The Impact of COVID-19 on Accounting, Business Practice and Education
- Autor:
- Joanna Dyczkowska
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Z chęcią przeczytam książkę w języku polskim)
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 179
-
PDF
Opis książki: The Impact of COVID-19 on Accounting, Business Practice and Education
Książka prezentuje wpływ pandemii COVID-19 na rachunkowość, działalność gospodarczą oraz edukację. W poszczególnych rozdziałach przedstawiane są doświadczenia płynące z wielu krajów (w tym m.in. z Brazylii, Francji, Niemiec, Kazachstanu, Polski, Rumunii, Słowacji oraz Włoch) na temat sposobów radzenia sobie ze skutkami pandemii. Książka omawia rządowe, instytucjonalne oraz indywidualne środki, które zostały podjęte w celu przeciwdziałania finansowym, organizacyjnym i społecznym implikacjom kryzysu pandemicznego.
Wybrane bestsellery
-
Sustainable performance accounts for a critical issue for top management and operational managers facing the green and social transition. Accordingly, they require a clear roadmap indicating how to build ESG strategy, track and report on sustainability performance and manage these results in the ...
The Impact of Covid-19 Pandemic on Economics, Accounting Practice, Research and Quality of Education in the Slovak Republic: Lessons Learnt The Impact of Covid-19 Pandemic on Economics, Accounting Practice, Research and Quality of Education in the Slovak Republic: Lessons Learnt
-
Książka zwraca uwagę na wyzwania i perspektywy w obszarze rachunkowości i biznesu w kontekście zrównoważonego rozwoju w erze postpandemicznej. Zaprezentowano w niej długofalowe spojrzenie na efekty globalnego kryzysu zdrowotnego. Wskazano, że pandemia Covid-19 może być postrzegana jako istotny cz...
Accounting and Business in a Sustainable post-Covid World: New Perspectives and Challenges Accounting and Business in a Sustainable post-Covid World: New Perspectives and Challenges
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi — najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwe...
Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%)
Ebooka "The Impact of COVID-19 on Accounting, Business Practice and Education" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "The Impact of COVID-19 on Accounting, Business Practice and Education" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "The Impact of COVID-19 on Accounting, Business Practice and Education" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-769-5882-8, 9788376958828
- Data wydania ebooka:
- 2021-11-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Numer z katalogu:
- 179660
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku Pdf:
- 8.7MB
Spis treści książki
Preface (Joanna Dyczkowska) 11
1. The impact of COVID-19 on accounting practice, research and education environment in the Slovak Republic (Daša Mokošová, Miriama Blahušiaková) 17
1.1. The economic environment in the Slovak Republic 17
1.2. The impact of COVID-19 on accounting practice in the Slovak Republic 18
1.3. The impact of COVID-19 on research in the Slovak Republic 22
1.4. The impact of COVID-19 on accounting education in the Slovak Republic 23
2. Determining the influence of COVID-19-related measures and their latencies on the DAX using ARIMAX and LSTM (Stephan Schneider, Alisa Voss) 30
2.1. The impact of the COVID-19 outbreak on the economy and stock prices 30
2.2. A review of the current studies on the consequences of COVID-19 31
2.3. Research methodology used in examining the impact of the pandemic measures on the DAX 33
2.3.1. Data 33
2.3.2. Pre-processing 33
2.3.3. Models 33
2.4. Presentation of the research results 36
3. The impairment of assets in public sector entities under the COVID-19 pandemic – the case of Romania (Ileana Cosmina Pitulice, Aurelia Ștefănescu) 41
3.1. Discussion on harmonization between Romanian national accounting regulations and IPSAS in the context of the impairment of assets 41
3.2. Presentation of the research methodology 44
3.3. Discussion of the research results 45
4. Information technologies and their influences on management control systems in the times of COVID-19 pandemic (Tomasz Dyczkowski, Joanna Dyczkowska) 52
4.1. Information technologies, management control and the ‘game-changer’ 52
4.2. The theoretical view on the role of ICT in modern companies 53
4.3. The research on ICT and MCS in Poland 56
4.4. Scope of ICT support to organisations at the dawn of the pandemic 58
4.5. Changes in ICT and MCS during the COVID-19 pandemic 60
4.6. General relations between ICT and MCS 62
4.7. The context of relations between ICT and MCS influenced by the COVID-19 pandemic 64
4.8. Information technologies, management control and COVID-19 – the ‘lesson learnt’ 69
5. The impact of the pandemic on the missions of management controllers: A case study (Ali Yilmaz) 75
5.1. The COVID-19 pandemic and the importance of the management controller in a crisis 75
5.2. Management control and its challenges 76
5.3. Adaptation to a crisis 78
5.4. Research methodology applied in the study 80
5.5. Presentation of the research results 82
5.5.1. Personal measures 82
5.5.2. Official measures 83
5.5.3. Key measures 84
5.5.4. Systems in place 85
5.6. Discussion on the research results 87
6. COVID-19: Online education, business and data (Ricardo Luiz Sichel, Gabriel Ralile Figueiredo Magalhães) 91
6.1. The development of new technologies in the face of the COVID-19
pandemic 91
6.2. Impact of the pandemic on society and the digital state 92
6.2.1. Business sector 94
6.2.2. Education 96
6.3. The General Data Protection Law and the new reality 97
7. Moving to blended learning in the post-pandemic era (Hans-Christian Brauweiler, Aida Yerimpasheva) 104
7.1. Online learning in the Kazakhstani educational system 104
7.2. Literature review on the pandemic impact on the learning process in educational institutions 105
7.3. Methodology of research 109
7.4. Presentation of the research findings on the use of digital technologies at Al-Farabi Kazakh National University 109
7.5. Discussion and conclusion 114
8. The impact of the COVID-19 pandemic on accounting education: Perception
of distance learning (Marta Nowak) 121
8.1. COVID-19 and distance learning 121
8.2. General impression of distance learning 123
8.3. Advantages of distance learning 125
8.4. Disadvantages of distance learning 128
8.5. Conclusion 132
9. The pandemic and the adjustments in education: On-line studies in Commercial Law in the administration course (Debora Lacs Sichel, Edifrance Fernandes Nascimento de Souza) 135
9.1. Universities in the face of COVID-19 pandemic 135
9.2. UFRRJ and CEDERJ 136
9.3. The Administration Course 137
9.3.1. Formulating the didactic material 138
9.3.2. Performance evaluations 138
9.4. The study of Commercial Law and the changes due to the pandemic 139
9.5. Education success 139
9.6. Conclusion 142
10. Synchronous and asynchronous approaches in accounting education: A qualitative overview of their benefits, drawbacks and challenges (Edoardo Crocco, Francesca Culasso) 143
10.1. Introduction to asynchronous learning 143
10.2. The challenges of asynchronous learning in accounting education 145
10.3. The asynchronous learning testimonial of postgraduate accounting students 147
10.4. What to expect from the future of synchronous and asynchronous
learning 151
11. Online-only learning during the COVID-19 pandemic: the students’ perspective
(Joanna Krasodomska, Ewelina Zarzycka, Anna Mazurczak-Mąka, Monika Turek-Radwan) 154
11.1. The COVID-19 pandemic and online learning 154
11.2. The impact of the COVID-19 pandemic on the higher education sector 155
11.3. Literature review and research questions 156
11.4. The aim of research and data collection 158
11.5. Research results 158
11.6. Conclusions 163
Conclusion (Joanna Dyczkowska) 168
List of figures 171
List of tables 172
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - inne książki
-
Monografia składa się z czterech rozdziałów. Stanowi ona studium polskiego systemu finansowego gospodarki w kontekście jego służebnej roli we wspieraniu rozwoju gospodarek regionalnych. Autorzy opracowania odpowiadają na pytania o to, w jaki sposób i dlaczego zmieniały się regionalne systemy fin...
