- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 352
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Sztuka skutecznej prezentacji
Zaklinaj tekstem
- Czarowanie słuchaczy od pierwszych słów prezentacji
- Budowanie więzi z widownią
- Ożywianie PowerPointa: animacje, wykresy, formatowanie tekstu i kody kolorów
Malkontenci krzykną "Tak!". Niewtajemniczeni zrozumieją. Milczący staną się wylewni. I nigdy nie zapomną Twojej prezentacji. A Ty doświadczysz triumfu. Wystarczy, że raz w życiu porwiesz tłum, a zawsze już będziesz o tym pamiętał. Staniesz się naznaczony -- po Twoim pierwszym razie będą Cię kłuły w oczy nawet drobne niedoskonałości przekazu. I nigdy więcej nie pozwolisz sobie na nudną prezentację.
Każdego dnia ludzie na całym świecie uczestniczą w trzydziestu milionach prezentacji w PowerPoincie. Ile z nich ciekawi, porusza emocje i zapisuje się w pamięci widzów? Niewiele. Cóż, to bardzo ułatwia Ci zadanie. Większość osób prezentujących swoje materiały po prostu przekazuje informacje. Ty dodatkowo masz zapanować nad słuchaczami. Bądź wiarygodny i przekonujący. Postrzegaj siebie oczami widzów i obłaskawiaj ich.
Jak to zrobisz? Pozwól, że wyłoży Ci to rzecznik prasowy Doliny Krzemowej. Jerry Weissman to człowiek, który zamienia akcje w złoto. Jest autorem ponad czterystu prezentacji, dzięki którym firmy -- takie jak Cisco, Yahoo! czy Compaq -- z wielkim powodzeniem sprzedają inwestorom swoje akcje. Poza tym Weissman szlifuje osobiste umiejętności komunikacyjne dyrektorów Microsoftu, Intela i innych korporacji, które znasz.
Z tej książki nauczysz się:
- zagajać i opowiadać wciągające anegdoty,
- wyłapywać myśli widzów,
- organizować treść prezentacji na szesnaście przejrzystych sposobów,
- nie popełniać grzechów głównych autorów wystąpień biznesowych,
- zadawać pytania retoryczne i wplatać w wystąpienie cytaty lub metafory,
- radzić sobie z trudnym audytorium.
Wybrane bestsellery
-
Walcz albo zapadnij się pod ziemię!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby uzyskać wyższe c
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza jest sytuacja, w której pozycja zawodowa, prestiż i wysokie zarobki trafiają się komuś mniej kompetentnemu, za to lepiej „pływającemu” ― komuś, kto do perfekcji opanował sztukę autoprezentacji. Chcesz się stać taką osobą i z grona świetnych specjalistów w danej dziedzinie awansować do grupy poważanych ekspertów? W takim razie koniecznie sięgnij po ten poradnik i wprowadź w życie zawarte w nim wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Promocja
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Każda rozmowa, podczas której chcemy dojść z kimś do porozumienia, to negocjacje. O ile oczywiście wyjściowo mieliśmy odrębne zdania... Ale to już wiesz. Teraz czas poznać pozostałe reguły rządzące procesem profesjonalnej komunikacji biznesowej. Przedstawi Ci je w swojej książce Paweł Kowalewski, doświadczony trener negocjacji, mediator, ekspert w zakresie zarządzania i sprzedaży. Dzięki temu podręcznikowi nie tylko zrozumiesz psychologiczne podstawy negocjacji, ale także nauczysz się korzystać ze zdobytej wiedzy tak, by procesy psychiczne zachodzące w umyśle Twojego negocjacyjnego partnera działały zawsze na Twoją korzyść.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
28.74 zł
44.90 zł (-36%) -
Promocja
Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Znajdziesz w nim świetnie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swoim rozwojem, aby stać się silnym i skutecznym negocjatorem. W efekcie nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami oraz uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz. Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić, ale dzięki temu dowiesz się dokładnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, aby przejąć kontrolę nad wynikiem negocjacji. W końcu liczy się tylko WYGRANA.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce — a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.54 zł
39.90 zł (-36%) -
Promocja
"Uwierz w siebie", "poznaj siebie", "bądź pewny siebie, a..." - zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzieć, że podążają za kimś, kto wie, co robi, wie, jak to zrobić, i nie miewa niepotrzebnych wątpliwości. Ale to się nie wydarzy. Nie tak działa pewność siebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Promocja
