Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Terminy w prawie pracy Poradnik pracodawcy i pracownika

Wydawnictwo:
C. H. Beck
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
178
Dostępny format:
     PDF

Terminy, które licznie występują w prawie pracy, obowiązują zarówno pracodawcę jak i pracownika. Pojawiają się w chwili podjęcia zatrudnienia (potwierdzenie treści umowy, rozpoczęcie świadczenia pracy, zgłoszenia do ubezpieczeń itp.) i przewijają przez cały jego okres (wypowiedzenie zmieniające, wprowadzanie regulacji wewnętrznych, urlopy, korzystanie z uprawnień rodzicielskich itp.) oraz powiązane są z zakończeniem stosunku pracy (okresy wypowiedzenia, wydanie świadectwa pracy).

Książka ma na celu zapoznanie Czytelnika zarówno z zasadami liczenia terminów - przy uwzględnieniu odmienności wynikających ze specyfiki prawa pracy - jak i z najważniejszymi regulacjami prawa pracy, w których szeroko pojęty termin ma istotne, jeśli nie podstawowe znaczenie.

Treść wzbogacają zamieszczone w publikacji przykłady zaczerpnięte z praktyki oraz tematyczne orzecznictwo.

Wybrane bestsellery

Opracowanie zbiorowe - pozostałe książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności