- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Sztuka skutecznej prezentacji
Zaklinaj tekstem
- Czarowanie słuchaczy od pierwszych słów prezentacji
- Budowanie więzi z widownią
- Ożywianie PowerPointa: animacje, wykresy, formatowanie tekstu i kody kolorów
Malkontenci krzykną "Tak!". Niewtajemniczeni zrozumieją. Milczący staną się wylewni. I nigdy nie zapomną Twojej prezentacji. A Ty doświadczysz triumfu. Wystarczy, że raz w życiu porwiesz tłum, a zawsze już będziesz o tym pamiętał. Staniesz się naznaczony -- po Twoim pierwszym razie będą Cię kłuły w oczy nawet drobne niedoskonałości przekazu. I nigdy więcej nie pozwolisz sobie na nudną prezentację.
Każdego dnia ludzie na całym świecie uczestniczą w trzydziestu milionach prezentacji w PowerPoincie. Ile z nich ciekawi, porusza emocje i zapisuje się w pamięci widzów? Niewiele. Cóż, to bardzo ułatwia Ci zadanie. Większość osób prezentujących swoje materiały po prostu przekazuje informacje. Ty dodatkowo masz zapanować nad słuchaczami. Bądź wiarygodny i przekonujący. Postrzegaj siebie oczami widzów i obłaskawiaj ich.
Jak to zrobisz? Pozwól, że wyłoży Ci to rzecznik prasowy Doliny Krzemowej. Jerry Weissman to człowiek, który zamienia akcje w złoto. Jest autorem ponad czterystu prezentacji, dzięki którym firmy -- takie jak Cisco, Yahoo! czy Compaq -- z wielkim powodzeniem sprzedają inwestorom swoje akcje. Poza tym Weissman szlifuje osobiste umiejętności komunikacyjne dyrektorów Microsoftu, Intela i innych korporacji, które znasz.
Z tej książki nauczysz się:
- zagajać i opowiadać wciągające anegdoty,
- wyłapywać myśli widzów,
- organizować treść prezentacji na szesnaście przejrzystych sposobów,
- nie popełniać grzechów głównych autorów wystąpień biznesowych,
- zadawać pytania retoryczne i wplatać w wystąpienie cytaty lub metafory,
- radzić sobie z trudnym audytorium.
Wybrane bestsellery
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski,...
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejd...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
(11.90 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady ...
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do ...
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Sztuka skutecznej prezentacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sztuka skutecznej prezentacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sztuka skutecznej prezentacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sztuka skutecznej prezentacji (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie bądź sztywniakiem! Jerry′ego Weissmana słuchali z uwagą - słono za to płacąc... - dyrektorzy Yahoo!, Intela i Microsoftu. My mamy szansę poznać jego poglądy za bezcen, czyli za tyle, ile kosztuje książka „Sztuka skutecznej prezentacji". Pisząc o prezentacji, autor nie ma na myśli sztywniaka wymachującego wskaźnikiem przed zdezorientowanymi słuchaczami. Dla Weissmana, rzecznika prasowego Doliny Krzemowej, jest to zarówno zachwalanie oferty, wykład na temat produktu, staranie o kredyt, jak i prośba o awans czy wzywanie do działania. Kolejne rozdziały poradnika to zasady, przy zachowa- niu których nasza prezentacja przyniesie oczekiwany skutek. W oparciu o własne doświadczenia życiowe autor pokazuje, jak zostać zaklinaczem publiczności". Przypomina, że nigdy nie dostaniemy drugiej szansy, żeby zrobić na kimś dobre pierwsze wrażenie. Uczy opowiadania historii". Poradnik został bardzo precyzyjnie skonstruowany, a odnotowywane na marginesach spostrzeżenia mają charakter łatwo przyswajalnych sentencji. Już ich lektura wiele daje, zachęcając po poznania całości wykładów. Że było warto, przekonamy się po kolejnej samodzielnej prezentacji.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 10/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka wpadła mi kiedyś w ręce w wersji oryginalnej. Przewertowałem ją szybko i zaintrygowało mnie w niej kilka rzeczy. Rzadko który autor tak otwarcie odcina się od sztuczek prezentacyjnych typu właściwa postawa, ton i reszta mowy ciała. Rzadko który autor mówi cokolwiek na temat fabularnej struktury prezentacji -- prezentacja musi mieć swoją historię. Tak jak powieść szpiegowska lub film przygodowy. Rzadko który autor pokazuje jak komponować graficznie slajdy -- jak korzystać z wykresów, tabelek i obrazków. Stwierdziłem, że gość jest całkiem konkretny, nawet nie przynudza, więc warto poświęcić mu dwie godzinki na lekturę.
Po dwóch godzinach i przeczytanej całej książce byłem, i do tej pory jestem fanem Jerry′ego Weissmana. Każdemu znajomemu wspominałem o tym tytule. Zacząłem wykorzystywać porady Jerry′ego we własnych prezentacjach. I faktycznie, slajdy stały się interesujące, przestały męczyć słuchaczy, a przygotowanie ich stało się ciekawym kreatywnym wyzwaniem (a nie tylko przeklejaniem kolejnych stron tekstu z Worda). Zacząłem nawet tłumaczyć książkę na polski, ale po kilkunastu stronach stwierdziłem, że lepiej zapłacić zawodowemu tłumaczowi.
Dlatego ucieszyłem się, gdy zobaczyłem w katalogu Onepressu ten tytuł. Teraz każdy będzie mógł doświadczyć tej samej zmiany co ja, a nie tylko ten, kto zna angielski i jakimś cudem trafi na tę książkę w oryginale.
Weissman w polskim wydaniu wciąż zaciekawia i wciąż pokazuje jak bardzo różni się "dobra prezentacja" od "dobrej prezentacji w polskim wydaniu".
W końcu poznasz wszystkie 16 struktur prezentacji. W dotychczas wydanych w Polsce książkach autorzy wysilali się na cztery, może pięć najprostszych. To zrozumiałe, bo gdyby wymienili wszystkie 16, musieliby podzielić się chwałą z Jerry′m. Poznasz też 7 zagrywek otwierających (ang. opening gambits) czyli sposobów na otwarcie prezentacji i momentalne zdobycie uwagi słuchaczy. I znów, do tej pory obiły ci się o uszy może trzy, może cztery z nich. Dowiesz się też czym są łączniki wewnętrzne i zewnętrzne i dlaczego ich stosowanie pozwala utrzymać płynność prezentacji.
I najważniejsza rzecz -- poznasz zasady graficznego komponowania slajdów. Nie potrzeba do tego umiejętności plastycznych, czego jestem żywym przykładem (ludzie w moim wykonaniu od zawsze wyglądają jak roboty -- z kanciastymi ramionami). Potrzeba tylko nieco wyobraźni, a nudne slajdy nagle okażą się przydatne słuchaczom oraz pomocne tobie. Odkryjesz, że umiesz i lubisz czarować słuchaczy swoimi historiami. Że nawet najnudniejszy raport może stać się wciągający i interesujący.
Jerry używa w książce wielu przykładów, dzięki którym czytanie jej nie przypomina nudnego wykładu. Uczysz się w miłej atmosferze i wcale nie masz świadomości, że czytasz o swoich odwiecznych błędach. W polskim przekładzie zostało to utrzymane, ale niestety nie do końca. Tytuł (co za nic-nie-mówiąca sztampa) i trzy kluczowe pojęcia związane z prezentacjami zostały źle przetłumaczone, dlatego spieszę ci z pomocą.
Otóż przetrudne do zapamiętania i powtórzenia komuś CTTBM ("co ty z tego będziesz miał") to tak naprawdę znane powszechnie "What′s In It For You" w skrócie WIIFY (wymawiaj "wifi" lub "łyfi"). "Efekt nieprzytomnego wzroku" to tak naprawdę łatwy do zapamiętania syndrom MEGO (Mine Eyes Glaze Over) czyli przewracania oczami gdy autor zaczyna odpływać, przynudzać lub pakować się z buciorami w niepotrzebne szczegóły. A dziwaczne zarzucanie danymi (nie ma nic wspólnego z zarzucaniem wędką) to tak naprawdę Data Dump czyli zrzut danych bez wcześniejszego uporządkowania (jak zrzut ekranu do edytora grafiki lub zrzut piosenki z audio do ogromnego pliku WAV, a nie na elegancką mp3-jkę), zasypywanie słuchaczy informacjami.
Ale te wpadki translatorskie nie umniejszają ogólnej wartości książki Weissmana. Na potrzeby megarecenzji o prezentacjach przeczytałem kilkanaście tytułów z tej dziedziny. Prowadziłem wiele prezentacji, wystąpień i zajęć edukacyjnych. I z czystym sumieniem mówię ci: nie ma lepszej książki o prezentacjach. To absolutny numer jeden. Zainwestuj Kazimierza Wielkiego. Zacznij stosować wskazówki Jerry′ego. A przekonasz się, że nie tylko słuchacze zaczną cię doceniać, ale osobiście rozwiniesz się jako prelegent. Prezentacje zaczną wchodzić ci do głowy bez wysiłku, nabierzesz pewności i raz na zawsze pozbędziesz się tremy. Nawet jeśli będziesz występował przed publicznością czyhającą na twoją wpadkę złożoną z ultrakonserwatywnych dyrektorów, to będziesz mieć czyste sumienie i spokojne nerwy. W końcu to ty będziesz korzystać z wiedzy Mistrza Prezentacji. To ty będziesz Mistrzem Prezentacji. Już na zawsze.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Presenting to Win: The Art of Telling Your Story
- Tłumaczenie:
- Anna Kanclerz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0984-0, 9788324609840
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-10-12
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3787
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Mała firma
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Problem z prowadzeniem prezentacji (32)
- Siła prezentacji (35)
- Przekonywanie: przechodzenie z punktu A do punktu B (36)
- Zjednywanie publiczności (40)
- Ciągłe Aha! (45)
- Co Ty z tego będziesz miał? (48)
- Wyzwalacze CTTBM (49)
- Niebezpieczeństwo wybrania niewłaściwego adresata (54)
- Odwoływanie się do danych (62)
- Kontrolowanie burzy mózgów
- ramy strukturalne prezentacji (71)
- Burza mózgów: efektywne zbieranie danych (77)
- Najpierw treść, potem kolejność (90)
- 16 rodzajów struktur organizujących treść (94)
- Jaką strukturę prezentacji wybrać? (123)
- Czym kierować się przy wyborze struktury prezentacji? (128)
- Znaczenie struktury prezentacji (130)
- Cztery kluczowe pytania (132)
- 7 podstawowych sposobów otwarcia prezentacji (137)
- Otwarcia mieszane (154)
- Przechodzenie do punktu B (155)
- Powiedz, co zamierzasz powiedzieć (160)
- 90 sekund do startu (166)
- Przekonywanie najbardziej wymagającej publiczności (166)
- Właściwe wykorzystanie grafiki (170)
- Prelegent w roli głównej (174)
- Mniej znaczy więcej (177)
- Psychologia percepcji wzrokowej (178)
- Elementy grafiki (185)
- Wypunktowanie kontra zdania (188)
- Zawijanie tekstu (190)
- Przygotowanie efektownego slajdu z wypunktowaniem (191)
- Paralelizm tekstu (194)
- Efekty animacji (196)
- Poziomy wypunktowania (197)
- Styl tekstu (199)
- Styl grafiki (201)
- Wskazówki dotyczące slajdów zawierających tekst (206)
- Znaczenie elementów graficznych przedstawiających liczby (210)
- Wykresy kolumnowe (211)
- Wykresy kołowe (216)
- Typografia wykresów liczbowych (218)
- Kij hokejowy (220)
- Subtelne? Tak, ale... (222)
- Widok panoramiczny (226)
- Techniki ciągłości w elementach graficznych (230)
- Powtórne skupienie się na prelegencie (255)
- Grafika i widok panoramiczny (256)
- Magiczny składnik: werbalizacja (262)
- Nauczanie rozproszone (266)
- Połączenia wewnętrzne (270)
- Łączniki wewnętrzne w praktyce (283)
- Frazeologia (283)
- Znaczenie dostosowania (294)
- Iluzja pierwszego razu (296)
- Łączniki zewnętrzne (298)
- Zbieranie materiału (307)
- Łączniki zewnętrzne w praktyce (311)
- Kończąc, pamiętaj o początku (316)
- Wszystko zaczyna się od historii (316)
- Ćwicz, ćwicz, ćwicz (319)
- Każda publiczność, w każdej sytuacji (321)
- Otoczenie prezentacji (324)
- 4 pytania o kluczowym znaczeniu (328)
- Wyzwalacze CTTBM (328)
- 7 podstawowych sposobów otwarcia prezentacji (328)
- 16 rodzajów struktur organizujących treść (329)
- 12 rodzajów łączników wewnętrznych (331)
- 7 rodzajów łączników zewnętrznych (332)
- 5 technik ciągłości w elementach graficznych (333)
O autorze (9)
Przedmowa. Przeszłość to prolog (11)
Wprowadzenie. Zaklinacz publiczności (13)
Rozdział 1. Ty i Twoja publiczność (31)
Rozdział 2. Znaczenie CTTBM (47)
Rozdział 3. Rozwijanie kreatywności:
rola burzy mózgów (61)
Rozdział 4. Struktury organizujące treść prezentacji (91)
Rozdział 5. Przyciągnij uwagę publiczności (135)
Rozdział 6. Komunikacja wizualna (169)
Rozdział 7. Niech przemówią słowa (187)
Rozdział 8. Niech przemówią liczby (209)
Rozdział 9. Wspieranie treści grafiką (225)
Rozdział 10. Powoływanie prezentacji do życia (261)
Rozdział 11. Dostosowanie prezentacji
do specyfiki publiczności (293)
Rozdział 12. Finał mistrzostw świata (315)
Dodatek A Narzędzia pracy (323)
Dodatek B Lista kontrolna prezentacji (327)
Podziękowania (335)
Skorowidz (339)
Oceny i opinie klientów: Sztuka skutecznej prezentacji Jerry Weissman (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)