Mollie Marti jest prezesem Performance Science Inc., organizacji zajmującej się szkoleniami biznesowymi oraz coachingiem. Wykłada psychologię na Uniwersytecie Iowa, a jej prace są często publikowane w czasopismach naukowych z dziedziny psychologii i zachowań ludzkich.
Mollie Marti - książki
Tytuły autora: Mollie Marti dostępne w księgarni Onepress
-
Nie znajdziesz tu wyświechtanych formułek i porad ostentacyjnie kłócących się z rzeczywistością. Zdzieramy śliczne opakowanie i zaglądamy bestii prawdziwego sukcesu prosto w wygłodniałą paszczę. Książka ta przenosi Cię z pozycji, w której marzysz o sukcesie, do pozycji, w której postępujesz tak, by go osiągnąć. Czeka Cię dość daleka droga, ale nie
- Druk
Czasowo niedostępna
-
To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy! Przygotuj się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk angażujących emocje klienta. To nie teorie,
- Druk pkt
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry Adams
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.
X
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.