- Słuchaj uważnie i w ten sposób przekazuj komunikat (193)
- Wykorzystywanie potęgi słowa pisanego (194)
- Prezentacje (196)
- Przygotowania do prezentacji (196)
- Obraz jest wart tysiąca słów (197)
- Wygłaszanie prezentacji (201)
- Analizowanie komunikacji: co jest prawdziwe, a co nie? (201)
- Prawdziwe są czyny, a nie słowa (202)
- Czytanie między wierszami (202)
- Szukanie informacji (203)
- Ocena pracowników - po co zawracać sobie tym głowę? (206)
- Przygotowanie procesu oceny pracownika (207)
- Właściwe przygotowania (209)
- Przygotowanie się do oceny bez niespodzianek (210)
- Unikanie często popełnianych błędów (211)
- Zgłębianie wspaniałych tajemnic budżetu (214)
- Sporządzanie budżetu (215)
- Wyciąganie królika z kapelusza i inne sztuczki (218)
- Budżetowanie środków płatnych z góry (219)
- Jak nie przekraczać budżetu? (220)
- Podstawy rachunkowości (221)
- Analiza podstawowego równania rachunkowości (222)
- Stosowanie podwójnego zapisu (225)
- Najczęściej stosowane sprawozdania finansowe (227)
- Bilans (227)
- Rachunek zysków i strat (229)
- Rachunek przepływu środków pieniężnych (230)
- Zalety technologii w miejscu pracy i wynikające z niej korzyści (234)
- Postęp dzięki automatyzacji (234)
- Zwiększanie efektywności i wydajności (235)
- Działania mające na celu neutralizację negatywów (236)
- Wykorzystywanie technologii (237)
- Znaj swoją działalność (237)
- Zapewnij sobie przewagę konkurencyjną dzięki technologii (237)
- Opracuj plan (238)
- Zapewnij sobie pomoc (240)
- Optymalne wykorzystanie firmowych sieci komputerowych (241)
- Podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (244)
- Sposoby na wdrożenie CSR (244)
- Korzyści płynące z praktyk odpowiedzialnych społecznie (245)
- Strategia wdrażania CSR (246)
- Ocena polityki Twojego otoczenia (247)
- Analizowanie polityki środowiska firmy (248)
- Zidentyfikowanie najważniejszych graczy (249)
- Zmiana rysunku schematu organizacyjnego (250)
- Właściwe postępowanie: etyka i Ty (252)
- Definiowanie zasad etycznych (252)
- Tworzenie kodeksu etycznego (253)
- Stosowanie postanowień kodeksu (255)
- O co tyle krzyku? (259)
- Gdy kryzys wynika tak naprawdę ze złego planowania (260)
- Rozpoznanie sytuacji kryzysowej i radzenie sobie z nią (260)
- Zmiany nadchodzą, czy tego chcesz, czy nie (261)
- Rozpoznanie czterech etapów zmiany (262)
- Czy zwalczasz zmiany? (263)
- Pomaganie pracownikom poddanym procesowi zmian (265)
- Pomóż pracownikowi uporać się ze zmianą (266)
- Zachęcanie pracowników do przejęcia inicjatywy (267)
- Podbudowywanie morale pracowników (268)
- Gdy wszystko zawiedzie (268)
- Problem dyscypliny pracowniczej (270)
- Ważne jest wykonanie, nie osobowość (271)
- Dwie drogi dyscyplinowania (273)
- Problemy z jakością wykonywania obowiązków - pierwsza z dróg (274)
- Problematyczne zachowania (275)
- Dyscyplinowanie pracownika - suita w pięciu częściach (277)
- Krok 1: opisanie zachowania nie do przyjęcia (277)
- Krok 2: określenie wpływu na pozostałych pracowników działu (278)
- Krok 3: określenie wymaganych zmian (278)
- Krok 4: przedstawienie konsekwencji (279)
- Krok 5: zapewnienie wsparcia psychicznego (279)
- A jak to brzmi w całości? (279)
- Planowanie postępów (280)
- Wdrażanie planu czynienia postępów (281)
- Różne sposoby zwalniania pracowników (284)
- Zwolnienia dobrowolne (284)
- Zwolnienia przymusowe (285)
- Jak humanitarnie wyrzucić kogoś z pracy? (290)
- Wręczanie wypowiedzeń (291)
- Wyrzucanie z pracy w trzech krokach (294)
- Zanim zaczniesz zwalniać, chroń samego siebie (294)
- Planowanie spotkania, stwierdzanie faktów (295)
- Rozładowywanie napięcia związanego ze zwalnianiem (298)
- Ustalanie najlepszego terminu na przeprowadzenie zwolnienia (298)
- Niedostrzeganie różnic między pracą przeciętnego zatrudnionego a obowiązkami menedżera (303)
- Nieumiejętność określenia konkretnych celów i oczekiwań wobec podwładnego (304)
- Nieumiejętność przekazywania części swej pracy innym (304)
- Unikanie kontaktu z podwładnymi, nieudzielanie im istotnych informacji (305)
- Brak czasu dla własnych podwładnych (306)
- Niedostrzeganie osiągnięć podwładnych (306)
- Brak chęci uczenia się (307)
- Opieranie się zmianom (307)
- Szybkie poprawki zamiast trwałych rozwiązań (308)
- Nadmiar powagi (308)
- Wyznaczaj jasne cele i oczekiwania (309)
- Nikogo nie faworyzuj (310)
- Dawaj dobry przykład (310)
- Pamiętaj - dostajesz to, co nagradzasz (311)
- Poznaj swoich ludzi (311)
- Naucz się delegować (311)
- Znajdź dobrego mentora i sam nim bądź (312)
- Zachęcaj do pracy zespołowej (312)
- Komunikuj się (313)
- Zostań trenerem (313)
- Jak osiągnąć bardziej elastyczne warunki pracy (316)
- Unikaj uzależnienia od pracy (316)
- Radzenie sobie ze stresem (317)
- Zmień to, co da się zmienić (318)
- Zaakceptuj to, czego zmienić się nie da (319)
- Nie świruj na punkcie drobiazgów (319)
- Stosuj pozytywne stwierdzenia (320)
- Odpręż się! (320)
- Weź wakacje od myślenia (320)
- Nie bądź zbyt poważny (321)
O autorach (13)
Podziękowania od autorów (15)
Wprowadzenie (17)
CZĘŚĆ I: POCZĄTKI W ROLI MENEDŻERA (23)
Rozdział 1: Zostałeś menedżerem. I co dalej? (25)
Rozdział 2: Wskazuj kierunek, kontroluj i zejdź z drogi (41)
Rozdział 3: Docenianie i nagradzanie dobrych wyników (51)
Rozdział 4: Angażowanie pracowników (73)
CZĘŚĆ II: NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI MENEDŻERA (89)
Rozdział 5: Zatrudnianie pracowników, czyli najważniejsza decyzja (91)
Rozdział 6: Wyznaczanie celów bez wysiłku (109)
Rozdział 7: Czuwanie nad rozwojem pracowników (123)
Rozdział 8: Gra zespołowa (139)
Rozdział 9: Zarządzanie wirtualnymi pracownikami (151)
Rozdział 10: Monitorowanie wyników i wykonania zadań (161)
CZĘŚĆ III: NARZĘDZIA MENEDŻERA I SPOSOBY ZARZĄDZANIA (175)
Rozdział 11: Skuteczne delegowanie zadań (177)
Rozdział 12: Skuteczna komunikacja (191)
Rozdział 13: Okresowa ocena pracownika (205)
Rozdział 14: Tworzenie budżetu, rachunkowość i inne zagadnienia finansowe (213)
Rozdział 15: Potęga technologii (233)
Rozdział 16: Społeczna odpowiedzialność biznesu oraz etyka biurowa (243)
CZĘŚĆ IV: CIĘŻKIE CZASY DLA TWARDYCH MENEDŻERÓW (257)
Rozdział 17: Zarządzanie zmianą i morale (259)
Rozdział 18: Dyscyplina pracy (269)
Rozdział 19: Gdy wszystko inne zawiedzie - zwalnianie pracowników (283)
CZĘŚĆ V: DEKALOGI (301)
Rozdział 20: Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przez menedżerów (303)
Rozdział 21: Dziesięć wskazówek dla świeżo upieczonych menedżerów (309)
Rozdział 22: Wskazówki pozwalające wyważyć życie zawodowe i osobiste (315)
Skorowidz (323)
Dla bystrzaków - inne książki
-
Każda generacja — czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi — przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe boga...
Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Język, którym posługują się eksperci od inwestowania na giełdzie, bywa skomplikowany, prawda? Tabele, wykresy, skróty, obco brzmiące słowa rodem z londyńskiego City i nowojorskiej Wall Street — z tym wszystkim spotyka się na co dzień każdy gracz. Do tego definicje trudnych terminów, które n...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy...
Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III Zwinne zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie III
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Opcje kupna, opcje sprzedaży, ceny wykonania, rentowność ― tu znajdziesz wyjaśnienie wszystkich kwestii, dzięki którym możesz działać i zarabiać na rynkach wzrostowych, spadkowych i płaskich. Bardziej zrównoważone, strategiczne i oczywiście dochodowe portfolio to muzyka dla Twoich uszu, pra...(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na temat radzenia sobie z tym, co rozprasza naszą uwagę, walczenia ze skłonnością do...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej oraz informacje na temat tego, jak korzystać narzędzi, którymi posługują się odnoszący sukcesy inwestorzy. Nauczysz się z niego także oceniać stabilność finansową firm, chronić swoje inwestycje w okresach spowoln...
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Podstawowe reguły analizy technicznej umożliwiają mądrym traderom interpretowanie informacji z rynku w celu maksymalizowania zwrotów z inwestycji. W czwartym wydaniu tej książki zawodowa analityczka i prognostyczka rynku wyjaśni Ci, jak samodzielnie stosować te reguły, bez potrzeby polegania na e...(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka umożliwi Ci bezpieczny start w świecie foreksa. Została napisana w przystępny sposób, a materiał podzielono na niewielkie rozdziały, co ułatwia odnalezienie potrzebnych informacji. Krok po kroku wyjaśniono tu mechanizmy działania rynku walutowego i czynniki, które wprawiają go w ruch. ...(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)
24.90 zł
59.00 zł(-58%) -
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać — ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientó...(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)
19.90 zł
49.00 zł(-59%) -
Programowanie neurolingwistyczne pozwala zrozumieć, co naprawdę motywuje nas do działania, jak myślimy, jak czujemy i jak rozumiemy to, co zachodzi wokół nas. Ta książka przystępnie wyjaśnia podstawy NLP i przedstawia praktyczne pomysły zastosowania go w życiu codziennym, aby rozwiązywać problemy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III Bob Nelson, Peter Economy (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii