Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu
- Autorzy:
- Kevin Hogan, James Speakman
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 13
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu
Pierwsze w Polsce wydanie książki
"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"
zawierającej niezawodne strategie oddziaływania na innych
Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji.
Zadaj autorowi pytanie, pisz: marketing@onepress.pl
Spotkaj się z Kevinem w Polsce w październiku 2007 roku!
Dowiedź się jak wpływać na tych, którzy o tym nie wiedzą, nie chcą a nawet czasem z tym walczą!
Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci
podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz.
Ile razy w życiu masz szansę całkowicie odmienić Twoją rzeczywistość? Jak często, bez jakiegokolwiek ryzyka, możesz aktywnie wpływać na myśli, emocje i -- co najważniejsze -- działania innych? Uwierz, że posiadasz dar, dzięki któremu możesz wpływać na percepcję i zachowanie ludzi tak, aby przyjmowali Twoje idee i pomysły za własne, odczuwali to na czym Tobie zależy i robili to o co ich poprosisz. Przyjemne?
Perswazja to nie czary. A może? To wciąganie ludzi w Twoją własną grę, to programowanie waszego wspólnego świata, to osiąganie celów w sposób prostszy i niezawodny. Od swoich pierwszych dni wpływasz na innych, robisz to i teraz -- w stosunku do swoich bliskich, współpracowników, klientów. Dlaczego nie zaczniesz biegle władać językiem perswazji?

Zastanawiasz się teraz kto może wprowadzić Cię w tajniki ukrytej perswazji? Tylko ten, kto zna ją od podszewki:
Kevin Hogan --
guru NLP i oddziaływania na ludzkie zachowania
Poznaj słowa autora:
"Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi ludźmi i dzięki nim. Perswazja to samo życie!"
Sięgnij po książkę
"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu",
a później czytaj z ludzi... jak z książki.
Już dziś naucz się od Kevina:
- stosować słowa-klucze w negocjacjach
- słuchać i słyszeć czego naprawdę potrzebuje Twój klient
- zarażać innych entuzjazmem do własnych projektów
- "nie" przekuwać w "tak"
- ...a porażki w sukcesy!
Zobacz, kto z najznakomitszych światowych trenerów i mówców motywacyjnych dał się zaczarować magią zawartą w ukrytej perswazji:
"Ta książka jest kopalnią pomysłów, z których możesz korzystać, by w mgnieniu oka zamienić »Nie« na »Tak« -- kiedykolwiek będziesz chciał coś sprzedać."Brian Tracy,
mówca i autor książek "Create Your Own Future" oraz "Change Your Thinking, Change Your Life".
"Hogan jest mistrzem perswazji. Namawiam Cię, byś zastosował perswazję na sobie i kupił wszystko, co zostało przez niego napisane lub nagrane. Pozwoli Ci to na zrozumienie siebie i innych, a dzięki temu również na odniesienie sukcesu. To pewne jak w banku."
Jeffrey Gitomer,
autor "Biblii handlowca", "Little Red Book of Selling" oraz "Little Red Book of Sales Answers" |
![]() |
![]() |
"W tej książce jest więcej mądrości niż w kilku opasłych tomach na ten sam temat. Bez względu na to, czy chcesz przekonać do czegoś żonę lub męża, ukochaną lub ukochanego, szefa, klientów albo siebie, ten wspaniały zbiór psychologicznych sztuczek zapewni Ci przewagę. W dzisiejszym, silnie konkurencyjnym otoczeniu książka ta stanowi czarodziejski podręcznik perswazji, którego potrzebujesz, by kontrolować okoliczności i dostać to, czego pragniesz." |
A Ty co myślisz o ukrytej perswazji?
Podziel się z nami opinią: marketing@onepress.pl
Poznaj magię osiągania sukcesu!
- diabelskie podszepty
- podkręcone piłki sprytnych pytań
- granie z nut na emocjach
- obserwacje spod przymkniętych powiek
- programowanie neurolingwistyczne
Manipulacja nie jest zła.
Jest natomiast piekielnie skuteczna.
Wybrane bestsellery
-
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Sukces, zarówno pięć wieków temu, jak i dziś, uzależniony jest od kilku czynników — szczęścia, przedsiębiorczości, talentu oraz aktywności. Ważne, by opracować odpowiednią strategię i maksymalnie wykorzystać to, co dostajemy od losu. Machiavelli chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w ...(25.35 zł najniższa cena z 30 dni)
27.30 zł
39.00 zł(-30%) -
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwoś...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
-
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Nikt nie żyje w społecznej próżni. W każdym razie nikt nie powinien w niej żyć. Człowiek to istota społeczna, która do zdrowego, pełnego, szczęśliwego funkcjonowania potrzebuje innych ludzi. Spotykania się z nimi, spędzania czasu, rozmów. Niestety, relacje często są podszyte pewnym podstawowym lę...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz ...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z ...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(29.18 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie pań...
Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego Historie florenckie. Od czasów najdawniejszych do śmierci Wawrzyńca Wspaniałego
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i syg...
Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji Human hacking. Poznaj ludzki umysł i naucz się skutecznej komunikacji
(31.85 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%)
Kevin Hogan, James Speakman - pozostałe książki
-
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zaw...
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Biznes jest jak poker. Pod maską cywilizowanych rozgrywek toczy się prawdziwa wojna na gesty i słowa. Nigdy nie masz pełnych informacji, a mimo to podejmujesz brawurowe ryzyko i grasz o wszystko. Grasz, by wygrać. Chcesz rozgryźć przeciwnika, ale samemu nie zdradzić, co naprawdę myślisz, a co jes...
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy
(25.35 zł najniższa cena z 30 dni)23.40 zł
39.00 zł(-40%) -
Nie znajdziesz tu wyświechtanych formułek i porad ostentacyjnie kłócących się z rzeczywistością. Zdzieramy śliczne opakowanie i zaglądamy bestii prawdziwego sukcesu prosto w wygłodniałą paszczę. Książka ta przenosi Cię z pozycji, w której marzysz o sukcesie, do pozycji, w której postępujesz tak, ...(24.05 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i ...
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania
(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oc...
Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je
(18.85 zł najniższa cena z 30 dni)17.40 zł
29.00 zł(-40%) -
Odzyskaj kontrolę nad swoim życiem -- to dobry początek wielkiej, znaczącej zmiany. Ta książka pomoże zrealizować Twój wielki plan, który pozwoli Ci zdobyć wszystko, czego chcesz, i być tym, kim zechcesz. Jej autor proponuje Ci prostą metodę zwiększania produktywności i tłumienia skłonności do od...
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu (9)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Trade Marketer 03/2008
Perswazja to nie czary. A może? To wciąganie ludzi w Twoją własną grę, to programowanie waszego wspólnego świata, to osiąganie celów w sposób prostszy i niezawodny. Od swoich pierwszych dni wpływasz na innych, robisz to i teraz -- w stosunku do swoich bliskich, współpracowników, klientów. Dlaczego nie zaczniesz biegle władać językiem perswazji?
-
Eurostudent gmj, 10/2007
Chciałbyś, aby Twoje decyzje zapadały na poziomie świadomym? To niemożliwe. Większość z nich zapada na poziomie podświadomym. Zdając sobie z tego sprawę, możemy wykorzystać nasze umiejętności perswazji do wpływania na innych - i to właśnie na poziomie podświadomym! Mówi o tym Kevin Hogan w książce Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Pokazuje on kilkadziesiąt technik perswazji, które pomagają przekonywać innych do naszego zdania. Jak zatem wpłynąć na naszego rozmówcę - czy to egzaminatora, czy opiekuna praktyk? Najprostsza technika to zestrojenie się z naszym rozmówcą poprzez dostosowanie naszego oddechu, głosu i sposobu siedzenia. Okazuje się, że wtedy zaczynamy podobnie nawet odczuwać i myśleć - podobnie podchodzić do problemu. Jeżeli potem rozmowa potoczy się w kierunku wspólnych zainteresowań albo znajdziemy wspólnego wroga, a na końcu powołamy się na autorytet, na pewno przekonamy naszego rozmówcę do swoich racji. Ukryta perswazja to prawdziwa kopalnia pomysłów! Warto sięgnąć do tej książki, jeżeli czeka nas trudna rozmowa czy egzamin. Z drugiej strony, dzięki znajomości technik perswazji, nie damy się zmanipulować (przekonać) innym!