Regionalne systemy finansowe gospodarki - podejście instytucjonalne. Wyzwania dla rozwoju systemu pośrednictwa finansowego w Polsce Regionalne systemy finansowe gospodarki - podejście instytucjonalne. Wyzwania dla rozwoju systemu pośrednictwa finansowego w Polsce
-
Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie o...
Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Konsument i rynek - Badania marketingowe - Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
-
Książka wpisuje się w nurt publikacji poświęconych przeciwdziałaniu zmianom klimatu, degradacji środowiska i możliwościom wdrażania zrównoważonego rozwoju. Punkt wyjścia rozważań stanowią dwa dokumenty: Agenda 2030 i Europejski Zielony Ład, a także warunki i możliwości ich operacjonalizacji na sz...
Zielona transformacja gospodarki i finansów samorządowych Zielona transformacja gospodarki i finansów samorządowych
(24.30 zł najniższa cena z 30 dni)24.00 zł
30.00 zł(-20%) -
Niniejszy numer "Debiutów Studenckich" poświęcony gospodarce nieruchomościami rozpatruje je w trzech obszarach tematycznych, które stanowią: nieruchomości jako przedmiot podatku, kosztów ponoszonych na utrzymanie nieruchomości oraz finansowanie ich. W zeszycie omówiono takie zagadnienia, jak: ko...
Gospodarka nieruchomościami 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Gospodarka nieruchomościami 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Opracowanie dostarcza spójnego spojrzenia na ocenę użyteczności informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym spółek z branży rolno-spożywczej. Szczególną uwagę skierowano na potencjalne kierunki zmian w prezentacji informacji sprawozdawczej z uwzględnieniem zarówno dynamicznych zmian w otoczeni...
Użyteczność informacji w sprawozdaniu spółek z branży rolno-spożywczej Użyteczność informacji w sprawozdaniu spółek z branży rolno-spożywczej
-
Niniejszy numer "Debiutów Studenckich" zawiera siedem artykułów dotyczących zróżnicowanych obszarów koncentrujących się na jakości życia oraz dylematach społeczno-ekonomicznych. Serię prezentowanych prac otwiera tekst wskazujący na znaczące funkcje statystyki publicznej i możliwości wykorzystania...
Współczesne problemy społeczno-ekonomiczne w ujęciu analitycznym 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Współczesne problemy społeczno-ekonomiczne w ujęciu analitycznym 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
-
Zawarte w zeszycie artykuły poruszają zaledwie część zagadnień dotyczących zmian podatku dochodowego od osób fizycznych i podatku od osób prawnych. Opracowanie zawiera 13 artykułów naukowych przygotowanych przez studentów i studentki naszego Uniwersytetu, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Politec...
-
Problematyka zrównoważonego rozwoju staje się obecnie jednym z najważniejszych tematów podejmowanych w dyskursie naukowym, społecznym, medialnym i politycznym. Cele monografii stanowiły ocena wyzwań, jakie niesie implementacja zasad zrównoważonego rozwoju dla branży ubezpieczeniowej, oraz weryfik...
-
W prezentowanej monografii skupiono się na przedstawieniu możliwości doskonalenia jakości pracy przewodnickiej (pilockiej). Książka ma na celu przedstawienie wieloaspektowego podejścia do doskonalenia kompetencji przewodnickich (pilockich) i jego roli w promowaniu turystyki przyjazdowej i wyjazdo...
Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii
-
Wielopłaszczyznowy charakter publikacji składającej się z 10 artykułów odzwierciedla różne kierunki zainteresowań autorów, którzy szczegółowo omówili następujące zagadnienia: oczekiwania pokolenia Z wobec rynku pracy w zakresie warunków zatrudnienia; praca zdalna jako nowa forma zatrudnienia w Po...
Problemy gospodarki i rynku pracy 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE] Problemy gospodarki i rynku pracy 2023 [DEBIUTY STUDENCKIE]
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: The Impact of COVID-19 on Accounting, Business Practice and Education Joanna Dyczkowska (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.