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu „pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce” i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, odmówić pełnienia zaszczytnej funkcji. Co byłoby bez sensu, ponieważ praca projektowa, choć na początku faktycznie bywa sporym wyzwaniem, jest ciekawa, rozwijająca i - co ważne - z każdym kolejnym zrealizowanym projektem zostawia z poczuciem dobrze wykonanego zadania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł (-36%) -
Promocja
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
36.48 zł
57.00 zł (-36%)
Ebooka "Sztuka skutecznej prezentacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sztuka skutecznej prezentacji" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sztuka skutecznej prezentacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sztuka skutecznej prezentacji (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie bądź sztywniakiem! Jerry′ego Weissmana słuchali z uwagą - słono za to płacąc... - dyrektorzy Yahoo!, Intela i Microsoftu. My mamy szansę poznać jego poglądy za bezcen, czyli za tyle, ile kosztuje książka „Sztuka skutecznej prezentacji". Pisząc o prezentacji, autor nie ma na myśli sztywniaka wymachującego wskaźnikiem przed zdezorientowanymi słuchaczami. Dla Weissmana, rzecznika prasowego Doliny Krzemowej, jest to zarówno zachwalanie oferty, wykład na temat produktu, staranie o kredyt, jak i prośba o awans czy wzywanie do działania. Kolejne rozdziały poradnika to zasady, przy zachowa- niu których nasza prezentacja przyniesie oczekiwany skutek. W oparciu o własne doświadczenia życiowe autor pokazuje, jak zostać zaklinaczem publiczności". Przypomina, że nigdy nie dostaniemy drugiej szansy, żeby zrobić na kimś dobre pierwsze wrażenie. Uczy opowiadania historii". Poradnik został bardzo precyzyjnie skonstruowany, a odnotowywane na marginesach spostrzeżenia mają charakter łatwo przyswajalnych sentencji. Już ich lektura wiele daje, zachęcając po poznania całości wykładów. Że było warto, przekonamy się po kolejnej samodzielnej prezentacji.
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 10/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka wpadła mi kiedyś w ręce w wersji oryginalnej. Przewertowałem ją szybko i zaintrygowało mnie w niej kilka rzeczy. Rzadko który autor tak otwarcie odcina się od sztuczek prezentacyjnych typu właściwa postawa, ton i reszta mowy ciała. Rzadko który autor mówi cokolwiek na temat fabularnej struktury prezentacji -- prezentacja musi mieć swoją historię. Tak jak powieść szpiegowska lub film przygodowy. Rzadko który autor pokazuje jak komponować graficznie slajdy -- jak korzystać z wykresów, tabelek i obrazków. Stwierdziłem, że gość jest całkiem konkretny, nawet nie przynudza, więc warto poświęcić mu dwie godzinki na lekturę.
Po dwóch godzinach i przeczytanej całej książce byłem, i do tej pory jestem fanem Jerry′ego Weissmana. Każdemu znajomemu wspominałem o tym tytule. Zacząłem wykorzystywać porady Jerry′ego we własnych prezentacjach. I faktycznie, slajdy stały się interesujące, przestały męczyć słuchaczy, a przygotowanie ich stało się ciekawym kreatywnym wyzwaniem (a nie tylko przeklejaniem kolejnych stron tekstu z Worda). Zacząłem nawet tłumaczyć książkę na polski, ale po kilkunastu stronach stwierdziłem, że lepiej zapłacić zawodowemu tłumaczowi.
Dlatego ucieszyłem się, gdy zobaczyłem w katalogu Onepressu ten tytuł. Teraz każdy będzie mógł doświadczyć tej samej zmiany co ja, a nie tylko ten, kto zna angielski i jakimś cudem trafi na tę książkę w oryginale.
Weissman w polskim wydaniu wciąż zaciekawia i wciąż pokazuje jak bardzo różni się "dobra prezentacja" od "dobrej prezentacji w polskim wydaniu".
W końcu poznasz wszystkie 16 struktur prezentacji. W dotychczas wydanych w Polsce książkach autorzy wysilali się na cztery, może pięć najprostszych. To zrozumiałe, bo gdyby wymienili wszystkie 16, musieliby podzielić się chwałą z Jerry′m. Poznasz też 7 zagrywek otwierających (ang. opening gambits) czyli sposobów na otwarcie prezentacji i momentalne zdobycie uwagi słuchaczy. I znów, do tej pory obiły ci się o uszy może trzy, może cztery z nich. Dowiesz się też czym są łączniki wewnętrzne i zewnętrzne i dlaczego ich stosowanie pozwala utrzymać płynność prezentacji.