-
proto.pl Małgorzata Drzewiecka, 10/2007
Jeśli spytamy jakąkolwiek osobę, jak rozumie słowo „perswazja”, prawdopodobnie otrzymamy negatywną definicję tego pojęcia. Perswazja kojarzy się przecież z działaniem pozbawionym etyki, z chęcią manipulowania drugą osobą. A co w przypadku, jeśli perswazja jest ukryta? Kevin Hogan oraz James Speakman, autorzy książki, dowodzą, że techniką (a właściwie setkami technik) perswazji można posługiwać się na co dzień bez obawy, że zostanie się posądzonym o manipulację i nieetyczne postępowanie. Zdaniem autorów, takie działanie wymaga dogłębnego poznania natury ludzkiej i zrozumienia mechanizmów podejmowania decyzji przez każdego człowieka. Każdy musi zmagać się przecież z koniecznością podejmowania łatwych i trudnych decyzji. Każdy kieruje się w życiu wybranymi przekonaniami i zasadami. Poznanie taktyk wywierania wpływu ma na celu ułatwienie, osobom zawodowo zajmującym się przekonywaniem innych do kupna swoich produktów lub pomysłów, zrozumienie klienta, z którym mają do czynienia. Czytając „Ukrytą perswazję” można odnieść wrażenie, że jest ona przede wszystkim skierowana do odbiorców na rynku amerykańskim. Zwracają uwagę przykłady przytaczane przez autorów, różne dowody w postaci badań naukowych oraz sam język, w jakim autorzy zwracają się do czytelnika (prosty i nieskomplikowany). Być może wina leży też po stronie tłumaczenia, gdyż niestety trzeba przyznać, że nie jest ono najlepsze. Atutem książki jest na pewno jej strona praktyczna. Autorzy ograniczyli do minimum teorię z dziedziny psychologii, badań nad samą perswazją czy mechanizmami zachowań ludzkich. Stawiają nacisk głównie na przykłady wzięte „prosto z życia” i w ten sposób tłumaczą działanie taktyk wywierania wpływu. A jest ich bardzo wiele (w książce przedstawiono 55 sposobów oraz 20 przykładów, w jakich sytuacjach te techniki mają szansę się sprawdzić). „Ukryta perswazja” to książka dla profesjonalistów zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz dla osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wpływu. Trzeba jednak pamiętać, co autorzy szczególnie podkreślają, że stosując perswazję, należy stale mieć na uwadze drugą osobę oraz ETYCZNE zachowanie.
-
Wprost Zbigniew Wojtasiński; 11/2007
Ile kosztuje perswazja? W USA firmy wydają przeciętnie 3200 dolarów na reklamę i oferty marketingowe, które co roku otrzymuje tylko jedna osoba. Perswazja stała się najważniejszym i najbardziej kosztownym przedsięwzięciem. Wykorzystywanie ukrytej perswazji jest nie tylko etyczne, lecz wręcz niezbędne dla sprawnego funkcjonowania w grupie i osiągania sukcesów.
Przykładem jest taktyka doprowadzania osób do jakiegoś celu. Nie wystarczy kogoś przestraszyć konsekwencjami, powiedzieć, by znalazł sobie pracę lub przestał coś robić, na przykład rzucił palenie papierosów. Trzeba przedstawić możliwe kierunki rozwoju wydarzeń. Poza wywołaniem emocji skuteczne są konkretne polecenia i sugestie.
-
Magazyn Literacki Książki kf; 10/2007
"Chcemy, żebyś został ekspertem od perswazji i dostawał to, co chcesz, i to wtedy, kiedy chcesz", zgoła bezczelnie mamią twórcy "Sztuki perswazji", podręcznika, który ukazał się nakładem wydawnictwa OnePress, a który ustami swoich autorów przybliża "psychologiczne taktyki wywierania wpływu" na bliźnich. Żeby nie być posądzonym o nakłanianie do czynów powszechnie uznawanych za niegodne, panowie James Speakman i Kevin Hogan lojalnie informują, że proponowane techniki należy wykorzystywać wyłącznie do celów społecznie pożądanych (porównując je do młotka, którym można zarówno wbijać gwoździe, jak i…). I tak opisywane w książce taktyki wywierania wpływu to "ekskluzywna kolekcja najpilniej strzeżonych i mało znanych subtelnych taktyk". W sumie jest ich aż… 55! Niektóre faktycznie jawią się niczym prawdy objawione ("zsynchronizuj oddech", "umysł skrycie empatyczny", "mętna mowa"), inne to starzy znajomi ("akcentowanie głosem", "okaż szacunek", "wspólny wróg"). O wszystkich jednak czyta się z wypiekami na twarzy, zwłaszcza że po taktykach następuje rozdział, w którym Speakman i Hogan wymieniają 12 słów o największej sile perswazji. Chcą państwo wiedzieć, jakie to słowa? To przeczytajcie.