I najważniejsza rzecz -- poznasz zasady graficznego komponowania slajdów. Nie potrzeba do tego umiejętności plastycznych, czego jestem żywym przykładem (ludzie w moim wykonaniu od zawsze wyglądają jak roboty -- z kanciastymi ramionami). Potrzeba tylko nieco wyobraźni, a nudne slajdy nagle okażą się przydatne słuchaczom oraz pomocne tobie. Odkryjesz, że umiesz i lubisz czarować słuchaczy swoimi historiami. Że nawet najnudniejszy raport może stać się wciągający i interesujący.
Jerry używa w książce wielu przykładów, dzięki którym czytanie jej nie przypomina nudnego wykładu. Uczysz się w miłej atmosferze i wcale nie masz świadomości, że czytasz o swoich odwiecznych błędach. W polskim przekładzie zostało to utrzymane, ale niestety nie do końca. Tytuł (co za nic-nie-mówiąca sztampa) i trzy kluczowe pojęcia związane z prezentacjami zostały źle przetłumaczone, dlatego spieszę ci z pomocą.
Otóż przetrudne do zapamiętania i powtórzenia komuś CTTBM ("co ty z tego będziesz miał") to tak naprawdę znane powszechnie "What′s In It For You" w skrócie WIIFY (wymawiaj "wifi" lub "łyfi"). "Efekt nieprzytomnego wzroku" to tak naprawdę łatwy do zapamiętania syndrom MEGO (Mine Eyes Glaze Over) czyli przewracania oczami gdy autor zaczyna odpływać, przynudzać lub pakować się z buciorami w niepotrzebne szczegóły. A dziwaczne zarzucanie danymi (nie ma nic wspólnego z zarzucaniem wędką) to tak naprawdę Data Dump czyli zrzut danych bez wcześniejszego uporządkowania (jak zrzut ekranu do edytora grafiki lub zrzut piosenki z audio do ogromnego pliku WAV, a nie na elegancką mp3-jkę), zasypywanie słuchaczy informacjami.
Ale te wpadki translatorskie nie umniejszają ogólnej wartości książki Weissmana. Na potrzeby megarecenzji o prezentacjach przeczytałem kilkanaście tytułów z tej dziedziny. Prowadziłem wiele prezentacji, wystąpień i zajęć edukacyjnych. I z czystym sumieniem mówię ci: nie ma lepszej książki o prezentacjach. To absolutny numer jeden. Zainwestuj Kazimierza Wielkiego. Zacznij stosować wskazówki Jerry′ego. A przekonasz się, że nie tylko słuchacze zaczną cię doceniać, ale osobiście rozwiniesz się jako prelegent. Prezentacje zaczną wchodzić ci do głowy bez wysiłku, nabierzesz pewności i raz na zawsze pozbędziesz się tremy. Nawet jeśli będziesz występował przed publicznością czyhającą na twoją wpadkę złożoną z ultrakonserwatywnych dyrektorów, to będziesz mieć czyste sumienie i spokojne nerwy. W końcu to ty będziesz korzystać z wiedzy Mistrza Prezentacji. To ty będziesz Mistrzem Prezentacji. Już na zawsze.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Presenting to Win: The Art of Telling Your Story
- Tłumaczenie:
- Anna Kanclerz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-0984-0, 9788324609840
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-10-12
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3787
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Mała firma
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Problem z prowadzeniem prezentacji (32)
- Siła prezentacji (35)
- Przekonywanie: przechodzenie z punktu A do punktu B (36)
- Zjednywanie publiczności (40)
- Ciągłe Aha! (45)
- Co Ty z tego będziesz miał? (48)
- Wyzwalacze CTTBM (49)
- Niebezpieczeństwo wybrania niewłaściwego adresata (54)
- Odwoływanie się do danych (62)
- Kontrolowanie burzy mózgów
- ramy strukturalne prezentacji (71)
- Burza mózgów: efektywne zbieranie danych (77)
- Najpierw treść, potem kolejność (90)
- 16 rodzajów struktur organizujących treść (94)
- Jaką strukturę prezentacji wybrać? (123)
- Czym kierować się przy wyborze struktury prezentacji? (128)
- Znaczenie struktury prezentacji (130)
- Cztery kluczowe pytania (132)
- 7 podstawowych sposobów otwarcia prezentacji (137)
- Otwarcia mieszane (154)
- Przechodzenie do punktu B (155)
- Powiedz, co zamierzasz powiedzieć (160)
- 90 sekund do startu (166)
- Przekonywanie najbardziej wymagającej publiczności (166)
- Właściwe wykorzystanie grafiki (170)
- Prelegent w roli głównej (174)
- Mniej znaczy więcej (177)
- Psychologia percepcji wzrokowej (178)
- Elementy grafiki (185)
- Wypunktowanie kontra zdania (188)
- Zawijanie tekstu (190)
- Przygotowanie efektownego slajdu z wypunktowaniem (191)
- Paralelizm tekstu (194)
- Efekty animacji (196)
- Poziomy wypunktowania (197)
- Styl tekstu (199)
- Styl grafiki (201)
- Wskazówki dotyczące slajdów zawierających tekst (206)
- Znaczenie elementów graficznych przedstawiających liczby (210)
- Wykresy kolumnowe (211)
- Wykresy kołowe (216)
- Typografia wykresów liczbowych (218)
- Kij hokejowy (220)
- Subtelne? Tak, ale... (222)
- Widok panoramiczny (226)
- Techniki ciągłości w elementach graficznych (230)
- Powtórne skupienie się na prelegencie (255)
- Grafika i widok panoramiczny (256)
- Magiczny składnik: werbalizacja (262)
- Nauczanie rozproszone (266)
- Połączenia wewnętrzne (270)
- Łączniki wewnętrzne w praktyce (283)
- Frazeologia (283)
- Znaczenie dostosowania (294)
- Iluzja pierwszego razu (296)
- Łączniki zewnętrzne (298)
- Zbieranie materiału (307)
- Łączniki zewnętrzne w praktyce (311)
- Kończąc, pamiętaj o początku (316)
- Wszystko zaczyna się od historii (316)
- Ćwicz, ćwicz, ćwicz (319)
- Każda publiczność, w każdej sytuacji (321)
- Otoczenie prezentacji (324)
- 4 pytania o kluczowym znaczeniu (328)
- Wyzwalacze CTTBM (328)
- 7 podstawowych sposobów otwarcia prezentacji (328)
- 16 rodzajów struktur organizujących treść (329)
- 12 rodzajów łączników wewnętrznych (331)
- 7 rodzajów łączników zewnętrznych (332)
- 5 technik ciągłości w elementach graficznych (333)
O autorze (9)
Przedmowa. Przeszłość to prolog (11)
Wprowadzenie. Zaklinacz publiczności (13)
Rozdział 1. Ty i Twoja publiczność (31)
Rozdział 2. Znaczenie CTTBM (47)
Rozdział 3. Rozwijanie kreatywności:
rola burzy mózgów (61)
Rozdział 4. Struktury organizujące treść prezentacji (91)
Rozdział 5. Przyciągnij uwagę publiczności (135)
Rozdział 6. Komunikacja wizualna (169)
Rozdział 7. Niech przemówią słowa (187)
Rozdział 8. Niech przemówią liczby (209)
Rozdział 9. Wspieranie treści grafiką (225)
Rozdział 10. Powoływanie prezentacji do życia (261)
Rozdział 11. Dostosowanie prezentacji
do specyfiki publiczności (293)
Rozdział 12. Finał mistrzostw świata (315)
Dodatek A Narzędzia pracy (323)
Dodatek B Lista kontrolna prezentacji (327)
Podziękowania (335)
Skorowidz (339)
Onepress - inne książki
-
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Promocja
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Promocja
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Bestseller Promocja
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w Polsce. Inwestorów przekonują między innymi niskie koszty, transparentność, wyniki i coraz większy wybór funduszy, w których można ulokować środki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.14 zł
54.90 zł (-36%) -
Promocja
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. Zaglądaj do tej książki codziennie i korzystaj z bogactwa zawartej w niej wiedzy, zastosuj opisane w niej techniki i wykonaj ćwiczenia — w ten sposób właściwie od razu poprawisz swoje wyniki. Nauczysz się wyznaczać standardy, priorytety i cele, identyfikować swoje mocne strony, a także skupiać się na tym, co jest dla Ciebie najwartościowsze. Kiedy zaangażujesz się w konkretny plan działania i ulepszenia, wymarzony sukces przyjdzie szybko. Uzyskasz przełomowe rezultaty: równowagę w życiu, sukces finansowy i niezależność.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.88 zł
67.00 zł (-36%) -
Promocja
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju „ale ja nie umiem rysować...”, są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%) -
Promocja
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł (-36%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@onepress.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Sztuka skutecznej prezentacji Jerry Weissman (1) Weryfikacja opinii następuje na podstawie historii zamowień na koncie Użytkownika umiejszczającego opinię.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)