-
Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 09/2007
Poradniki Kevina Hogana -- piszącego, współczesnego, międzynarodowego mówcy -- wykładowcy, który uczy umiejętności perswazji -- umacniają się na polskim rynku. Najnowszą (u nas) jego książką jest "Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" opublikowana w oryginale anglojęzycznym przed rokiem.
Wędrując śladem Polskiego Czytelnika w naszych księgarniach zdobyłem pięć z kilkunastu napisanych przez Hogana książek. "Ukryta perswazja.Psychologiczne taktyki wywierania wpływu" jest zapisem "gry deblowej" Kevina Hogana i Jamesa Speakmana.
Autorzy przekonują czytelnika, że nie ma udanego życia i pracy bez umiejętnej, skutecznej perswazji. Podobnie uważa Daniel Goleman:
"Z punktu widzenia mózgu znakomite wyniki w szkole i w pracy wiążą się z jednym i tym samym stanem -- nastawieniem mózgu na osiągnięcia".
Udana komunikacja i skuteczna perswazja (inteligencja społeczna) są do tego niezbędne. Niektórych czytelników może szokować teza autorów, że manipulacja nie jest zła!Hogan i Speakman tak to tłumaczą:
"Wiele osób zadaje nam pytanie, czy przekonywanie kogoś do zrobienia czegoś jest etyczne. Odpowiedź jest zupełnie prosta: tak. Jest to nie tylko etyczne, ale konieczne. Nasza gospodarka (a także nasze rodziny i przedsiębiorstwa) funkcjonują właśnie dzięki temu, że ludzie są nakłaniani do kupowania, próbowania, głosowania, ścielenia łóżka, zamykania drzwi i angażowania się...". -
e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 09/2007
Trzeba przyznać prosto z mostu, że autor dał w tej książce nieco ciała. I to z samego początku. Nie rozumiem po co tłumaczy, że perswazja jest dobra. Czytelnik, który jest zainteresowany takim sposobem przekonywania, i tak sięgnie po książkę. W takim przypadku nie trzeba go przekonywać. A jeśli ktoś nie jest zainteresowany, to książkę ominie szerokim łukiem. I wtedy oczywiście argumentacja jest zupełnie zbyteczna.
Autor stara się więc przekonać jaka to perswazja jest dobra i skuteczna, w przeciwieństwie do modeli komunikowania się typu "wygrana-wygrana". Drogi autorze, "wygrana-wygrana" nie jest kompromisem. To wyjście jeszcze lepsze dla obu stron, ponieważ skupia się na spełnieniu rzeczywistych potrzeb, a nie na zaspokojeniu fanaberycznych zachcianek. Poza tym, biorąc pod uwagę powtarzające się kontakty z tą samą osobą, w pewnym momencie perswazja przekonująca do swoich rozwiązań i ignorująca rozwiązania drugiej osoby, w końcu przestanie działać. A jeśli nawet nie, to osoba ciągle perswadowana do cudzych rozwiązań w końcu przy pierwszej nadarzającej się okazji podkłada świnię. I wtedy nawet najlepsza perswazja nie pomoże.
Na szczęście to tylko głupia wpadka na początku. Na kolejnych stronach jest znacznie lepiej.
Rzucą ci się w oczy sztuczki ukrytej perswazji wymieniane w rzucających się w oczy ramkach. Niby to rzeczy oczywiste, ale dopiero wtedy gdy o nich się czyta. W wirze codziennych wydarzeń używamy najprostszych broni, tych do których jesteśmy najbardziej przyzwyczajeni.
Dowiesz się w jaki sposób można skutecznie wykorzystywać negatywne emocje do przekonywania. Chodzi o wywołanie uczucia przewidywanego żalu i podsunięcie prostego środka zapobiegawczego. Rzecz jasna taka sztuczka działa wyłącznie na pewną grupę ludzi, na ludzi którzy boją się przyszłości sami z siebie. Nie jest to wcale mała grupa, nawet wśród młodego pokolenia. Dlatego zanim ją zastosujesz albo przetestuj światopogląd rozmówcy, albo miej w zanadrzu gotowy do wykorzystania zwrot rozmowy w kierunku pozytywnej motywacji do wykonania pożądanego przez ciebie zachowania.
Poznasz też 55 taktyk ukrytej perswazji. Mi spodobała się szczególnie taktyka nr 33 "Stosuj ukryte hipnotyzujące schematy językowe". O uważnym dobieraniu wypowiadanych słów dowiesz się więcej w trzeciej części megarecenzji, natomiast na tym poziomie wystarczy ci znajomość konkretnych sztuczek. Zapamiętasz kilka i będziesz je stosować. To świetna metoda sterowania rozmową w pożądanym przez ciebie kierunku i zwracania uwagi rozmówcy na szczegóły, na które chcesz zwrócić jego uwagę.
A na deser czeka cię 27 obserwacji na temat ludzi. Ich celem jest przypomnienie ci o przyziemności życia. Ty jesteś już wytrenowanym i wyedukowanym prelegentem. Stosujesz zaawansowane techniki, żeby mówić to co chcesz, jak chcesz i po co chcesz. Ale dla większości ludzi to czarna magia. Równie przydatna jak znajomość wysokości plonów kukurydzy na Madagaskarze w roku 1998. Opisane przez autora obserwacje przypomną ci, że w gruncie rzeczy ludzie nie są zbyt skomplikowani. Większość ludzi porusza się w obrębie wyuczonych od pokoleń schematów postępowania. Jeśli je zapamiętasz i wykorzystasz, odniesiesz sukces. Znajdziesz się w ekskluzywnej grupie, która umie wykorzystać ludzkie słabości i ograniczenia. Tyle.
Pisałem o tym przy okazji megarecenzji o manipulacji. Znajomość zaawansowanych technik perswazyjnych nie oznacza, że musisz z nich cały czas korzystać. Mistrz sztuk walki nie rozdaje ciosów na lewo i prawo. Ale gdy przyjdzie odpowiedni moment, umie pokonać przeciwnika sprawnie i elegancko. To jest sekret mistrzostwa - wiedza kiedy z niego skorzystać i cierpliwość, żeby nie robić tego niepotrzebnie. Poznaj te sztuczki i zostań prawdziwym mistrzem. Życzę ci tego z całego serca.
-
Dziennik Gazeta Prawna 08/2007
Współautorem książki jest Kevin Hogan, autorytet w dziedzinie komunikacji, perswazji i NLP. Pozycja uczy, jak wpływać na ludzkie zachowania np. stosując słowa klucze w negocjacjach. Perswazją posługujemy się od najmłodszych lat, jednak by osiągnąć prawdziwe efekty, trzeba posługiwać się nią świadomie -- nauczyć się jej języka.
-
miekkie-kompetencje.pl Paweł Smółka, 06/2007
Umiejętność wywierania wpływu to kluczowa kompetencje interpersonalna. W zasadzie istotę komunikacji międzyludzkiej można sprowadzić do wzajemnego przekonywania się -- do siebie nawzajem, do własnych pomysłów, wartości, planów, produktów itd. W niektórych obszarach naszego życia, umiejętność perswazji jest szczególnie cenna. I to dosłownie.
Takim obszarem jest między innymi biznes (sprzedaż). Autorzy przekonują Czytelnika, że niektóre sztuczki perswazyjne mogą być całkiem zyskowne. Mocną stroną książki jest oparcie jej treści na wynikach badań naukowych z zakresu perswazji i wywierania wpływu, przy czym, to warto podkreślić, całość jest zrozumiała i pozbawiona zbędnego żargonu naukowego.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Covert Persuasion: Psychological Tactics and Tricks to Win the Game
- Tłumaczenie:
- Daria Kuczyńska-Szymala
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0945-1, 9788324609451
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-07-25
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3883
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Perswazja i NLP
- Serie wydawnicze: Power
Spis treści książki
Podziękowania (7)
Wstęp (9)
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie (17)
2. Od "nie" do "tak" (25)
3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań (41)
4. Ukryta perswazja: taktyki (63)
5. Słowa ukrytej perswazji (145)
6. Nastawienie na wynik (153)
7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii (175)
8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji (203)
9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji (221)
10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi (229)
oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji
11. Wszystko razem (245)
Dodatek (251)
Arkusze robocze ukrytej perswazji
Bibliografia (257)
Skorowidz (263)
Oceny i opinie klientów: Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu Kevin Hogan, James Speakman (13)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(5)
(3)
(1)
(0)
(0)
Tomasz Grzelak, Doradca inwestycyjno - finansowy
Data dodania: 2011-12-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-12-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-05-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej Wiśniewski,
Data dodania: 2007-10-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur,
Data dodania: 2009-04-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz,
Data dodania: 2009-02-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Daniel Cieślar,
Data dodania: 2008-06-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-04-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Andrzej Wiśniewski,
Data dodania: 2007-09-18 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-04-21 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Emil Podrażka,
Data dodania: 2007-11-29 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Andrzej Budzyk,
Data dodania: 2007-08-09 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2009-05-20 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii